Да добавя,че при опит да запаля преди да махна синия маркуч двигателния отсек се изпълва с бял пушек идващ някъде от към турбината, а когато си пали нормално няма толкова много пушек.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Син малък маркуч към турбото на Стило 1.9jtd
Collapse
X
-
Здравейте колеги, пушека идва от това място:http://imageshack.us/photo/my-images...toidvapush.jpgПонеже не винаги го прави този номер, като го направи пак може и видео да кача.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:ЕГР-а е последното нещо, което може да пречи на паленето. Трябва да разбере от къде излиза белия дим в двигтелния отсек. Ето това мисля че ще покаже къде е проблема.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ЕГР-а трябва да е останал в много голям процент отворен за да пречи на паленето.Ако следваме логиката...... когато се извади маркуча от турбината, геометрията застава в положение в което не създава съпротивление на газовете. От там следва, че ако ЕГР-а е останал блокирал дори и в много голям % няма да се връща нищо към двигателя. Сложен ли е маркуча геометрията създава съпротивление и ако ЕГР-а е отворен има връщане през него, това връщане може да спъва паленето.Също така може да си има проблем с вакумите, затова и по напред казах да си провери дросела, но колегата @iakvvu пое инициативата да обяснява и затова нищо не съм казвал.Като начало да изключи вакума към дросела, по лесно е и ако продължава да прави номера да си затапи ЕГР-а. Ако отново има проблем тогава ще го мислим :D
Коментар
-
Здравейте колеги! Какво се случи днес:При изолиран вакумен маркуч на дросела колата запали нормално,поработи няколко минути и я загасих,след 20 мин последва ново успешно запалване.на третия път обаче запали и при опит да подам газ оборотите станаха нестабилни и изгасна ,като на дисплея се изписа:ALTERNATOR FAILURE.
Коментар
-
Ако трябва а сме точни, независимо от геометрията на турбината, ако ЕГР-а останал напълно или поне над 50% отворен, когато цилиндрите засмучат въздух, то всичко което може да мине през ЕГР-а, ще мине през него, защото от към смукателния колектор се получава вакуум, а както и да го погледнем, ауспуха и турбината оказват съпротивление на изпускателната система. Така като гледам, май му е откачен маркуча за вентилация на капака на клапаните, или е спукан щуцера, за да изпушва от посочената зона. Ако е така, то този пропуск лъже и дебитомера при работа на ДВГ, и пак не стигаме до проблема с паленето. Някой каза че дебитомера не оказва вличние на запалването, наистна ли е така ? Възможно ли е ЕКУ да пуска малко нафта защото дебитомера отчита малко входящ въздух и затова да не иска да запали ? А това с геометрията на турбината да оказва по някакъв друг начин влияние върху паленето ? п.п. Това с алтернатора може да е страничен ефект от нестабилните обороти и изгасването.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
djart написа:Здравейте колеги! Какво се случи днес:При изолиран вакумен маркуч на дросела колата запали нормално,поработи няколко минути и я загасих,след 20 мин последва ново успешно запалване.на третия път обаче запали и при опит да подам газ оборотите станаха нестабилни и изгасна ,като на дисплея се изписа:ALTERNATOR FAILURE.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ето, вече качих и видео на пушека от къде излиза.http://www.youtube.com/watch?v=YToO-...ature=youtu.be
Коментар
-
Лелееее, то като ядрен рактор пали тва бе Колега, махни тази кора дето е върху ДВГ - на 4 шпилки се държи, ще се види по-ясно. Така виждаме че пуши от всички страни, обаче кой го изпуска този дим не се вижда. Все пак този дим направо ме метна в тъча. Ако те притеснява нещо да свалиш кората - декоративна е и обезшумява. Абсолютно нищо страшно няма да се махне и да се погледне какво се случва под нея.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колеги ето друго видео без капака на двигателя:1. http://www.youtube.com/watch?v=uRtuW...ature=youtu.beТука съм снимал от по - близо2. http://www.youtube.com/watch?v=Trw33...ature=youtu.be3. http://www.youtube.com/watch?v=6TyhU...ature=youtu.be
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар