west421 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Син малък маркуч към турбото на Стило 1.9jtd
Collapse
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Ето и снимки: http://imageshack.us/photo/my-images...nmarkuch1.jpg/Тази синята част на маркуча влиза в това жълтото. В момента е откачено от жълтото. Както казах по - горе, когато го откача колата работи и не изгасва, при поставен маркуч се появява проблема.А другата част от синия маркуч влиза в един черен маркуч ( то си се вижда де ), а черният маркуч отива в соленоидния клапан и влиза в изхода за турбина (ето и клапана от тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63668 На тази снимка се вижда продължението на черния маркуч към соленоидния клапан.http://imageshack.us/photo/my-images...noidenkla.jpg/[/url]
Коментар
-
Погледни тротъл бодито и виж как се държи клапата в него както и вакуумният регулатор,който я управлява.Започвам да си мисля,че инсталацията на вакуума ти е прекроявана от някой и не е свързана правилно.Така с откачването на вакуума от турбината,нивото му пада в цялата системата и бодито се отваря(предположение).Тротъл бодито е точно на входа на смукателният колектор и в него влиза изхода на ЕГР-а.Има един черен вакуумен регулатор към него и там влиза малък маркуч с вакуум.Когато колата работи нормално там(в този маркуч) НЕ трябва да има вакуум.Ако има,регулатора затваря клапата в бодито и мотора остава без въздух. Възможно е и MAP сензора ти да е проблемен и ЕКУ-то да управлява неадекватно тротъл бодито.Затова ти писах че ти трябва добра диагностика.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
djart написа:Колега, какво те кара да мислиш, че може да има промени по инсталацията на вакума ?AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ок, това ще го пробвам с вакума. Между другото аз само да уточня тази синия тръбичка къде влиза и къде отива.http://imageshack.us/photo/my-images...idenklapan.jpgЕто, синьото е тръбичката и влиза в това сивото т.е. при мен от снимката се вижда, че е жълто.Другият край на тръбичката влиза в соленоидния клапан с изход за турбото.
Коментар
-
Предполагам ,че този клапан, от който вадиш маркучето е клеясал и не се движи. Накарай някой да вдига над 2500 оборота на място,а ти гледай дали оста на жълтия клапан се движи. Ако не се движи,трябва да го раздвижиш ръчно,и след това да покараш стилака пържейки го с 3500-4000 об. поне няколко минути. Успех.STILO JTD 1.9- 115 BLACK
Коментар
-
djart написа:Между другото аз само да уточня тази синия тръбичка къде влиза и къде отива.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:djart написа:Между другото аз само да уточня тази синия тръбичка къде влиза и къде отива.
Коментар
-
Можеш да го извадиш и преди да запалиш двигателя.Идеята на изваждането е(ако там има вакуум,който не се управлява) да не затваря клапата на тротъл бодито,което води до гасненето.Карай смело с изваден маркуч на регулатора,но не забравяй да поставиш синият на мястото му.Ако след тази манипулация пак гасне ще търсим на друго място,но пак ти казвам-потърси човек който познава двигателя за да ти направи качествена диагностика на място.Сега само допускаме и гадаем.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Здравейте колеги! Ще се опитам в хронологичен ред да ви опиша какво се случи днес.сутринта колата запали без проблем.след излизането от гаража и кратък престой не пожела да запали.махнах черния маркуч от гъбката на дросела и последваха неуспешни опита за запалване,след което сложих отново черния маркуч на мястото му.Откачих синия маркуч от гъбката на турбината и колата запали оставих я да поработи малко и я загасих.след 10 мин закачих синия маркуч на гъбката на турбината и при стартирне колата запали изфорсирах я на място и забелязах,че оста на гъбката,където е закачен синия маркуч се движи след това откачих черния маркуч от гъбката на дросела и покарах колата около 3 км без да забележа нещо особенно освен леко забавяне при набиране.това е за сега,извинявам се ако съм бил много обстоятелствен.Очаквам Вашите съвети!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар