Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Син малък маркуч към турбото на Стило 1.9jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Син малък маркуч към турбото на Стило 1.9jtd

    Здравейте колеги, имам следният проблем с колата ( Фиат стило 1.9jtd ).Колата ми придърпва, което се случва при поддаване на газ, при постоянна скорост. Когато се появи това придърпване, много често, но не веднага се случва някоя сутрин да не запали и да се мъчи. Колата заплва, чак, когато откача един малък син маркуч, който отива в турбото ( не знам за какво е този маркуч ), някой път като го махна и после пак го сложа, колата си запали. Някой път я форсирам до към 3500 оборота, защото се усеща, че педала не върви гладко, както трябва да е. Така я продухвам, но е явно е времено, но придърпването си продължава, колата върви без проблеми при махнат маркуч. За какво е този маркуч и какъв е евентуалният проблем ? За всеки случай я пробвах на компа, но не намира грешки. Другите опции като налягане и такива неща не съм ги гледал, тъй като не ги и разбирам и както се казва и не знам, какво да гледам.

    #2
    А другия край на маркуча, къде е закачен ? Я сложи една снимка да го видим.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Другия край е закачена към една машинка (правоъглна) не знам, за какво служи. Нямам снимка, утре живот и здраве ще я снимам. Горе-долу се намира в долната част на бронята от ляво (от шофьорската страна).

      Коментар


        #4
        Това е един електромагнитен клапан, който управлява ъгъла на перките в турбината. Прочети тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63668 В нея е описан този клапан, начините за ремонт в домашни условия и проблемите които създава. Надявам се да ти стане ясно какво прави и как работи.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Откачи куплунга на дебитомера и виж какъв ще е резултата.Друга причина за проблема ти може да е дюза или дюзи.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Да обаче дебитомера се ползва след запалване, а при колегата проблема има връзка и с паленето. Това ме навежда на мисълта, че има проблем на друго място.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Не се знае обаче колко проблема има колата и каква е гаранцията че има връзка между двата симптома?Турбината също няма общо със запалването.А аз проблема с паленето и предърпването мога да ги сложа под общ знаменател единствено с проблемни дюзи(малко вероятно да има прескочил зъб на ремъка и да бърка центровката,но тогава веднага ще запише грешка).Най добре да я прочете човек който се е занимавал и знае какво да чете по нея.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Прав си !
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Здравейте колеги, ще опиша по-конретно какво се случва: 1-во Запалвам колата, работи около 20 секунди и изгасва.2-ро откачам този син маркуч от самото турбо3-то след като съм го откачил, колата запалва веднага. Може би трябваше в този ред да започна.Между другото - този соленоиден клапан, го бяхме сменили преди три месеца, тъй като предишният не беше оригинален. Тогава почистихме и ЕГР клапана, както и дебитомера.

                  Коментар


                    #10
                    Горивният филтър как е, сменян ли е......

                    Коментар


                      #11
                      Да колега, сменал съм го.

                      Коментар


                        #12
                        Сам ли реши да го свалиш този маркуч или някой те насочи към него ?
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Един път ми се случи на път.. , обадих се на един познат, дойде огледа колата.. и издърпа този маркуч, но той не е на ти с тези дизелови двигатели, но важното тогава бепе, че колата запали и така се прибрах. Но проблема започна да се повтария.

                          Коментар


                            #14
                            Не знам кой точно маркуч дърпаш, но каква е вероятността да засяда дросела и като извади маркуча да се връща. Интересното е какво ще го кара да се затваря.

                            Коментар


                              #15
                              chaveto написа:
                              Не знам кой точно маркуч дърпаш, но каква е вероятността да засяда дросела и като извади маркуча да се връща. Интересното е какво ще го кара да се затваря.
                              Това най вероятно е маркуча за управление на променливата геометрия на турбото.
                              Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                              Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                              Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                              Коментар

                              Working...
                              X