здравейте всички, искам да ме посъветвате какво Пунто да си взема бензин или дизел. кое е по-читаво? благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
бензин или дизел?
Collapse
X
-
Здрасти ти! Ами аз мисля, че първо трябва ти да си прецениш каква кола ти е необходима, дизел или бензин. Аз мога да ти дам само лично мое мнение, което е генерално за всички марки и е с едни гърди за бензиновия. А при Пунто с някои малки изключения говорим за доста приличен и добър разход на бензин. Не казваш и за кое Пунто става въпрос, ако говорим за ново с Комън рейл двигател е едно, а за Пунто 1.7д е малко по-друго.
-
me_to_u написа:Здрасти ти! Ами аз мисля, че първо трябва ти да си прецениш каква кола ти е необходима, дизел или бензин. Аз мога да ти дам само лично мое мнение, което е генерално за всички марки и е с едни гърди за бензиновия. А при Пунто с някои малки изключения говорим за доста приличен и добър разход на бензин. Не казваш и за кое Пунто става въпрос, ако говорим за ново с Комън рейл двигател е едно, а за Пунто 1.7д е малко по-друго.
Коментар
-
Моето мнение е следното, при еднаква експоатация 1,7д би следвало да има по-голям моторесурс от 1.2 бензин. Ама да не забравяме, че колата е някаква бройка употреба и не се знае как е карана. Лично наблюдения на двата двигателя нямам, но си мисля, че частите по поддръжка на 1.2 ще са по-приемливи цени. Още, традиционно дизеловите са подложени на ужасно лошото въздействие на нашата нафта, докато бензиновия е малко по-неебателен откъм нашенския бензинец. Ако търсиш приоритетно икономичност, бензиновото с едно метаново агу би направил разхода смешен, но забрави за товароносимост на 1,2 литровия ти метанов автомобил. Ако обаче става въпрос за турбо дизеловия вариант, везните накланят силно към бензака. Определящо е и състоянието на двата автомобила.
Коментар
-
me_to_u написа:Моето мнение е следното, при еднаква експоатация 1,7д би следвало да има по-голям моторесурс от 1.2 бензин. Ама да не забравяме, че колата е някаква бройка употреба и не се знае как е карана. Лично наблюдения на двата двигателя нямам, но си мисля, че частите по поддръжка на 1.2 ще са по-приемливи цени. Още, традиционно дизеловите са подложени на ужасно лошото въздействие на нашата нафта, докато бензиновия е малко по-неебателен откъм нашенския бензинец. Ако търсиш приоритетно икономичност, бензиновото с едно метаново агу би направил разхода смешен, но забрави за товароносимост на 1,2 литровия ти метанов автомобил. Ако обаче става въпрос за турбо дизеловия вариант, везните накланят силно към бензака. Определящо е и състоянието на двата автомобила.
Коментар
-
т.е. дизела няма да е каран с наша нафта!?
Коментар
-
me_to_u написа:т.е. дизела няма да е каран с наша нафта!?
Коментар
-
Alexius написа:Що се отнася до разхода можеш да погледнеш тук.http://www.punto.hit.bg/teh.html
Коментар
-
При това положение моето мнение е твърдо за дизел.От седем месеца карам Пунто 1.2 бензин и както и да го карам под 8 литра не пада.Двигателя работи отлично нямам забележки .сега ще му махна и катализатора да видя дали ще намали горенето.Имах Фиатче Уно дизел 1.3 и го карах 11 години и гореше 4 до 4.5 л нафта.Синът ми кара Сеат Толедо дизел и той в сСофия гори около 5.5л.Имам и Мерцедес 190 2.5 Д и 7 литра не минава в града.За мен обслужването на дизелова кола е по лесно и много по евтино.На времето карах и Застава Юго бензин и то не ми егорило повечеот 5литра.Но на него като го запаля след минута му връщам смукача и си карам докато сега Пунтото автоматично си работи на смукач докато вдигне по голяма температура.Всичко е електроника и просто не знаеш откъде ти идват проблемите.ТОВА СИ Е ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ.Не ангажирам никого с него.Може други да ме оборят и съответно да са прави аз говоря от моя опит и моите наблюдения.
Коментар
-
бен или диз
коцев написа:При това положение моето мнение е твърдо за дизел.От седем месеца карам Пунто 1.2 бензин и както и да го карам под 8 литра не пада.Двигателя работи отлично нямам забележки .сега ще му махна и катализатора да видя дали ще намали горенето.Имах Фиатче Уно дизел 1.3 и го карах 11 години и гореше 4 до 4.5 л нафта.Синът ми кара Сеат Толедо дизел и той в сСофия гори около 5.5л.Имам и Мерцедес 190 2.5 Д и 7 литра не минава в града.За мен обслужването на дизелова кола е по лесно и много по евтино.На времето карах и Застава Юго бензин и то не ми егорило повечеот 5литра.Но на него като го запаля след минута му връщам смукача и си карам докато сега Пунтото автоматично си работи на смукач докато вдигне по голяма температура.Всичко е електроника и просто не знаеш откъде ти идват проблемите.ТОВА СИ Е ЛИЧНО МОЕ МНЕНИЕ.Не ангажирам никого с него.Може други да ме оборят и съответно да са прави аз говоря от моя опит и моите наблюдения.
Коментар
-
Нямам пряко впечатление от Пунто, но от мотора 1.7д - да.Имах Фиорино допреди няколко години.На 560 хиляди,да не е печатна грешка... 560 000 км скъса ангренажен ремък и замлъкна.Не ,че аз не съм го сменял..сменял съм го таман четири пъти.Но тогава го бяхме забравили,понеже го караше всеки който го докопа.Естествено на безценица го продадох на една борса недалеч от нас и го виждам често,но го карат и товарят още яко.Ега ти мотора,егати чудото.Сега карам Брава 1.9д,няма компютри,няма полиция,няма милиция...чист пагон, чиста съвест и съм също много доволен.Е, 65 к.с.,а Фиориното беше мисля 59-60,но повече и не ми трябват.Не съм ръчкач, а карач.На магистралата си държи 140 км без много зор и харчи малко.Та това е... категорично вземай дизела.Е,някои разходи са малко повече,визирам по-честата смяна на масла,нафтов и въздушен филтър.При мен тези неща са закон..смяна на масло на 7000 км,а може и на 6000, ако се кара предимно градско и само пълна или полу синтетика.Вчера взех AGIP TURBO DIESEL 10W/40.Аналогичното Селения е по-нисък клас по АРI - CD, срещу СF при AGIP, но това е друга тема.Дано съм бил полезен..Успех и безаварийно каране! :DSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:Нямам пряко впечатление от Пунто, но от мотора 1.7д - да.Имах Фиорино допреди няколко години.На 560 хиляди,да не е печатна грешка... 560 000 км скъса ангренажен ремък и замлъкна.Не ,че аз не съм го сменял..сменял съм го таман четири пъти.Но тогава го бяхме забравили,понеже го караше всеки който го докопа.Естествено на безценица го продадох на една борса недалеч от нас и го виждам често,но го карат и товарят още яко.Ега ти мотора,егати чудото.Сега карам Брава 1.9д,няма компютри,няма полиция,няма милиция...чист пагон, чиста съвест и съм също много доволен.Е, 65 к.с.,а Фиориното беше мисля 59-60,но повече и не ми трябват.Не съм ръчкач, а карач.На магистралата си държи 140 км без много зор и харчи малко.Та това е... категорично вземай дизела.Е,някои разходи са малко повече,визирам по-честата смяна на масла,нафтов и въздушен филтър.При мен тези неща са закон..смяна на масло на 7000 км,а може и на 6000, ако се кара предимно градско и само пълна или полу синтетика.Вчера взех AGIP TURBO DIESEL 10W/40.Аналогичното Селения е по-нисък клас по АРI - CD, срещу СF при AGIP, но това е друга тема.Дано съм бил полезен..Успех и безаварийно каране! :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар