Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене Мареа JTD 1.9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    chaveto написа:
    ogi28b написа:
    напрежението на дебитомера го гледам с диагностичен софтуер, със същия с който го гледам и на моята си кола, където стойностите бяха в нормите последния път.
    Понеже знам, че знаеш как става с мултицет... май е по добре така да го провериш.
    Мислиш ли, че ще има разлика? Температурният датчик за въздуха връщаше правилни стойности. Само сигналът от дебитомера беше 1 волт. Не липсваше. Затова мисля, че няма да има разика. Ако показва 0, тогава може би е правилно да се види с мултицета, също. Така си разсъждавам, може и да бъркам.

    Коментар


      #32
      първо не можеш да бъдеш сигурен каква гарнитура са ти сложили и второ шлайфана ли е главата

      Коментар


        #33
        Не е шлайфана главата.
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

        Коментар


          #34
          Ами като не е шлайфана главата, сега намери друг сервиз да я смъкнат, да я шлайфат и пак с нова гарнитура.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #35
            ебати майсторите-да не са мазохисти.я си представи че палиш и след 5мин духва гарнитура.че и около 80лв беше и пак наново

            Коментар


              #36
              защо да има проблем че не е шлаифана главата колата не е имала проблем нито с гарнитурата нито с главатаколега Ивел не го приемаи като заяждане но гарнитурата е желязна и трудно може да се "издуха"
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #37
                прав си но при всяко стягане и отпускане е хубаво да се шлайфа,а иначе това че е желязна не значи че не се издухва,а се издухва ,когато главата е по-крива .с една дума издържа повече,но това не може да ти е критерий,защото разглобяваш доста,влагаш труд,а накрая.а какво стана с компресията,измери ли я

                Коментар


                  #38
                  Това че главата или гарнитурата не са били проблемни преди свалянето, с нищо не помага. От температурните разлики на които е подложена глава по време на работа, с течение на времето се натрупва напрежение в определени зони по метала, което се освобождава при развиване на болтовете и леко изкривява главата. Това изкривяване е достатъчно да създаде бъдещи проблеми при монтаж на главата без да е шлайфана. Ако е много крива, ще издуха гарнитурата за 3 -4 км. , но ако изкривяването е много малко, ще изкра поече. От друга страна, това изкривяване, като се стегне здраво главата, може да изчезне, за сметка на изкривяване в друга част на главата, а като се има предвид какви точни размери се използват, може да създаде други проблеми.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #39
                    ами каквото и да си говорим това са хора без технически познания,мазохисти ,обичащи да разглобяват и сглобяват по 10 пъти,но това бърка в джоба на хората.сега ако след 10 дена духне гарнитурата те ще си измият ръцете че не са виновни.

                    Коментар


                      #40
                      по твоите думи и аз съм мазохист вече 50000км защото не шлаифах главата като смених сигментите
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #41
                        да ама ако стане нещо ти ще си я оправиш,а колегата трябва да се изръси 200лв.освен това гарнитурата не е нужно да я издуха -и от кривините на главата също пропуска.то е ясно че гарнитурата е метална и не се сдухва

                        Коментар


                          #42
                          Не съм я измерил компресията. На работа съм по цял ден и нямам време да се занимавам, а и то откакто смених акумулатора и минаха големите студове проблем с паленето нямам. От отварянето на главата изминах вече около 1300 км. На около 1000 км. от отварянето ходих в сервиза където сваляха главата за да я притрегнат (майстора каза че така трябва). При първа възможност ще отида в сервиз (препоръчаха ми такъв). В този в който ходя до сега явно са доста некомпетентни и немърливи, но причината че съм им ползвал услугите до сега е че ги познавам отдавна и сме приятели, но както каза един мой колега "пийте си с твоя приятел но колата не си карай при него да ти я ремонтира" и мисля да го послушам занапред.
                          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

                          Коментар


                            #43
                            съгласен съм но ние си говорим а авторът не прави нищо по колата
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #44
                              и аз съм съгласен-само си говорим(дъра -бъра.....)

                              Коментар


                                #45
                                също ми е много чудно как много хора пускат тема и се отдръпват като оставят другите да коментират,а после не пишат нищо

                                Коментар

                                Working...
                                X