Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене Мареа JTD 1.9

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    лошо .щом свещите работят,май ще остане компресия.и какви са тия майстори дето на отворена глава преценяват състоянието на сегментите.най-вероятно проблема е в тях, а в зависимост от експлоатацията,мотора е на много километри

    Коментар


      #17
      налягането в реила колко е по време на въртене на стартер и колега провери си дюзите как сане ти е проблема в сегментите или пък в компресията проблема е в горивната система или неправилно зацепен ремък и някои клапан да удря в бутало и затова да чуваш цъкане от двигателя(в този случай и компресията ще е зле)
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #18
        Да ми удря клапан в буталото??? Аз много много не съм в час ама предполагам, че в такава ситуация ще е много мъка с вървенето колата, а тя си върви нормално.
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

        Коментар


          #19
          nsn написа:
          налягането в реила колко е по време на въртене на стартер и колега провери си дюзите как сане ти е проблема в сегментите или пък в компресията проблема е в горивната система или неправилно зацепен ремък и някои клапан да удря в бутало и затова да чуваш цъкане от двигателя(в този случай и компресията ще е зле)
          Налягането е нормално(колко точно не помня, колегата ogi28b може да каже), но в момента колата си пали нормално. Пали трудно само сутрин и то когато температурите са минусови. След като запали веднъж вече няма проблем с паленето цял ден. Ако я оставя да пренощува при температури около и под -5 градуса само тогава се замисля при запалване и след като веднъж е запалила вече няма проблем.
          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

          Коментар


            #20
            chaveto написа:
            ogi28b написа:
            Дебитомерът подава постянен сигнал 1.03 волта.
            Това с какво го гледате Защото това напрежение е много ниско, на контакт ако не се лъжа беше 0.8v а на ниските обороти трябва да е около 1.8-2v При блокирал дебитомер на 1.03v трябва доста мудно да се форсира, но пък паленето не трябва да е проблем.
            Защо трябва да се форсира мудно.Оги, не записва ли грешка за дебитомера, моята при такива напрежения записваше по спомен.Дебитомера не може да е причина колата да не пали.Майстора, който е казал че колата не пали заради егр и дебитомер, наистина нищо не разбира от този двигател. Стартера гледан ли е някога? С колко оборота върти докато се опитва да запали.Според мен, тези които са сглобявали главата нещо не са направили както трябва, щом веднага след това си видял разлика и си почнал да чуваш цъкане. То освен да не зацепят ремъка правилно, не знам какво толкова могат да объркат, ама знае ли се.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #21
              vsd написа:
              Защо трябва да се форсира мудно.Оги, не записва ли грешка за дебитомера, моята при такива напрежения записваше по спомен.Дебитомера не може да е причина колата да не пали.Майстора, който е казал че колата не пали заради егр и дебитомер, наистина нищо не разбира от този двигател. Стартера гледан ли е някога? С колко оборота върти докато се опитва да запали.Според мен, тези които са сглобявали главата нещо не са направили както трябва, щом веднага след това си видял разлика и си почнал да чуваш цъкане. То освен да не зацепят ремъка правилно, не знам какво толкова могат да объркат, ама знае ли се.
              Форсира се мудно защото е много малко горивото. При мен при замръзнал дебитомер след 3-4 натискания на педала на газта ЕКУ-то изключва дебитомера и двигателя започва да работи като с откачен.На стартера няма какво да му се гледа при положение, че двигателя пали на един цилиндър. Дори и да има проблем в стартера..... двигателя е набрал достатъчно обороти от припалването на един цилиндър.

              Коментар


                #22
                Изключете дебитомера от буксата и веднага ще лъсне от него ли е.

                Коментар


                  #23
                  Ако състоянието на мотора е добро ще с пали без да го интересува дали е -5 навън т.с.и без подгрев.Проверете компресията на студен мотор! В момента имам кола която се държи странно,но вече доказах проблема със едно надуване на един от цилиндрите.Пали и работи равномерно но пуши бяло.При проверка на компресията един от цилиндрите отчете повече от другите.Надух го и пропусна в антифриза.Както се казва честито!Ако има някой пропуск в клапаните на студено може да се окаже че достатъчен да пропусне запалване.Със надуване може да се разбере на къде изпуска,а възможностите са четири!Успех!

                  Коментар


                    #24
                    Забравих да кажа - изключих дебитомера и казах на човека да покара така и да сподели отзиви. chaveto - напрежението на дебитомера го гледам с диагностичен софтуер, със същия с който го гледам и на моята си кола, където стойностите бяха в нормите последния път.

                    Коментар


                      #25
                      няма много варианти.корав,корав ама май мотора си я няма компресията.дали клапани или сегменти ще трябва да се види

                      Коментар


                        #26
                        маистора като е свалял главата после при качването да не е разменил местата на пулувете на клапанитеколега иди при някои друг маистор да ти види хлабините на клапаните
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #27
                          ogi28b написа:
                          напрежението на дебитомера го гледам с диагностичен софтуер, със същия с който го гледам и на моята си кола, където стойностите бяха в нормите последния път.
                          Понеже знам, че знаеш как става с мултицет... май е по добре така да го провериш.

                          Коментар


                            #28
                            хлабината в клапаните надали ще е от значение за първоначалното палене,но ми идва на ъкъла за това каква гарнитура е сложил и дали не е по-дебела .от там също се губи компресия-камерата става по-голяма

                            Коментар


                              #29
                              колега провери ли си дюзите как са типрез излишната нафта за 1мин 8-9грмоите наблюдения са че до 25гр колата пали и при як напън не гасне но на горе с грамовете започват мъките
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар


                                #30
                                Не съм ги проверявал дюзите ама да припомня, че проблема при мен се появи след посещение на колата в сервиз. Не си е била добре и нещо да се е счупило. Относно гарнитурата сложена е такава със същата дебелина.
                                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

                                Коментар

                                Working...
                                X