Не съм спрял да пиша и разбрах от къде може да идва проблема при свалянето и качването на главата. Както писах вчера нямам време в момента да закарам колата в сервиз, а ми и трябва за да се лишавам от нея за няколко дни, а и не на последно място в момента нямам възможност да направя евентуалния ремонт, който най вероятно ще се наложи. Няма смисъл да закарам колата в сервиз да я разглобят наполовина, да ми се обадят и да ми кажат , че трябва да се сваля главата отново и аз да им кажа ок съберете ми я като имам пари ще дойда да я оправим. Пуснах темата за да получа някое мнение от къде може да идва проблема. В резултат на това в неделя правихме компютърна диагностика с колегата ogi28b и по работата на двигателя се оказа, че всичко е наред освен дебитомера, който също трябва да сменя. Проверил съм свещите както казах, проверено е и зацепването на ангренажа, както и всички горивопроводи за незатегнати съединения от които да смуче въздух.Купих си нов акумулатор, защото стария беше 55 Ah. Явно единственото което остава е свързано пак със сваляне на глава, което ще ми струва още около 400 лв. и в момента не мога да я направя тази гимнастика.
Форсира се мудно защото е много малко горивото. При мен при замръзнал дебитомер след 3-4 натискания на педала на газта ЕКУ-то изключва дебитомера и двигателя започва да работи като с откачен.На стартера няма какво да му се гледа при положение, че двигателя пали на един цилиндър. Дори и да има проблем в стартера..... двигателя е набрал достатъчно обороти от припалването на един цилиндър.
И какъв точно ти е проблема да се погледне стартера като с диагностиката става за 30 сек. Хубаво е колкото и да си сигурен, че не е от него да го изключиш като евентуален проблем.Разликата във форсирането при дебитомера не е кой знае колко голяма и пак ти казвам че е изключително трудно и невъзможно да не ти пали от дебитомер, проблема е друг.
Идеята наистина е много хубава и може би ще си спестя доста мъки с оглед на това на какви майстори попадам ама за съжаление нямам условия(гараж, инструменти). Предполагам, че ако попрочета по въпроса няма да ми е много трудно с ремонта. По принцип каквото мога по колата си го правя сам(накладки, брони, накрайници, амортисьори) ама за отваряне и ремонт на двигател най-малко ще ми трябва гараж и някои инструменти и малко повече познание в областта.
Коментар