лошо .щом свещите работят,май ще остане компресия.и какви са тия майстори дето на отворена глава преценяват състоянието на сегментите.най-вероятно проблема е в тях, а в зависимост от експлоатацията,мотора е на много километри
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене Мареа JTD 1.9
Collapse
X
-
налягането в реила колко е по време на въртене на стартер и колега провери си дюзите как сане ти е проблема в сегментите или пък в компресията проблема е в горивната система или неправилно зацепен ремък и някои клапан да удря в бутало и затова да чуваш цъкане от двигателя(в този случай и компресията ще е зле)Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:налягането в реила колко е по време на въртене на стартер и колега провери си дюзите как сане ти е проблема в сегментите или пък в компресията проблема е в горивната система или неправилно зацепен ремък и някои клапан да удря в бутало и затова да чуваш цъкане от двигателя(в този случай и компресията ще е зле)Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
-
chaveto написа:ogi28b написа:Дебитомерът подава постянен сигнал 1.03 волта.
Коментар
-
vsd написа:Защо трябва да се форсира мудно.Оги, не записва ли грешка за дебитомера, моята при такива напрежения записваше по спомен.Дебитомера не може да е причина колата да не пали.Майстора, който е казал че колата не пали заради егр и дебитомер, наистина нищо не разбира от този двигател. Стартера гледан ли е някога? С колко оборота върти докато се опитва да запали.Според мен, тези които са сглобявали главата нещо не са направили както трябва, щом веднага след това си видял разлика и си почнал да чуваш цъкане. То освен да не зацепят ремъка правилно, не знам какво толкова могат да объркат, ама знае ли се.
Коментар
-
Ако състоянието на мотора е добро ще с пали без да го интересува дали е -5 навън т.с.и без подгрев.Проверете компресията на студен мотор! В момента имам кола която се държи странно,но вече доказах проблема със едно надуване на един от цилиндрите.Пали и работи равномерно но пуши бяло.При проверка на компресията един от цилиндрите отчете повече от другите.Надух го и пропусна в антифриза.Както се казва честито!Ако има някой пропуск в клапаните на студено може да се окаже че достатъчен да пропусне запалване.Със надуване може да се разбере на къде изпуска,а възможностите са четири!Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар