Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газово устройство за дизелов двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Момчета вие си се плашате колкото искате! То дето са казали хората страх лозе пази! Опазил ме господ да ви насърчавам за каквото и да било! Само ще ви подхвърля че покрай мен пърпори едно БМВ 525 ТДС със толкова елментарен монтаж на подобие на газова уредба че не е истина.Газта вярно е взривоопасна но ако можеше да се пали от температура и от налягане(или пък ако можете да го изобретите това) ще настане революция в двигателите!!! Направо ще заменим на 100% Нафтата! Трябва си искра за това!Ако имате турбини дето искрят докато се въртят не правете опити че става опасно!!!Поздрави!

    Коментар


      #32
      Може би си прав, но не ми се рискува. Предполагам си на ясно, че когато горивната смес избяга от нормите, понякога продължава да доизгаря в изпускателната система, а това води ди силно загряване на турбината. Все пак и всяко гориво си има пламна температура, която няма гаранция че турбината няма да достигне по някаква причина.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #33
        Да, при дизела може да излезат нещата от контрол, имам предвид когато се напълни турбото, въздушния филтър с масло, тогава става екшъна, (самофорсиране на двигателя)-при газта винаги можеш да спреш подаването на газ към двигателя, това дето стават самозапалването(запалила се ) на самата кола, това е вследствие на небрежност от водача откъм контрола и самопроверка на системата за изстичане на газ.Аз специално съм карал над 15 години на газ, проблеми съм имал, немога да твърдя обратното но човек ако запознат с свойствата на газта, действието на всеки един елемент на газовата инсталация, мисля че не е чак тъй страшно. Газта неможе току така да се възпламени от само себе си спрямо дизела,за да се въэпламени, трябва искра, без искра няма как да стане.
        Fiat palio 1.7td

        Коментар


          #34
          Ето малко справочна информация http://www.tassy.bg/eco/eco.htmПламната температура на газа Бутан е 365° C , а взривоопасна концентрация с въздуха се опразува при наличие на Бутан в съотношение с въздуха между 1.50 % и 8.50 % . Пропана имна пламна температура 470° C, но наличието на Бутан, в сместа понижява пламната температура до тази на бутана. Взривоопасната концентрацие на Пропан във въздуха е 2.10 % до 9.30 % . Изводите оствям на Вас.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #35
            Точно така,нека всеки сам си прави изводите,а до като си ги правят някой се трудят.А трудейки се правят това дето другите се чудят как става.Успех!!!

            Коментар

            Working...
            X