Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газово устройство за дизелов двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Едно е да напълниш гърнетата с горивна смес а съвсем друго е да влезе смес за един такт. Още повече, че тази смес е в много по малък процент, защото газта се смесва с дизела. Помислете и върху това.

    Коментар


      #17
      Да, колега cokata_23, за това говоря, но на V8 ДВГ на ЗиЛ 130 Думка като за 20 ладички :D И колегата е прав, че количеството на неизгорялата газ ще е малко, а и турбината доста бързо "проветрява" системата. Реално остава въпроса "Струва ли си ?" Та това са близо 2 бона...
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Защо толкова сложно ? За какво се опитваш да правиш газов инжекцион ?Газта може да се подаде преди турбото в малки количества. Така газта ще постъпва във всеки цилиндър при засмукване. При сгъстяване няма страшно, защото октановото число е високо и няма да детонира.Просто ще работи както карбураорен бензинов мотор.Преди около година се запознах с един колега от форума или от другия форум. Каза, че си е направил HHO система на Marea JTD точно по този начин. Подава по малко водород. Твърди, че разхода му е 4/100 градско.Не си спомням кой е и как се казва. Ако чете това, нека сподели.
        chaveto написа:
        1400лв са страшно много пари, не знам какво толкова има за тези пари. Хайде да помислим какво можем да направим в домашни условия.Докато пишех ми хрумна една идея.Прави се някакво устройство което се връзва към дюзите. Монтират се и газови дюзи на всеки цилиндър. Ако паленето е 1-3-4-2 връзваме газовите дюзи с един цилиндър напред или като има палене на първи ще се подава сигнал за отваряне на 3-та газова дюза. След това докато пали 3-ти цилиндър ще има сигнал към 4-та газова дюза. По този начин ще подаваме газ в смукателният колектор преди паленето. Само трябва да се види кога точно има такт засмукване за да се види с колко трябва да избяга паленето от подаването, защото това го мисля набързо без да съм проверил точно тактовете. Налягането при дюзите ще е по високо от това което може да надуе турбината, налягането няма да се променя. Хайде помислете и вие, че аз отивам в гаража да си обслужвам мотоциклета.
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #19
          В никакъв случай не бих пуснал газ преди турбината :D Тя се нагрява до много висока температура и ще предизвика запалване на вече получената горивна смес и от там нататък се сещаш какво ще се случи. Необходим си е газов инжекцион, и за ТД най-добре е да се взема сигнал от маркуча към турбокоректора, като при ползване на газ се изключи достъпа на налягане до турбокоректора и се подаде към датчик за налягане, който да определя колко да обогатява газовата вместо турбокоректора. Така запазваш основната схема за управление на ДВГ, като само отклоняваш сигнал към газовата вместо към помпата и не се налагат никави корекции по фабричните настройки. Единствено ще е необходима настройка на газовия инжекцион към съответния ДВГ. При JTD нещата са доста по-различни и там също е необходим газов инжекцион, но е необходима и намеса в ЕКУ, за корекция на подаваното ДГ.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Dido_Lyubenov написа:
            При JTD нещата са доста по-различни и там също е необходим газов инжекцион, но е необходима и намеса в ЕКУ, за корекция на подаваното ДГ.
            С това започнах темата ...
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              avvasilev написа:
              За автомобили с разход под 15/100 не се струва инвестицията.
              И каква е "инвестицията" колега
              АЗ НЕ ИСКАМ ПРОДУКТИТЕ НА МОНСАНТО В БЪЛГАРИЯ!

              Коментар


                #22
                emzo написа:
                Dido_Lyubenov написа:
                При JTD нещата са доста по-различни и там също е необходим газов инжекцион, но е необходима и намеса в ЕКУ, за корекция на подаваното ДГ.
                С това започнах темата ...
                Колкото по малко натискаш педала то толкова по малко ДГ се подава Корекцията на гориво сам ще си я направиш с десният крак.Друг вариант е да се лъже контролера чрез датчика на рейла. Лъже се, че налягането е високо и контролера го намалява. По този начин впръсканото гориво е по малко. Също така може да се излъже и чрез дебитомера. Не е нужно да се пипа софтуерно.

                Коментар


                  #23
                  Тази тема е интересна.Ето нещо интересно по въпроса.http://www.aresdieselgas.com/quality-areshttp://translate.google.com/translate?client=tmpg&hl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.ram sesautogas.com%2Fdefault.asp&langpair=tr|en .Разгледайте тези системи и споделете мнения и впечатления.

                  Коментар


                    #24
                    Привет,Колеги!Доколкото знам , ако дадения автомобил гори 5-6 литра нафта, инвестицията не си заслужава.Но ако гори над 11-12, далаверата е към 5лв на 100км.Виждал съм такава система на Нисан Патрол шест цилиндров турбо дизелов V-ен двигател, но не обърнах внимание каква е инсталацията.Само попитах на каква газ, имам предвид дали е метан или пропан-бутан.Отговорът беше пропана?! И как става запалването на газта, при условие че дизел се само запалва от високото налягане, докато газта нема как да се възпламени ако няма искра.Далаверата да гори газта е че се намаля нафтата на минимум, оставя се колкото да работи на ниски обороти, вече в режим на робота ,работи само на газ.С една дума ,за да бачка на газ требва постоянно нафта да се подава, за да работи, не е като при бензина, само на газ.
                    Fiat palio 1.7td

                    Коментар


                      #25
                      Е да де, нали за това говорим :D
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        http://vbox7.com/play:315dc191e0
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                        Коментар


                          #27
                          На "атмосферен" дизел става с една газова 300 лв. , но на ТД малко не ми се връзва, защото като пуснеш газ преди турбината, рискуваш да изгориш. А след турбината става само с газов иженцион. Една цена от 1500 лв се избива за 75 000 км. при положение че нямаш други разходи свързани с газовата. И това е ако наистина стигаш 5 лв /100 км икономия
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            Dido_Lyubenov написа:
                            На "атмосферен" дизел става с една газова 300 лв. , но на ТД малко не ми се връзва, защото като пуснеш газ преди турбината, рискуваш да изгориш. А след турбината става само с газов иженцион. Една цена от 1500 лв се избива за 75 000 км. при положение че нямаш други разходи свързани с газовата. И това е ако наистина стигаш 5 лв /100 км икономия
                            Не бой се приятелю,няма да изгориш!!!! А като те е страх да подадеш газ преди турбото,да знаеш че има изпарители които са за турбо бензин! Мен лично не ме е страх,правил съм какво ли не и това не е новост за мен.В твоя случай ТД 100може да се направи в пъти по-лесно и по-ефтино!Има и нежелани ефекти като прегряване например ако не се мисли когато се работи.Всички знаят до какво води това.Поздрави!

                            Коментар


                              #29
                              Точно става си без никакви ГИ просто изпарителя трябва да е за турбо и трябва да се направи нещо от сорта на кран с което да се регулира подаването на газта. Точно при механична помпа става най лесно. Лично аз не бих подал газта преди турбината поради няколко причини. Ако гръмне ще разцъфти много голяма сума пари. При отнемане на педала ще има много голямо количество газ от турбината до смукателният колектор, това количество ще отиде на вятъра. При натискане на педала ще има голямо закъснение докато газта мине през турбина, кулер, маркучи.....и стигне до смукателния колектор.

                              Коментар


                                #30
                                chaveto написа:
                                Точно става си без никакви ГИ просто изпарителя трябва да е за турбо и трябва да се направи нещо от сорта на кран с което да се регулира подаването на газта. Точно при механична помпа става най лесно. Лично аз не бих подал газта преди турбината поради няколко причини. Ако гръмне ще разцъфти много голяма сума пари. При отнемане на педала ще има много голямо количество газ от турбината до смукателният колектор, това количество ще отиде на вятъра. При натискане на педала ще има голямо закъснение докато газта мине през турбина, кулер, маркучи.....и стигне до смукателния колектор.
                                Ето го верния отговор То ако ще пуска газ колкото да умирисва колата - не благодаря Взривоопасната концентрация газ/въздух е доста ниска, така че немой ме убеди никой да си сложа на тубо-мотор обикновена газова и да пусна газта преди турбото. Да не говорим че в случай че се подава толкова малко газ, че да не гръмне, в комбинация с ефективноста на такава газова, си е чиста проба самое.ачка с педали.
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X