Колеги, прегледах набързо темите във форума, но не открих нещо по въпроса. Ако някой има преки практически впечатления от газови устройства монтирани на дизелов двигател, моля да ги сподели! Прочетох малко теория по въпроса, но ми се струва доста непълна информацията...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газово устройство за дизелов двигател
Collapse
X
-
Аз лично виждам така нещата:При помпи управлявани от ЕКУ-то, най-вероятно ползват предварително програмирани газови ЕКУ-та за модела на колата. Силно се съмнявам всеки газаджия, да знае как и с колко да ограничи горивото.Т.е. и колата трябва да е сток, без чипове/ремапи и power box-ове.При механични помпи ще е е интересно вече, докато се нацели горивото.Общо взето пък не виждам, кой в Стара Загора ще я свърши към днешна дата таз работаF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
eh4ev07 написа:emzo написа:.....При механични помпи ще е е интересно вече, докато се нацели горивото......Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
1
някой с jtd пробвал ли е това http://www.led-osvetlenie.com/index....product_id=154 интересно ми еFiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
До колкото съм чел по нета....... дизела не се пипа. Подава се газ, дизела се намалява от натискането на педала.Аз съм опитвал ННО на обикновен дизел само на ниските обороти, ефекта който се получи е, че газовете спират да лютят и миризмата става мека. П.С. имам я цялата система, но ме мързи да я монтирам.
Коментар
-
dinko69 написа:Това не означава ли, че газ ще се ползва само над 2хил оборота?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Тия хора http://avtogas-bg.com/%D0%B4%D0%B8%D...7/казват, че го правят, но цената е над 1400 лв.
Коментар
-
1400лв са страшно много пари, не знам какво толкова има за тези пари. Хайде да помислим какво можем да направим в домашни условия.Докато пишех ми хрумна една идея.Прави се някакво устройство което се връзва към дюзите. Монтират се и газови дюзи на всеки цилиндър. Ако паленето е 1-3-4-2 връзваме газовите дюзи с един цилиндър напред или като има палене на първи ще се подава сигнал за отваряне на 3-та газова дюза. След това докато пали 3-ти цилиндър ще има сигнал към 4-та газова дюза. По този начин ще подаваме газ в смукателният колектор преди паленето. Само трябва да се види кога точно има такт засмукване за да се види с колко трябва да избяга паленето от подаването, защото това го мисля набързо без да съм проверил точно тактовете. Налягането при дюзите ще е по високо от това което може да надуе турбината, налягането няма да се променя. Хайде помислете и вие, че аз отивам в гаража да си обслужвам мотоциклета.
Коментар
-
Точно това си мислех и аз, но остава проблема с момента в който отнемеш газта и спре подаването на нафта към цилиндрите. Тоггава вече ще има един цилиндър в който ще е подадена газ, а като няма нафта, няма и кой да възпламени газта. Изпуснатата газ ще предизвика детонация в турбината, заради високата температура, и не е ясно какви ще са последиците. А ония момчета от линка, работят със JTD и нагоре - тези които са с електронно управление на дизеловите дюзи. Подаването на газ лесно ще се уточни, като се подава на през един цилиндър по реда на работа - 1-ви работи 4 -ти засмукава, 3 -ти работи 2-ри засмуква и т.н.т. То всъщност този ефект и при JTD трябва да се получава. А за ТД, вместо да се взема инфо от педала на газта, може да се ползва датчик за налягане, който да следи налягането в смукателния колектор и да обогатява с газ, вместо турбокоректора да обогатява с нафта.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не мисля, че ще има проблем от това, че е вкарана смес която не е изгоряла и след това отива в генерацията. По старите "прекъсвачи" (защита от високи обороти) на двигателите бяха в палеца на дистрибутора. Над дадени обороти от центробежната сила палеца отвеждаше искрата на друго място, не към свещите и по този начин се ограничаваха оборотите. Е след идването на искрата нямаше взривове.... Пък и да има взрив.... тъкмо ще събори саждите Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
Коментар
-
chaveto написа:Не мисля, че ще има проблем от това, че е вкарана смес която не е изгоряла и след това отива в генерацията. По старите "прекъсвачи" (защита от високи обороти) на двигателите бяха в палеца на дистрибутора. Над дадени обороти от центробежната сила палеца отвеждаше искрата на друго място, не към свещите и по този начин се ограничаваха оборотите. Е след идването на искрата нямаше взривове.... Пък и да има взрив.... тъкмо ще събори саждите Yellow_Flash_Colorz_PDT_07Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:chaveto написа:Не мисля, че ще има проблем от това, че е вкарана смес която не е изгоряла и след това отива в генерацията. По старите "прекъсвачи" (защита от високи обороти) на двигателите бяха в палеца на дистрибутора. Над дадени обороти от центробежната сила палеца отвеждаше искрата на друго място, не към свещите и по този начин се ограничаваха оборотите. Е след идването на искрата нямаше взривове.... Пък и да има взрив.... тъкмо ще събори саждите Yellow_Flash_Colorz_PDT_07Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар