СТИГА,колеги съгласен съм и с двамата(Specialista) i (dido lubenov).авансатора е постоянно затворен при палене с което осигурява макс.аванс на помпата с цел по лесно палене! не ме ядосвайте :D шегивам се разбира се .при изключена дюза мотора работи в макс.аванс. и за това трака.слушай сега,защото няма да пиша цяла нощ.нека колегите ме поправят ако греша.1во. ако е въздух отвий филтъра и му сложи (на корпуса маркуче мисля че е 12мм.,което да се потопи около 5см. по този начин изолираш причината да е от въздух,защото въздуха е по-лек и остава отгоре, маркуча е потопен в нафта:2 сигурен съм че проблема е в авансатора,преди да смена мотора съм имал проблеми с тоя авансатор.потече- ремонтирах си го сам ,и понеже имах пари тогава си купих за 200лв.нов който все още се търкаля в багажника.новия се прееба на другия ден-между другото.сега край ако искаш да ти се оправи колата,си смени аванасатора.вече целия форум се отвори да ги ремонтира,макар че аз бях един от първите ,за собствена изгода разбира се.някой ги заваряват ,други ги валцоват и т.н. НО! важно е О-пръстена който е сложен вътре да не спира свободния ход на иглата!защото съм пробвал с малко по-дебел,с цел да уплътни по-добре и точно след няколко седмици се скапа.отворих го и се беше раздул и иглата не можеше да отвори и палеше супер-трудно и пушеше яко .има една приказка "Не питай старило,а питай патило".така че искам да ти кажа,че не всеки може да каже -"абе ,как бе,ще ти го оправя за 50лв.защото работата е прецизна.Ако си от София,свържи се с мен ще сложим оригинален авансатор да покараш с него пък ще видим.поздрави на всички и не ме ядосвайте

Коментар