Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

не пали тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега не чети между редовете,колата от една седмица е само с клапан и оттогава е минала кам 300км а не сам сложил клапана и от тогава да не пали

    Коментар


      #17
      genko1982 написа:
      ако е клапана за горивото кадето го пуска,няма да хвърля на дюзите или греша,а авансатора може ли да я загаси след като тя е запалила
      Сори че изоставам с отговорите, но върша и друга работа ... Не съм сигурен че авансатора може да угаси ДВГ след като е запален, но предполагам че може да селучи. За сега се оказва че никой май не е на ясно как точно работи този клапан, което е доста жалко. Не мога да ти дам категоричен отговор, какво се случва ако авансаторния клапан остане отворен. Ао е затворен, аванса трака силно, но когато е отворен изпуска обратно нафта от тази която дава подкачващата част на помпата, и е много вероятно особено при празен ход, да връща достатъчно много нафта, за да падне доставката към нагнетателната част под необходимия минимум и да гасне ДВГ от липса на гориво към дюзите. По-скоро може да има проблем с потенциометъра за газта, който е на помпата или датчик на коляновия вал. Когато си подал газ и държиш примрно 3000 об/мин , като пуснеш газта клапана който пуска и спира горивото към помпата затваря, до достигане на желаните по-ниски обороти обороти. Ако потенциомтъра на помпата прекъсва, може да да лъже ЕКУ че ДВГ е с по-високи обороти от желаните, и тогава този клапан за горивото затваря, а като няма на къде да падат оборотите, колата гасне. Датчика на коляновия вал също може да подава грешна информация, и ЕКУ да се опитва да смъкне оборотите под минимума и да гаси колата. А това че хвърля някакво гориво към дюзите, не е гаранция че не е примесено с въздух, и да не досига необходимото налягане за да предизвика отваряне на дюзата и впръскване. За това препоръчвам първо да направиш едно добро обезвъздушаване на системата, след това ако проблема с паленето остане - не запали поне веднъж нормално, да се търси друг виновник. Но ако има въздух, първо трябва да разбереш от къде влиза и да оправиш този проблем.
      genko1982 написа:
      колега не чети между редовете,колата от една седмица е само с клапан и оттогава е минала кам 300км а не сам сложил клапана и от тогава да не пали
      Не чета между редовете, разбрах че си махнал помпата - "круша" !? На споменатото Пежо като му изолираха подкачващата помпа, след това мина поне 2000 км. и след това направи проблема. Наложи се една събота да тичам с мойта кола да му търся подкачваща помпа и да я монтирам на улицата ( не че е някакъв проблем ) за да може колегата да подкара Пежото. А пича с мацката си трябваше да чака бат Дидо да му оправи колата, вместо да ходят някъде да правят ушу-мушу :D Добре че бяха в града, а не на някоя полянка
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        vuldzhev написа:
        колата първо поработи нормално и после почнаха проблемите,белия пушек мирише на сурова нафта,а за клапана не съм забелязал дали цъка,а аз смятам да сложа клапан преди самата ръчна помпа без да е премахвам,а системата съм е обезвадошил колкото мога незнам,дали е обезводошена добре,тя като запали и като се покара не се ли обезвъдушава сама?
        Препоръчвам ти да смениш подкачващата помпа с нова. Тя си има клапан който не позволява да се връща горивото обратно - иначе няма да може да помпи. Щом си чул твойта да смуче въздух, явно има пробив и от там пълни филтъра с въздух и от там в ГНП и ето ти проблем. Една такава помпа струва около 20 лв, не вярвам че е достатъчно скъпо, за да се рискува да се изпада в неприятни ситуации в последствие. Я си представете, че се случи така като на моя колега, ама сте някъде извън града, на пикник с гадже или със семейството ? Как ще се приберете ? За едната дреболия, големи проблеми !? Звучи смешно.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          ще опитам и ще пиша за резултата, а аз махнах крушата точно по тази причина,че е от 20лв,самата гума е много мека и се свиваше като подам газ,читавите круши са кам 60лв

          Коментар


            #20
            genko1982 написа:
            ще опитам и ще пиша за резултата, а аз махнах крушата точно по тази причина,че е от 20лв,самата гума е много мека и се свиваше като подам газ,читавите круши са кам 60лв
            Е това не го отричам, моята си е оригинална, а на Пежото нямаше проблем, но пък то там е една ... имитация на кола
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              Дидо,позволявам си да ти опонирам отново!Сам се сещаш че щом го правя значи съм засекъл нещо нередно в думите ти.Нямам никакво намерение да се заяждам със теб,и дали щах да поправя теб или някой друг все тая,само че ти си един от хората дето най-много приказват и форума и все на твои изказвания попадам.В един пост по-нагоре пишеш че клапана пуск/стоп спирал нафтата ако си с високи обороти и пуснат педал на газта.Няма такова нещо!!!Не е необходимо да се прави това.Горивото наистина се изключва автоматично но тази функция е поверена на регулатора(двурежемния).Изучи най-накрая устройството на тази помпа!Поздрави!п.с. все ми се струва че има някой който да знае какво е устройството и как рабори авансатора,и тук сме на различно мнение ама айде..

              Коментар


                #22
                specialista написа:
                Дидо,позволявам си да ти опонирам отново!Сам се сещаш че щом го правя значи съм засекъл нещо нередно в думите ти.Нямам никакво намерение да се заяждам със теб,и дали щах да поправя теб или някой друг все тая,само че ти си един от хората дето най-много приказват и форума и все на твои изказвания попадам.В един пост по-нагоре пишеш че клапана пуск/стоп спирал нафтата ако си с високи обороти и пуснат педал на газта.Няма такова нещо!!!Не е необходимо да се прави това.Горивото наистина се изключва автоматично но тази функция е поверена на регулатора(двурежемния).Изучи най-накрая устройството на тази помпа!Поздрави!п.с. все ми се струва че има някой който да знае какво е устройството и как рабори авансатора,и тук сме на различно мнение ама айде..
                О’К, ще се съглася с теб този път. Но ще проверя това твърдение, не за друго, а защото няколко пъти се доверих на теории които подкрепяш, а на практика се оказа че не е точно така. Не го примеай кто заяждане, такъв съм си - око да види , ръка да пипне. А устройството на тази помпа ще намеря начин да изуча с подробности, независимо от нежеланието ти да удариш едно рамо. Схванах основните ти идеи, но има неща които трябва да си изясня, признавам. Успех !
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  Нямам време да се занимавам със разни теории!Те инжинерите са конструирали нещо от мен се иска само да го подържам в изправност и това правя.Това че споделям тук е въпрос на добро желание.Това че не ми вярваш и подлагаш думите ми на съмнене е твой проблем.Винаги съм отговарял на въпроси,на кой какво му е станало ясно не мога да знам,така че не ме обвинявай че не съм искал да помогна.Поздрави!!!

                  Коментар


                    #24
                    Ето един кратък въпрос, без много обяснения. Как да смъкна малко оборотите на празен ход ? Кой е винта ? Пробвах един вариант - оказа се грешен. Ако проявиш желание да ми отговориш, ще съм ти благодарен.п.п. Прочетох здълбочено краткото описание на работата на двурежимния регулатор, пишат че има само две функции, както се подразбира от наименованието му - ргулира минималните и максималните оборити. Всички други режими зависят от положението на десния педал. За спиране подаване на горивото от двурежимния регулатор не се споменава нищо ?
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      Dido_Lyubenov написа:
                      Ето един кратък въпрос, без много обяснения. Как да смъкна малко оборотите на празен ход ? Кой е винта ? Пробвах един вариант - оказа се грешен. Ако проявиш желание да ми отговориш, ще съм ти благодарен.п.п. Прочетох здълбочено краткото описание на работата на двурежимния регулатор, пишат че има само две функции, както се подразбира от наименованието му - ргулира минималните и максималните оборити. Всички други режими зависят от положението на десния педал. За спиране подаване на горивото от двурежимния регулатор не се споменава нищо ?
                      Ами той сам по себе си(двурижимния регулатор) прави само това да спира горивото а не да регулира обороти!1.При обороти над 1100 при пускане на газта спира горивото(принудителен празен ход).2.При максимални обороти даже и с натиснат педал на газта до край пак изключва подаването на гориво(явява се като ограничител на максималните обороти на мотора)За твоите обороти-на "малката" рейка има винт със контра гайка 8мм. Отвий контра гайката няколко оборота и после в зависимост от това какво искаш да правиш въртиш винта.Има даже и стрелка със знак + което казва че в тази посока се вдигат оборотите.Ако имаш диагностика може да стане перфекто със настройката като гледаш показанията на монитора.Прави го на зарят мотор и изтеглено жило.Има и настроика на упорния винт този който подпира основната рейка и до колкото знам там си пипал.Това за после.Успех!

                      Коментар


                        #26
                        Благодаря, че ми отговори ! Точно от този малък винт за ключе 8, се опитах да направя корекция, но напълно неуспешна, с неприятни последици. Като смъкнах оборотите от там, остави че спря да "цъка" авансаторния клапан на празен ход, ами стана така че при ники обороти ДВГ не понася никакво натоварване - тресе при потегляне, при движение с ниски обороти - до около 2000 пак тресе, придърпва, направо трагедия. Като започнах да въртя пак към + , оборотите скочиха много нагоре, преди да съм стигнал предишната позиция на болта. Все пак след няколко корекции, смятам че в момента почти съм на точното място. Какъв беше ефекта ( много ме озадачи ) след като ми стана ясно че не е трябвало да пипам точно там и започнах да подавам пак към + , оборотите се вдигнаха почти до 1200 , без да съм върнал болта и 1/3 от витките които развих. Оставих го така, имаше леко подобрение във вървежа, а на другия ден оборотите на топъл ДВГ сами се върнаха на 1000. Повторих няколко пъти операцията към +, докато спря да тресе ДВГ при потегляне и движение с ниски обороти. Всеки път, като врътна болта и оборотите скачаха, а на следващия ден пак се връщат на 1000 . Нещо не се получи с този болт. Имам съмнения че трябва да го върна още макс 1 оборот към + ,но кто се постопли още малко времето. Явно че тези +/- са за регулиране на ускорения празен ход - при студен ДВГ и при включен кмпресор на климатика. В друг момент не знам работи ли тази система. Навил съм си да разбера, като направя няолко теста, а след това ако има нужда ще споделя. Това което ме озадачава по въпроса със спирането на горивото, е един друг тест, който си направих за да разбера дали работи датчика на 1-ва дюза. Като изключих буксата на 1-ва дюза ( след това паля ДВГ ) , и изфорсирам на място, оборотите падат бавно и авансаторния клапан цъка през това време, а аванса се чува да трака леко докато оборотите падат - т.е. гориво към дюзите има. Като закача 1-ва дюза, оборотите падат бързо а авансаторния клапан не цъка, и до достигане на оборотите за празен ход се чувства че няма гориво към дюзите и като паднат достаъчно, започва подаване на гориво и авансатора на момента се разцъква отново. Точно това ме кара да си мисля, че не двурежимния регулатор спира горивото към дюзите, а нещо друго. Ако не е оня клапан който пуска и спира горивото, според мен остава варианта, оставайки отворен авансаторния клапан през това време, да успява да освободи ниското налягане в помпата като го шунтира обратно към входа на хранителния елемент, и така нагнетателната секция да остава незахранена. В противен случай, не трябва да има значние дали има откачен датчик или не, просто по механичен път щеше да спира подаването на гориво, пък ако ще и ЕКУ да прави фокуси.П.П. Колега, противоречиш си сам ! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15 - последният пост на страницата
                        specialista написа:
                        ...... 3.Там от където се опитваш да си промениш оборотите не е правилното място!!! ........
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          Не си противореча човече.От обясненията ти ми е станало ясно това ,тъй като знам какво трябва да стане ако пипаш на правилното място!Продължаваш в твой стил да се съмняваш във всяка дума.Кое те кара да си мислиш че си прав.Някакво твое чувство че си технически грамотен те обърква постоянно.Нямам идея защо е реагирала помпата по начина по който казваш.Направи един тест,остави я да загрее.Убеди се че жилото за празния ход е изтеглено до край.Намери си една планка със дебелина 2мм. и я постави между упората на рейката и самата рейка(тази с която даваш газ).След това хвани с ръка палеца на малката рейка(този който можеш да го придвижиш с ръка в посока -) И го изтели бавно до ниво така че да можеш да поставиш 3мм. свредло или болт в дупката.Нали се сещаш за коя дупчица говоря.Ако е правилно регулирана помпата колата ще остане да работи със нормални и устойчиви обороти.Ако не е както трябва обикновенно гасне като се дръпне леко палеца. Не смесвай нещата.Механиката на помпата се подчинява за изключване на горивото към дюзите само и единствено на регулатора.Няма нищо общо със това дали помпата е със или без авансатор(електрически) DPC/DPCN.Като изключиш дюзата влиза в авариен режим.Не си управлява вече аванса защото не получава сигнал от дюзата.Как да управлява нещо като не знае по кой начин.Нямаш си на идея как се оплиташ.Успех!

                          Коментар


                            #28
                            Благодаря !
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              Дидо прав беше,имаше въздух.Сега сложих прозрачни маркучи и ми се струва че някъде от филтъра гълта въздух

                              Коментар


                                #30
                                genko1982 написа:
                                Дидо прав беше,имаше въздух.Сега сложих прозрачни маркучи и ми се струва че някъде от филтъра гълта въздух
                                Не е задължително да е точно от филтъра, защото там е най високата точка и там се събира въздуха, преди да тръгне по маркучите. Ако някъде преди него засмуква по малко, в един момент се натрупва много въздух във филтъра. Все пак го провери добре за места от които може да засмуква вздух, и не забравяй пробката му от долу, която е за източване на вода и мизерии. Възможно е да не е завита добре и да засмуква въздух от там. Внимавай и да не я скъсаш от стягане, че е от пластмаса.
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X