Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

не пали тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    СТИГА,колеги съгласен съм и с двамата(Specialista) i (dido lubenov).авансатора е постоянно затворен при палене с което осигурява макс.аванс на помпата с цел по лесно палене! не ме ядосвайте :D шегивам се разбира се .при изключена дюза мотора работи в макс.аванс. и за това трака.слушай сега,защото няма да пиша цяла нощ.нека колегите ме поправят ако греша.1во. ако е въздух отвий филтъра и му сложи (на корпуса маркуче мисля че е 12мм.,което да се потопи около 5см. по този начин изолираш причината да е от въздух,защото въздуха е по-лек и остава отгоре, маркуча е потопен в нафта:2 сигурен съм че проблема е в авансатора,преди да смена мотора съм имал проблеми с тоя авансатор.потече- ремонтирах си го сам ,и понеже имах пари тогава си купих за 200лв.нов който все още се търкаля в багажника.новия се прееба на другия ден-между другото.сега край ако искаш да ти се оправи колата,си смени аванасатора.вече целия форум се отвори да ги ремонтира,макар че аз бях един от първите ,за собствена изгода разбира се.някой ги заваряват ,други ги валцоват и т.н. НО! важно е О-пръстена който е сложен вътре да не спира свободния ход на иглата!защото съм пробвал с малко по-дебел,с цел да уплътни по-добре и точно след няколко седмици се скапа.отворих го и се беше раздул и иглата не можеше да отвори и палеше супер-трудно и пушеше яко .има една приказка "Не питай старило,а питай патило".така че искам да ти кажа,че не всеки може да каже -"абе ,как бе,ще ти го оправя за 50лв.защото работата е прецизна.Ако си от София,свържи се с мен ще сложим оригинален авансатор да покараш с него пък ще видим.поздрави на всички и не ме ядосвайте

    Коментар


      #32
      marinavtom написа:
      СТИГА,колеги съгласен съм и с двамата(Specialista) i (dido lubenov).авансатора е постоянно затворен при палене с което осигурява макс.аванс на помпата с цел по лесно палене! не ме ядосвайте :D шегивам се разбира се .при изключена дюза мотора работи в макс.аванс. и за това трака.слушай сега,защото няма да пиша цяла нощ.нека колегите ме поправят ако греша.1во. ако е въздух отвий филтъра и му сложи (на корпуса маркуче мисля че е 12мм.,което да се потопи около 5см. по този начин изолираш причината да е от въздух,защото въздуха е по-лек и остава отгоре, маркуча е потопен в нафта:2 сигурен съм че проблема е в авансатора,преди да смена мотора съм имал проблеми с тоя авансатор.потече- ремонтирах си го сам ,и понеже имах пари тогава си купих за 200лв.нов който все още се търкаля в багажника.новия се прееба на другия ден-между другото.сега край ако искаш да ти се оправи колата,си смени аванасатора.вече целия форум се отвори да ги ремонтира,макар че аз бях един от първите ,за собствена изгода разбира се.някой ги заваряват ,други ги валцоват и т.н. НО! важно е О-пръстена който е сложен вътре да не спира свободния ход на иглата!защото съм пробвал с малко по-дебел,с цел да уплътни по-добре и точно след няколко седмици се скапа.отворих го и се беше раздул и иглата не можеше да отвори и палеше супер-трудно и пушеше яко .има една приказка "Не питай старило,а питай патило".така че искам да ти кажа,че не всеки може да каже -"абе ,как бе,ще ти го оправя за 50лв.защото работата е прецизна.Ако си от София,свържи се с мен ще сложим оригинален авансатор да покараш с него пък ще видим.поздрави на всички и не ме ядосвайте
      Може би ефекта от изключена първа дюза се появява със закъснение, или ако само дава грешни данни ефекта е друг. Аз направих опита за кратко, като изключих буксата на дюзата, търсейки разлика със и без нея. Тогава е нормално ЕКУ да не се съобразява с нея, а да ползва зададени стойности, и от там да се е получил "странния" ефект. Описах какво се получи на практика. За авансатора те подкрепям напълно. Някъде бях писал че трябва доста прецизно да се ремонтира, ако изобщо някой се хване да го прави, но бях оплют много бързо, за това в този случай си замълчах по този въпрос Мисля си как ли ще пали, ако авансаторния клапан е останал отворен, и колко нафта от подкачената от хранителния елемент ще връща, защото при палене оборотите все пак са доста ниски докато върти на стартер и нищо чудно да не може хранителнителния елемент да успее да преодолее пропуска и да захрани нагнетателната част. На всичко отгоре има един механизъм за подаване на мах порция гориво при запалване, който също може да е проблемен, но това се вижда на стенд и се ремонтира с разглобяване на помпата.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #33
        Още малко и вече нещата ще си дойдат на място! :D Само едно леко доуточняване за колегата Любенов,Помпената секция и авансовата такава се захранват от различни места,но общото в случая е налягането(ниското) в помпата което действа върху горивото за да може да се запълни този или онзи обем.Питате защо при старт авансатора е затворен.1.Нещата се случват много бързо и въпреки това смисъла е следния:В покой налягането в помпата го няма.То започва да се създава след развъртането на помпата.Чак тогава може да се очаква че ще се породят сили които ще действат върху механизмите вътре.За това и помпата има статично изпреварване на подаването на горивото и след получаване на първите сигнали ЕКУ-то взема нещата във свои ръце.Говоря за характернота по-твърда работа в самото начало.2.Стартовата порция при липса на налягане как се захранва.Избързвам да спомена и там няколко думи.Има пружина която измества ротора на разпределителя аксиално,така че в покой светлите отвори(сеченията) на два отвора в разпределителя максимално да се покрията.Това осигурява захранването на помпената секция с максималната порция за старт.След развъртане налягането избутва система от три бутала които на на свои ред преместват целия разпределител аксиално и той остава така през цялото време на работа.По този начи въпросните два отвора се при покриват минимално и почва управление на захранването от лостовата система(шибъра)който го местим със десния крак.Поздрави колеги!Оставетея на мира вече тази помпа Лукас.Тя е прочетена книга.Насочете си вниманието напред в бъдещето (и настоящето разбира се).Много са интересни горивните системи на съвременните автомобили.

        Коментар

        Working...
        X