СТИГА,колеги съгласен съм и с двамата(Specialista) i (dido lubenov).авансатора е постоянно затворен при палене с което осигурява макс.аванс на помпата с цел по лесно палене! не ме ядосвайте :D шегивам се разбира се .при изключена дюза мотора работи в макс.аванс. и за това трака.слушай сега,защото няма да пиша цяла нощ.нека колегите ме поправят ако греша.1во. ако е въздух отвий филтъра и му сложи (на корпуса маркуче мисля че е 12мм.,което да се потопи около 5см. по този начин изолираш причината да е от въздух,защото въздуха е по-лек и остава отгоре, маркуча е потопен в нафта:2 сигурен съм че проблема е в авансатора,преди да смена мотора съм имал проблеми с тоя авансатор.потече- ремонтирах си го сам ,и понеже имах пари тогава си купих за 200лв.нов който все още се търкаля в багажника.новия се прееба на другия ден-между другото.сега край ако искаш да ти се оправи колата,си смени аванасатора.вече целия форум се отвори да ги ремонтира,макар че аз бях един от първите ,за собствена изгода разбира се.някой ги заваряват ,други ги валцоват и т.н. НО! важно е О-пръстена който е сложен вътре да не спира свободния ход на иглата!защото съм пробвал с малко по-дебел,с цел да уплътни по-добре и точно след няколко седмици се скапа.отворих го и се беше раздул и иглата не можеше да отвори и палеше супер-трудно и пушеше яко .има една приказка "Не питай старило,а питай патило".така че искам да ти кажа,че не всеки може да каже -"абе ,как бе,ще ти го оправя за 50лв.защото работата е прецизна.Ако си от София,свържи се с мен ще сложим оригинален авансатор да покараш с него пък ще видим.поздрави на всички и не ме ядосвайте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
не пали тд100
Collapse
X
-
marinavtom написа:СТИГА,колеги съгласен съм и с двамата(Specialista) i (dido lubenov).авансатора е постоянно затворен при палене с което осигурява макс.аванс на помпата с цел по лесно палене! не ме ядосвайте :D шегивам се разбира се .при изключена дюза мотора работи в макс.аванс. и за това трака.слушай сега,защото няма да пиша цяла нощ.нека колегите ме поправят ако греша.1во. ако е въздух отвий филтъра и му сложи (на корпуса маркуче мисля че е 12мм.,което да се потопи около 5см. по този начин изолираш причината да е от въздух,защото въздуха е по-лек и остава отгоре, маркуча е потопен в нафта:2 сигурен съм че проблема е в авансатора,преди да смена мотора съм имал проблеми с тоя авансатор.потече- ремонтирах си го сам ,и понеже имах пари тогава си купих за 200лв.нов който все още се търкаля в багажника.новия се прееба на другия ден-между другото.сега край ако искаш да ти се оправи колата,си смени аванасатора.вече целия форум се отвори да ги ремонтира,макар че аз бях един от първите ,за собствена изгода разбира се.някой ги заваряват ,други ги валцоват и т.н. НО! важно е О-пръстена който е сложен вътре да не спира свободния ход на иглата!защото съм пробвал с малко по-дебел,с цел да уплътни по-добре и точно след няколко седмици се скапа.отворих го и се беше раздул и иглата не можеше да отвори и палеше супер-трудно и пушеше яко .има една приказка "Не питай старило,а питай патило".така че искам да ти кажа,че не всеки може да каже -"абе ,как бе,ще ти го оправя за 50лв.защото работата е прецизна.Ако си от София,свържи се с мен ще сложим оригинален авансатор да покараш с него пък ще видим.поздрави на всички и не ме ядосвайтеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Още малко и вече нещата ще си дойдат на място! :D Само едно леко доуточняване за колегата Любенов,Помпената секция и авансовата такава се захранват от различни места,но общото в случая е налягането(ниското) в помпата което действа върху горивото за да може да се запълни този или онзи обем.Питате защо при старт авансатора е затворен.1.Нещата се случват много бързо и въпреки това смисъла е следния:В покой налягането в помпата го няма.То започва да се създава след развъртането на помпата.Чак тогава може да се очаква че ще се породят сили които ще действат върху механизмите вътре.За това и помпата има статично изпреварване на подаването на горивото и след получаване на първите сигнали ЕКУ-то взема нещата във свои ръце.Говоря за характернота по-твърда работа в самото начало.2.Стартовата порция при липса на налягане как се захранва.Избързвам да спомена и там няколко думи.Има пружина която измества ротора на разпределителя аксиално,така че в покой светлите отвори(сеченията) на два отвора в разпределителя максимално да се покрията.Това осигурява захранването на помпената секция с максималната порция за старт.След развъртане налягането избутва система от три бутала които на на свои ред преместват целия разпределител аксиално и той остава така през цялото време на работа.По този начи въпросните два отвора се при покриват минимално и почва управление на захранването от лостовата система(шибъра)който го местим със десния крак.Поздрави колеги!Оставетея на мира вече тази помпа Лукас.Тя е прочетена книга.Насочете си вниманието напред в бъдещето (и настоящето разбира се).Много са интересни горивните системи на съвременните автомобили.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар