Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво налягане трябва да вдига турбината на 1.3 mJTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво налягане трябва да вдига турбината на 1.3 mJTD

    Пуснах днеска ФЕС в движение и при ускорение дигна само 2190 mBar при 1910 оборота при ускоряване и газ до ламаринатаи 938 mbar атмосферно налягане.Не ли много малко? Бях чел че турбината трябва да вдига около 4 бара.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Колега,надявам се че се бъзикаш нещо и за това няма да коментирам

    Коментар


      #3
      За кое да се бъзикам?? Въпросаа ми е сериозен. Тези 2190 милибара абсолютно или спрямо атмосферното налягане ли са?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Тези 4 бара където си чел че трябва да ги вдигне Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 малко трудно ще стане на стоков 1.3 двигател.Дори състезателките не стигат до 4 бара

        Коментар


          #5
          Тези 2190 мбара са разбира се абсолютно налягане.А за 4-те бара явно не си чел каквото трябва и където трябва

          Коментар


            #6
            В някакви книга за турбодизели го четох, не беше конкретно за 1.3 мотора. А тази стойност на налягането нормална ли ?
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Ами от абсолютното вадиш атмосферното и получаваш т.н. манометрично или приблизително = 1.2бар, което мисля че е нормално.Едит: Спокойно и при двата варианта, които са възмножни пренадуване и недостатъчно налягане, ако са налични ще разбереш.

              Коментар


                #8
                Това налягане според мен е нормално, но кажи дали турбината успява да го държи с нарастване на оборотите, или намалява. Предполагам си с променлива геометрия.

                Коментар


                  #9
                  Eхеее моето прави 0.5-0.6 бара 1.3 mJet 75коня стоково.С чип тунинг правеше около 0.85 и правеше към 90 коня Твоето на 1.2 бара ако ги задържа ще е 110 коня

                  Коментар


                    #10
                    Не ги задържа, графиката е на някакви подскоци. С фиксирана геометрия съм, 75 коня е.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      infineon написа:
                      Не ги задържа, графиката е на някакви подскоци. С фиксирана геометрия съм, 75 коня е.
                      Е то от тази графика нищо не се вижда, ти и газта не я държиш на едно положение.Включи на 3-та и от 1200 оборота почни да набираш с пълна газ без да пускаш газта до края и тогава ще се види как надува. Интересно ми е какво става с налягането след 4200 оборота защото след тази граница мощтността се срива буквално.Може и на 4-та ама трябва на магистралатаДай ми инфо с какъв кабел гледаш стойностите?

                      Коментар


                        #12
                        Мисля че нормалното налягне на твоята турбина трябва да е като на моята - на ТД100 - 1,05 бара при 2500 об/мин, а в каталога и дават това налягане да е и максималното. Предполагам че разтоварващия клапан го регулира при по-високи обороти. При 4200 об/мин, ЕКУ орязва мощноста, така че тази загуба на мощност не е от турбината.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Мисля че нормалното налягне на твоята турбина трябва да е като на моята - на ТД100 - 1,05 бара при 2500 об/мин, а в каталога и дават това налягане да е и максималното. Предполагам че разтоварващия клапан го регулира при по-високи обороти. При 4200 об/мин, ЕКУ орязва мощноста, така че тази загуба на мощност не е от турбината.
                          Тук си прав гледал съм AFR и след 4200 стойностите направо скачат нагореОт какъв зор орязват мощтността след 4200 оборота като регулатора е на 5200 оборота ?Като решиш да я ръчкаш да сменяш на 4200-4300 защото нагоре няма смисъл но все пак регулатора е на 5200обр. ЗАЩО се пита м аз защо ?

                          Коментар


                            #14
                            Сигурно защото моментът пада рязко, поради концепцията на двигателя?

                            Коментар


                              #15
                              ogi28b написа:
                              Сигурно защото моментът пада рязко, поради концепцията на двигателя?
                              E той въртящия момент още от 2200 оборота почва да пада праволинейно на-долу,В 1500 оборота въртящия момент е 120нм В 2200 оборота е 190нмВ 3000 оборота е 160нмВ 4000 оборота е 120нм

                              Коментар

                              Working...
                              X