Пуснах днеска ФЕС в движение и при ускорение дигна само 2190 mBar при 1910 оборота при ускоряване и газ до ламаринатаи 938 mbar атмосферно налягане.Не ли много малко? Бях чел че турбината трябва да вдига около 4 бара.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво налягане трябва да вдига турбината на 1.3 mJTD
Collapse
X
-
Какво налягане трябва да вдига турбината на 1.3 mJTD
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
За кое да се бъзикам?? Въпросаа ми е сериозен. Тези 2190 милибара абсолютно или спрямо атмосферното налягане ли са?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
В някакви книга за турбодизели го четох, не беше конкретно за 1.3 мотора. А тази стойност на налягането нормална ли ?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Е то от тази графика нищо не се вижда, ти и газта не я държиш на едно положение.Включи на 3-та и от 1200 оборота почни да набираш с пълна газ без да пускаш газта до края и тогава ще се види как надува. Интересно ми е какво става с налягането след 4200 оборота защото след тази граница мощтността се срива буквално.Може и на 4-та ама трябва на магистралатаДай ми инфо с какъв кабел гледаш стойностите?
Коментар
-
Мисля че нормалното налягне на твоята турбина трябва да е като на моята - на ТД100 - 1,05 бара при 2500 об/мин, а в каталога и дават това налягане да е и максималното. Предполагам че разтоварващия клапан го регулира при по-високи обороти. При 4200 об/мин, ЕКУ орязва мощноста, така че тази загуба на мощност не е от турбината.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Мисля че нормалното налягне на твоята турбина трябва да е като на моята - на ТД100 - 1,05 бара при 2500 об/мин, а в каталога и дават това налягане да е и максималното. Предполагам че разтоварващия клапан го регулира при по-високи обороти. При 4200 об/мин, ЕКУ орязва мощноста, така че тази загуба на мощност не е от турбината.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар