E той въртящия момент още от 2200 оборота почва да пада праволинейно на-долу,В 1500 оборота въртящия момент е 120нм В 2200 оборота е 190нмВ 3000 оборота е 160нмВ 4000 оборота е 120нм
Топло,топло :P Ако искате вижте си файла на колата и какво се случва с горивото от 1500 до 5200 оборота Ако не можете да видите файла,направете няколко лога и така.Дет се вика който търси намира.Не напразно колата сток е 75 коня при не знам колко оборота в случая,4000 примерно.Какъв е тоя регулатор на 5200 об?Няма такова нещо.Просто след 5200 об времето за впръскване е 0.Който има чак толкова голямо желание може да си го направи да стига и до 5500-6000 оборота,ама дали има смисъл Всичко опира до това какво точно се иска от този двигател.Турбина,дюзи,дебитомер и т.н са подбрани така че да удовлетворяват дадени условия,стандарти,изисквания
E той въртящия момент още от 2200 оборота почва да пада праволинейно на-долу,В 1500 оборота въртящия момент е 120нм В 2200 оборота е 190нмВ 3000 оборота е 160нмВ 4000 оборота е 120нм
Топло,топло :P Ако искате вижте си файла на колата и какво се случва с горивото от 1500 до 5200 оборота Ако не можете да видите файла,направете няколко лога и така.Дет се вика който търси намира.Не напразно колата сток е 75 коня при не знам колко оборота в случая,4000 примерно.Какъв е тоя регулатор на 5200 об?Няма такова нещо.Просто след 5200 об времето за впръскване е 0.Който има чак толкова голямо желание може да си го направи да стига и до 5500-6000 оборота,ама дали има смисъл Всичко опира до това какво точно се иска от този двигател.Турбина,дюзи,дебитомер и т.н са подбрани така че да удовлетворяват дадени условия,стандарти,изисквания
Коментар