Е смених тапата на 4 цилиндър с маркуче затапено с винтче.Ще видим резултата.Смених и още маркуче с позиция 4,а другите съм ги сменял преди 20000 км.Още веднъж питам някой ако знае какво е позиция 3 и каква функция изпълнява.Къде също се намира клапана за да не се връща горивото към резервоара да не би да е в поз.1
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обезвъздушаване на 1,9 ТД100
Collapse
X
-
Доколкото знам това е клапан за излишната нафта . Сигурното е , че като го изключиш , двигателя започва да звучи ужасно . Започва да работи още с подаването на контакт и не спира докато двигателя работи.И струва ми се , цъка с различна честота , което ме навежда на мисълта , че се командва електронно.На стария ми Опел вместо гумена тапа на четвъртата дюза , бях сложил стоманен пирон и той работи безотказно десет години .
Коментар
-
Tornado написа:И на мен ми е интересно някой да разкаже какви са тези елементи и малко повече за този мотор на Фиат ,обаче явно или никой не знае или не им се издава професионална тайна.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Това отдавна не е "професионална тайна", а това че повечето майстори не разбират от този двигател е факт.Тази тема виси тука от 2 месеца и никой не си направи труда да прочете какво пише в документацията. В DOWNLOADS раздела има няколко книги за този и другите двигатели. 1.9ТД100 двигателя, както и помпата са описани в Сервизно описание част 3Аз не съм майстор, но по въпросите:- Номер 3 от снимката е електромагнитен клапан за предварението. Накратко казано в зависимост от честотата с която "трака" се регулира предварението за впръскване на горивото. Като се изключи кабела се задава максимално предварение.- Номер 5 е електромагнитен клапан за контролиране на вакуумниа клапан (черното нещо отгоре на помпата от което излиза жило) за вдигане на оборотите при студен двигател или включен климатик.- Номер 6 е също електромагнитен клапан (по-сложен) за контролиране на EGR клапана (т.е. системата за рециркулация на отработените газове)Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
yani написа:Това отдавна не е "професионална тайна", а това че повечето майстори не разбират от този двигател е факт.Тази тема виси тука от 2 месеца и никой не си направи труда да прочете какво пише в документацията. В DOWNLOADS раздела има няколко книги за този и другите двигатели. 1.9ТД100 двигателя, както и помпата са описани в Сервизно описание част 3Аз не съм майстор, но по въпросите:- Номер 3 от снимката е електромагнитен клапан за предварението. Накратко казано в зависимост от честотата с която "трака" се регулира предварението за впръскване на горивото. Като се изключи кабела се задава максимално предварение.- Номер 5 е електромагнитен клапан за контролиране на вакуумниа клапан (черното нещо отгоре на помпата от което излиза жило) за вдигане на оборотите при студен двигател или включен климатик.- Номер 6 е също електромагнитен клапан (по-сложен) за контролиране на EGR клапана (т.е. системата за рециркулация на отработените газове)Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
имам проблем с паленето, който съм описал подробно в друга тема, но търсейки отговори, попаднах на тази интересна дискусия.та сутрин /като колата е седяла по-дълго изгасена/ ми засмуква въздух от някъде и върти поне 30 сек докато подкачи наново нафта и тръгне. иначе при спиране за по-кратки интервали си пали без проблем.като сте правили сериозни проучвания на въпроса с въздуха, кои са слабите места, от където може да вкарва въздух при загасен двигател?/иначе трябва да обезвъздушавам с помпичката сяка сутрин за безпроблемен старт/.Bravo SX TD100, 1997
Коментар
-
Nino написа:Tornado написа:Браво dodo един от форума да е съгласен че там връща нафтата.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Nino написа:Бъркаш Торнадо, точно от там смуче гадно въздух като изгасиш колата.Горивната система е под налягане и всмуква въздух от където не е уплътнено.Скоро се вкарах в приключение с Пунтото.Отвих най-долното капаче на филтъра за източване на водата... веднага смукна въздух.Може би трябваше да направя тази операция при работещ двигател.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Nino написа:Бъркаш Торнадо, точно от там смуче гадно въздух като изгасиш колата.Горивната система е под налягане и всмуква въздух от където не е уплътнено.Скоро се вкарах в приключение с Пунтото.Отвих най-долното капаче на филтъра за източване на водата... веднага смукна въздух.Може би трябваше да направя тази операция при работещ двигател.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Stefan Hadjov написа:Nino написа:Бъркаш Торнадо, точно от там смуче гадно въздух като изгасиш колата.Горивната система е под налягане и всмуква въздух от където не е уплътнено.Скоро се вкарах в приключение с Пунтото.Отвих най-долното капаче на филтъра за източване на водата... веднага смукна въздух.Може би трябваше да направя тази операция при работещ двигател.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Tornado написа:Stefan Hadjov написа:Nino написа:Бъркаш Торнадо, точно от там смуче гадно въздух като изгасиш колата.Горивната система е под налягане и всмуква въздух от където не е уплътнено.Скоро се вкарах в приключение с Пунтото.Отвих най-долното капаче на филтъра за източване на водата... веднага смукна въздух.Може би трябваше да направя тази операция при работещ двигател.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар