Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с Пунто 1.9DS

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с Пунто 1.9DS

    Здравейте колеги.Колата е Пунто мк2 1.9 60 кончета.Проблема е следния,пали малко трудничко и върви нормално и след 20-тина километра завъртам ключа да гася,а тя гасне след 10-тина секунди.След това трудно пали и като карам на ниски обороти и започва да предърпва,а във високите не може да се изфорсира.Сега вече само припалва и гасне,а преди малко се закрепи да държи обороти на празен ход обаче както работеше се изфорсира сама и угасна и оттогва ако закрепи да запали се изфорсирва и гасне.Дали това може да се дължи на помпата.Утре ще я карам на диагностика,но ако някой е имал подобен проблем нека сподели опит.Забравих да спомена,че при това изфорсирване от нейна страна от ауспуха излиза много черен дим.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    #2
    кола

    Може да има боклуци в помпат и да не затваря/отваря клапана .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Преди две седмици ми направи същия номер,но без да се изфорсирва сама и си помислих,че е замръзнала нафтата закарах я при едни приятели в сервиз топлиха я цяла нощ и сменихме горивния филтър и се оправи.След няколко дена пак същия номер,а в нафтата бях налял и малко бензин(на 20л. нафта литър бензин) и налях и добавка.Вкарах я пак в гараж на топло стоя 2 дена и запали и докато излезя от гаража същата работа.Четох за подобен проблем и човека като извади буксата на дросела и се оправяла ама при мен и това не помага.Пробвах и с нов горивен филтър и така не става.Взех да се замислям дали е тръгнала подкачващата помпа и да не стига гориво.
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        1

        Коментар


          #5
          Тук обясненито се разминава с това което беше на лични.Виждам че си от Габрово ,иди при Пресиян в село Донино да погледне колата,прати му поздрави от мен,и ако трябва той ще ми се обади за коментар и т.н.Тук няма нужда да хабим сили,колата е с изцяло елетроно управление на помпата и е възможно да има както проблем със електрониката така и с механиката.В сис темата няма външна подкачваща помпа!!!Успех!

          Коментар


            #6
            Ще я видим днес нека я закачим първо на компютъра,но не светва чека за грешка.Значи тази помпа в резервоара е само преливаща,не подкачваща.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              Така колата е оправена,а проблема беше следния:понеже е нов внос от Италия и явно там нещо са ровили и са разменили маркучите на обратната нафта и на сондата от резервоара и колата върви,но само с пълен резервоар,като стигне до половината и започват проблемите заради недостиг на гориво,но вече всичко е наред.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8
                Точили са нафта, ей тва са базикали

                Коментар


                  #9
                  Колега аз имам подобен проблем и моята е от италия карам е само с над половин резервоар но си мислех чи е от регулатора за високо налягане възможнолие и моите маркучи да са разменени и кои точно ако може по подробно да обясниш и как да разбера дали са ми наред.

                  Коментар


                    #10
                    Ами трябва да провериш.Такаа като застанеш пред колата от помпата излизат два маркуча един от вътрешната страна към купето и един към фаровете.Този,който е от към купето е за излишната нафта,във филтъра влиза един щуцер,от който излизат от двете страни маркучи е това е единия който излиза от помпата,другия отива към резервоара,а другия маркуч от помпата който е към фара това е изходящата нафта от филтъра.Дано да ме разбереш ако не ще направя снимка и ще ги надпиша,че нещо не ме бива в обясненията.
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                    Коментар


                      #11
                      ivailo rachev написа:
                      Ами трябва да провериш.Такаа като застанеш пред колата от помпата излизат два маркуча един от вътрешната страна към купето и един към фаровете.Този,който е от към купето е за излишната нафта,във филтъра влиза един щуцер,от който излизат от двете страни маркучи е това е единия който излиза от помпата,другия отива към резервоара,а другия маркуч от помпата който е към фара това е изходящата нафта от филтъра.Дано да ме разбереш ако не ще направя снимка и ще ги надпиша,че нещо не ме бива в обясненията.
                      Добър опит, колега, :D само дето иаз не разбрах, въпреки че ги знам :D Маркуча който отива в горивния филтър, е захранващия с гориво. Маркуча, който отива в помпата е за излиншото гориво.п.п. Това е на Мареа, но се забелязва че към ДВГ маркуча и тръбата са по-дебели, за излишната нафта по-тънки :D
                      Прикачени файлове
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        А при този е обратното,маркучите за излишната нафта са по-дебели,но сега не мога да кача снимка,че нямам кабел,довечера като се прибера ще я кача.
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                        Коментар


                          #13
                          ivailo rachev написа:
                          А при този е обратното,маркучите за излишната нафта са по-дебели,но сега не мога да кача снимка,че нямам кабел,довечера като се прибера ще я кача.
                          Занимаваш се с глупости.Казахти че няма помпа в резервоара.Казахти къде да отидеш,под носати е има диагностика Бос В30.Ще я закачи и т.н.ако трябва нещо друго на нясто ще се решава.Успех!

                          Коментар


                            #14
                            На пунтото няма нищо общо.Няма круша и петлета за ръчно подкачване на гориво.Ето и снимките както е направено правилно.
                            Прикачени файлове
                            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                            Коментар

                            Working...
                            X