Здравейте колеги.Колата е Пунто мк2 1.9 60 кончета.Проблема е следния,пали малко трудничко и върви нормално и след 20-тина километра завъртам ключа да гася,а тя гасне след 10-тина секунди.След това трудно пали и като карам на ниски обороти и започва да предърпва,а във високите не може да се изфорсира.Сега вече само припалва и гасне,а преди малко се закрепи да държи обороти на празен ход обаче както работеше се изфорсира сама и угасна и оттогва ако закрепи да запали се изфорсирва и гасне.Дали това може да се дължи на помпата.Утре ще я карам на диагностика,но ако някой е имал подобен проблем нека сподели опит.Забравих да спомена,че при това изфорсирване от нейна страна от ауспуха излиза много черен дим.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с Пунто 1.9DS
Collapse
X
-
Преди две седмици ми направи същия номер,но без да се изфорсирва сама и си помислих,че е замръзнала нафтата закарах я при едни приятели в сервиз топлиха я цяла нощ и сменихме горивния филтър и се оправи.След няколко дена пак същия номер,а в нафтата бях налял и малко бензин(на 20л. нафта литър бензин) и налях и добавка.Вкарах я пак в гараж на топло стоя 2 дена и запали и докато излезя от гаража същата работа.Четох за подобен проблем и човека като извади буксата на дросела и се оправяла ама при мен и това не помага.Пробвах и с нов горивен филтър и така не става.Взех да се замислям дали е тръгнала подкачващата помпа и да не стига гориво.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Тук обясненито се разминава с това което беше на лични.Виждам че си от Габрово ,иди при Пресиян в село Донино да погледне колата,прати му поздрави от мен,и ако трябва той ще ми се обади за коментар и т.н.Тук няма нужда да хабим сили,колата е с изцяло елетроно управление на помпата и е възможно да има както проблем със електрониката така и с механиката.В сис темата няма външна подкачваща помпа!!!Успех!
Коментар
-
Така колата е оправена,а проблема беше следния:понеже е нов внос от Италия и явно там нещо са ровили и са разменили маркучите на обратната нафта и на сондата от резервоара и колата върви,но само с пълен резервоар,като стигне до половината и започват проблемите заради недостиг на гориво,но вече всичко е наред.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Ами трябва да провериш.Такаа като застанеш пред колата от помпата излизат два маркуча един от вътрешната страна към купето и един към фаровете.Този,който е от към купето е за излишната нафта,във филтъра влиза един щуцер,от който излизат от двете страни маркучи е това е единия който излиза от помпата,другия отива към резервоара,а другия маркуч от помпата който е към фара това е изходящата нафта от филтъра.Дано да ме разбереш ако не ще направя снимка и ще ги надпиша,че нещо не ме бива в обясненията.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
ivailo rachev написа:Ами трябва да провериш.Такаа като застанеш пред колата от помпата излизат два маркуча един от вътрешната страна към купето и един към фаровете.Този,който е от към купето е за излишната нафта,във филтъра влиза един щуцер,от който излизат от двете страни маркучи е това е единия който излиза от помпата,другия отива към резервоара,а другия маркуч от помпата който е към фара това е изходящата нафта от филтъра.Дано да ме разбереш ако не ще направя снимка и ще ги надпиша,че нещо не ме бива в обясненията.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivailo rachev написа:А при този е обратното,маркучите за излишната нафта са по-дебели,но сега не мога да кача снимка,че нямам кабел,довечера като се прибера ще я кача.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар