Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко свещи трябва да са изгорели, за да не пали TD100 при 0

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    [quote="dinko69"]
    tomito9902 написа:
    dinko69 написа:
    Този начин не го бях чувал . А как виждаше къде пипаш третата свещ... Аз днес и кабел не можах да закарам до нея.
    Колега не виждаш само напипваш:P , само че спокойно си пипаш , с малко разпъване на ръката , но поне със сигурност няма начин да загубиш малката гайка и шайбичката , и после много лесно на ръка отвиваш старата и завиваш новата свещ ,остава само с малко чекнеж да развиеш в началото и да затегнеш накрая свеща , но много по-лесно става!Ако някой опита да си каже мнението , но тази недомислена свещ просто не знам дали има друг вариант по-лесен за да се смени!
    Чудя се как си бръкнал. Не съм свалял още стойката на акумулатора, но виждам каква галимация от кабели в изолация и маркучи е там... струва ми се също толкова невъзможно. А и ако ти заяде свещта, тогава мисията е невъзможна![/quotАбе не е невъзможно , неудобно е със сигурност , но иначе от горе е още по-трудно , а като се свали стойката сега след като ми се наложи , видях че много лесно се стига до жилата за скоростите !А ако ти заяде свеща , си е секс без лубрикант откъдето и да се опитваш да я махнеш!
    Fiat Marea Weekend
    HLX 1,9 TD 100
    1999

    Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

    Коментар


      #47
      Докладвам продължението. Сам не успях да отвия дори една свещ. Не вярвах и че майстор ще направи нещо повече от мен, но нямах друг избор и отидох на сервиз. Предварително закупих 4 броя свещи Искра по 10.60лв бройката. Проверих в първия на пътя ми, казаха ми, че за 40-50 лв ще ми ги сменят. Друг ми каза пък че работел за 10 лв на час, без да може да ми каже колко часа ще отидат за смяната. В края на краищата брат ми ме заведе при негов познат, нещо като старши майстор в сервиз Аутотест. Заблуждавал съм се, като си мислех, че майстора няма да направи нищо повече от мен. Само за час и половина свещите бяха сменени. Мястото на проблемната 3-та свещ беше достигнато, чрез сваляне на масления сепаратор и конзолата му. Резултат: 4 изгорели свещи BERU. Не знам дали са оригинални, но са изгорели и четирите в рамките на две седмици. Цена за смяната - 36лв. След смяната запали без проблем. При първото запалване реотанчето премига, на второто вече всичко беше наред и индикация за проблем липсваше. Между другото, реших да попитам какво означава червената индикация на таблото при натискане на спирачките. 4 години карах с нея и едва от форума разбрах, че това не е просто означение, че натискам спирачка, а сигнал за нередност. Оказаха се износени предни накладки... толкова износени, че кабела на индикатора вече беше изпилен. За успокоение на колегите 4 години съм карал така - значи не е толкова страшно. Новите накладки са LPR за 42лв + 18лв. за смяната им. Единият маркуч беше напукан, което наложи смяната и на двата: 12 лв за маркуч +15лв за смяната на единия. Надявам се да съм бил полезен!
      FIAT MARENGO 1.9 TD100

      Коментар


        #48
        dinko69 написа:
        Докладвам продължението. Сам не успях да отвия дори една свещ. Не вярвах и че майстор ще направи нещо повече от мен, но нямах друг избор и отидох на сервиз. Предварително закупих 4 броя свещи Искра по 10.60лв бройката. Проверих в първия на пътя ми, казаха ми, че за 40-50 лв ще ми ги сменят. Друг ми каза пък че работел за 10 лв на час, без да може да ми каже колко часа ще отидат за смяната. В края на краищата брат ми ме заведе при негов познат, нещо като старши майстор в сервиз Аутотест. Заблуждавал съм се, като си мислех, че майстора няма да направи нищо повече от мен. Само за час и половина свещите бяха сменени. Мястото на проблемната 3-та свещ беше достигнато, чрез сваляне на масления сепаратор и конзолата му. Резултат: 4 изгорели свещи BERU. Не знам дали са оригинални, но са изгорели и четирите в рамките на две седмици. Цена за смяната - 36лв. След смяната запали без проблем. При първото запалване реотанчето премига, на второто вече всичко беше наред и индикация за проблем липсваше. Между другото, реших да попитам какво означава червената индикация на таблото при натискане на спирачките. 4 години карах с нея и едва от форума разбрах, че това не е просто означение, че натискам спирачка, а сигнал за нередност. Оказаха се износени предни накладки... толкова износени, че кабела на индикатора вече беше изпилен. За успокоение на колегите 4 години съм карал така - значи не е толкова страшно. Новите накладки са LPR за 42лв + 18лв. за смяната им. Единият маркуч беше напукан, което наложи смяната и на двата: 12 лв за маркуч +15лв за смяната на единия. Надявам се да съм бил полезен!
        По прнцип BERU се монтират фабрично, но не означава, че не са били сменяни никога от предишен собственик. На моята брава също бяха беру...това, че си изкарал 4 години със износени накладки... Хубаво, че си си решил проблемите Дано скоро да нямаш други
        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

        Коментар

        Working...
        X