Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко свещи трябва да са изгорели, за да не пали TD100 при 0

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Този начин не го бях чувал . А как виждаше къде пипаш третата свещ... Аз днес и кабел не можах да закарам до нея.
    FIAT MARENGO 1.9 TD100

    Коментар


      #32
      .,.,.,.

      Коментар


        #33
        Лично аз с 2 здрави свещи палех трудно при температури под -10 градуса. Иначе сега както съм с 3 малко се замисля за под -10, но поне от първия път пали. То и стартера е за правене, ама ще чака да се постопли. Лятото бях счупил едното краче на релето за подгряване и тогава /реално без нито една свещ/ трудно си палеше. Такива са ми наблюденията. Иначе дето ще се занимаваш с пробни лампи, вземи си един електронен мултицет някаде 6-7 лв са най-евтините, поне ще ти върши много повече работа и измери съпротивлението на всяка една свещ да си сигурен коя работи и коя не.
        Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
        ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

        Коментар


          #34
          В този случай мултицета може и да те излъже.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #35
            Dido_Lyubenov написа:
            В този случай мултицета може и да те излъже.
            Защо да ме излъже? Проверявам ги с омметъра, ако не съм сигурен меря и по ток. имах предвид че мултицета е доста универсален уред и може да му върши работа и за други неща.
            Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
            ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

            Коментар


              #36
              Tihomir78 написа:
              Dido_Lyubenov написа:
              В този случай мултицета може и да те излъже.
              Защо да ме излъже? Проверявам ги с омметъра, ако не съм сигурен меря и по ток. имах предвид че мултицета е доста универсален уред и може да му върши работа и за други неща.
              Лампата е много по-сигурна в този случай. И аз много обичам мултицета, вече 30 + години, ама с него ровя в електрониките, а за тези токове си е по-сигурна лампата - това от опит
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                Аз малко ще се намеся с съвсем друг двигател - ама нещата не са ясни към какво клонят при мен.Купих си либрата 2.4 дизел - човека каза ,че е сменил свещите - и то всичките.Но дойде зимата паднаха температурите и след палене ми мигаше реотанчето.По миналата зима като бяха и под -21 градуса палеше от първия път.Поради студа много много не се возех ,а до работата ми е 4км и акумолатора почна да прави магарии.Тук ми е другото съмнение - акумолатора е варта синята серия - ама е 60 ампера и 540 стартов ток.Като по каталог трябва да е поне 70ампера и стартовия ми малее като за 5цилиндъра.И вече дойде тази зима акумулатора му давахме 2-3 пъти ток зареждах го 1.Но пак се кара много малко.И вече под -10 като падне върти трудно ,а на - 16 не запали сутринта в 8 , но в 17 като се прибрах на -9 само и подадох ключа и запали.И ми е чудно кое е свещи (като ми е казано ,че са сменени)Или акумолатора.И защо ми мига лампичката - свещ или ,че акумолатора е слаб и няма ток да подгрява после -щото жтд-то май до -5 пали без да подгрява в началото ,а подгрява после.На по ниски температури вече задържа няколко секудни лампата за подгрева.
                Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                Коментар


                  #38
                  Такааа. Аз продължавам с моите перипетии. Реших преди да отида да купя 4 свещи словенски Искра по 10.60лв от вносител, все пак да развия една свещ, която не ми е прицъркала с искра по метода кабел от акумулатор до свещта и да я пробвам дали ще нагрее. Започнах с тази, която имаше най-лесен достъп, а именно най-лявата. Снабдих се с инструментите в така добре поднесеното ръководство за смяна на свещи и... Оказа се, че свещта е така заяла, че гъвкавата връзка няма сила да я развие. Това ме демотивира донякъде (все пак навън беше само градус над нулата), но реших да продължа. Оказа се, че мога да опитам и с твърда връзка.... също толкова неуспешно. Ако приложа по-дълго рамо, ме е страх, че ще я скъсам... за да е ясно колко силно съм напънал, ще кажа, че една китайска твърда връзка с накрайник се усука. Забравих да спомена, че 15 минути преди да започна опити по свалянето на свещта изпръсках една доста сериозна струя w-40 спрей към нея. Сега се чудя какво да правя. Ако успея все пак да запаля двигателя, дали е по-добър варианта да се мъча да развивам при топъл двигател, или не е. Защото май други варианти не ми останаха. Ако я закарам на сервиз, просто не виждам какво повече могат да направят от мен, освен да напъват по-смело, докато или се развие или се счупи . Интересно, ако се счупи, дали ще трябва да плащам допълнително за свалянето на глава на двигателя. Моля хора с опит да дадат мнението си!
                  FIAT MARENGO 1.9 TD100

                  Коментар


                    #39
                    dinko69 написа:
                    Този начин не го бях чувал . А как виждаше къде пипаш третата свещ... Аз днес и кабел не можах да закарам до нея.
                    Колега не виждаш само напипваш:P , само че спокойно си пипаш , с малко разпъване на ръката , но поне със сигурност няма начин да загубиш малката гайка и шайбичката , и после много лесно на ръка отвиваш старата и завиваш новата свещ ,остава само с малко чекнеж да развиеш в началото и да затегнеш накрая свеща , но много по-лесно става!Ако някой опита да си каже мнението , но тази недомислена свещ просто не знам дали има друг вариант по-лесен за да се смени!
                    Fiat Marea Weekend
                    HLX 1,9 TD 100
                    1999

                    Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                    Коментар


                      #40
                      tomito9902 написа:
                      dinko69 написа:
                      Този начин не го бях чувал . А как виждаше къде пипаш третата свещ... Аз днес и кабел не можах да закарам до нея.
                      Колега не виждаш само напипваш:P , само че спокойно си пипаш , с малко разпъване на ръката , но поне със сигурност няма начин да загубиш малката гайка и шайбичката , и после много лесно на ръка отвиваш старата и завиваш новата свещ ,остава само с малко чекнеж да развиеш в началото и да затегнеш накрая свеща , но много по-лесно става!Ако някой опита да си каже мнението , но тази недомислена свещ просто не знам дали има друг вариант по-лесен за да се смени!
                      Чудя се как си бръкнал. Не съм свалял още стойката на акумулатора, но виждам каква галимация от кабели в изолация и маркучи е там... струва ми се също толкова невъзможно. А и ако ти заяде свещта, тогава мисията е невъзможна!
                      FIAT MARENGO 1.9 TD100

                      Коментар


                        #41
                        dinko69 написа:
                        Такааа. Аз продължавам с моите перипетии. Реших преди да отида да купя 4 свещи словенски Искра по 10.60лв от вносител, все пак да развия една свещ, която не ми е прицъркала с искра по метода кабел от акумулатор до свещта и да я пробвам дали ще нагрее. Започнах с тази, която имаше най-лесен достъп, а именно най-лявата. Снабдих се с инструментите в така добре поднесеното ръководство за смяна на свещи и... Оказа се, че свещта е така заяла, че гъвкавата връзка няма сила да я развие. Това ме демотивира донякъде (все пак навън беше само градус над нулата), но реших да продължа. Оказа се, че мога да опитам и с твърда връзка.... също толкова неуспешно. Ако приложа по-дълго рамо, ме е страх, че ще я скъсам... за да е ясно колко силно съм напънал, ще кажа, че една китайска твърда връзка с накрайник се усука. Забравих да спомена, че 15 минути преди да започна опити по свалянето на свещта изпръсках една доста сериозна струя w-40 спрей към нея. Сега се чудя какво да правя. Ако успея все пак да запаля двигателя, дали е по-добър варианта да се мъча да развивам при топъл двигател, или не е. Защото май други варианти не ми останаха. Ако я закарам на сервиз, просто не виждам какво повече могат да направят от мен, освен да напъват по-смело, докато или се развие или се счупи . Интересно, ако се счупи, дали ще трябва да плащам допълнително за свалянето на глава на двигателя. Моля хора с опит да дадат мнението си!
                        Ще ти кажа, защо моите ги смменях в сервиз :D Първо, се хванах да огледам на колко шибано място са, и ми мина мерака дсе мъча с тях. Втората причина - след като уж намерих сервиз да ги сменят, нещо се дръпна майстора, явно като ми обеща да ги смени, не е знаел какво го чака :D Третата причина беше един много добър съвет, от този сервиз - "Не се мъчи сам, че ако се скъса свеща ще ти се увиди. Ако я скъсат в сервиза, си поемат разходите по сваляне и ремонт на главата, така че не се занимавай ! " Пък и също беше станало доста студено и не ми се занимаваше в студа с тях. Предполагам че ще ти е по-добре да я занесеш в някой сервиз и да се оправят там. Имат си помещения, инструменти и опит с тея свещи, едва ли ще се справят по-зле от теб.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #42
                          A, забравих да попитам тези гайки с някаква специална резба ли са, че едната вече я загубих незнайно къде .. и още нещо, което се сещам в движение, да не би да са с обратна резба свещите, че не мога да ги развия
                          FIAT MARENGO 1.9 TD100

                          Коментар


                            #43
                            dinko69 написа:
                            A, забравих да попитам тези гайки с някаква специална резба ли са, че едната вече я загубих незнайно къде .. и още нещо, което се сещам в движение, да не би да са с обратна резба свещите, че не мога да ги развия
                            Резбите са нормални колега,но за лашкането се изисква малко философийка...Лашка се на импулси(като пневматичен гаиковерт),а не само да напъваш постоянно...Иначе има опастност да скъсаш резбата..
                            FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                            Коментар


                              #44
                              Много ми е интересно как ще лашкаш на импулси с гъвкава връзка?!
                              FIAT MARENGO 1.9 TD100

                              Коментар


                                #45
                                dinko69 написа:
                                Много ми е интересно как ще лашкаш на импулси с гъвкава връзка?!
                                Трябва ти гидория с каре. С тази гъвкава връзка не може да напънеш както трябва. Тя малко или много действа като пружина и не е подходяща за подобни места.
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X