разликата между торнеото и 1.9 тд е от небето до земята.торнеото е със система за впръскане комън -рейл,а 1,9тд си е обикновен дизелов мотор
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 TD 100 При запалване пуши сиво-синкав пушек и трака
Collapse
X
-
ivel написа:разликата между торнеото и 1.9 тд е от небето до земята.торнеото е със система за впръскане комън -рейл,а 1,9тд си е обикновен дизелов моторОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега, наложи се да го прочета два пъти докато го разбера само иначе си го обяснил супер ако имах изпит по двигатели с вътрешно горене щях да си направя пищов от статията ти Благодаря ти за отговора значи е нормално талигата да припуши. добре, че има хора като вас да разбират и да имат желание да помагат на хората.Защото аз не разбирам имам желание да се уча но ... всеки с призванието си ако някой иска съвет за мебели да пише там мога да помагам :P
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:ivel написа:разликата между торнеото и 1.9 тд е от небето до земята.торнеото е със система за впръскане комън -рейл,а 1,9тд си е обикновен дизелов мотор
Коментар
-
specialista написа:Dido_Lyubenov написа:ivel написа:разликата между торнеото и 1.9 тд е от небето до земята.торнеото е със система за впръскане комън -рейл,а 1,9тд си е обикновен дизелов моторОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:specialista написа:Dido_Lyubenov написа:ivel написа:разликата между торнеото и 1.9 тд е от небето до земята.торнеото е със система за впръскане комън -рейл,а 1,9тд си е обикновен дизелов мотор
Коментар
-
То няма и на къде повече да се чипосва ТД100 :D От тоя мотор, с тази горивна система е изцедвно максималното. Направи елементарно сравнение с ТД75, при който мотор помпата си е изцяло механична. 25 к.с. не се докарват с един интеркулер, и малко бъзикане на аванса Въпроси към колегата Георгиев : Да приемем, че не съм разбрал правилно какво точно прави ЕКУ с тоя авансаторен калпан. Едното нещо което много ме вълнува, е защо този клапан, сед като той работи с високото налягане в помпата, за да определи момента на впръскване, връща "излишна" нафта ? От къде авансаторния клапан взем тази нафта, за да върне към излишната, и защо изобщо я връща ? Каво се получава, за да има положителен ефект от смяната на дбитомера, дори когато ЕГР-а е затпен ? Как ЕКУ коригира оборите на празен ход, след като променям порцията от обогатитела - от лостовата системна с вакуумната мембрана ? Ефекта който се получи - оборотите според оборотомера, който при мен конкретно малко задържа механично в облста около 1000 об/мин. (като почукна леко по таблото стрелкато си отива на мястото ) , на студен ДВГ са около 1100 об/мин. Исках малко да ги смъкна, и намалих порциона от този обогатител, като се надявах това да ми смъкне малко и разхода на гориво. За мое учудване се наложи доста да развия ограничителния болт, за да получа желания ефект. Изобщо за да започнат да падат оборотите. В последствие се оказа, че като потеглям, и изобщо когато мъча колата на някоя предавка на ниски обороти - до около 1800 -2000 об/мин , ДВГ започва да тресе - не му стига горивото за да поддържа мощност - тресе, трака аванса и придърпва. Въпреки това, на следващото палене, без да съм променял отново настройката на обогатитела, оборотите пак се качиха на студен ДВГ до около 1100, при положение че ги бях смъкнал под 1000. Наложи се да увелича пак порциона от обогатитела, и оборотите започнаха моментално да се повишават. Оставих ги на 1250, с идеята, в последствие да ги смъквам по малко, ако се наложи. След като известно време покарах така, оборотите на студен ДВГ пак станаха 1100 На ниски обороти при натоварване ДВГ продължаваше да претриса, но много слабо. Пак подадох малко и в момента няма проблем в движение и при потегляне, но като паднат температурите под -10*, се налага при палене да подам съсвсем малко газ от педала, което преди и при -25* не ми се беше случвало. Каквото и да правя, оборотите всеки път се възстановяват на 1100 на студен и около 950 на топъл ДВГ. На извънградско в момента разхода ( на сух път, не заснежен) е около 4 - 4,5/100 . Преди да сменя дебитомера не съм падал под 5,5 - 6/100 , както и да я карам. Искам да знам, защо се получват тези ефекти, ако твърдението ми относно корекцията на порциона от ЕКУ е грешно. Пак подчертавам, моето твърдение е , че когато трябва да се подава гориво към дюзите, авансаторния клапан затваря. През другото време стои отворен. Времето за което авансаторния клапан е затворен и механично зададената доза гориво определят порцията която постъпва към дюзите. Може ли да получа друго обяснение, защо се получиха тези ефекти при описаните корекции които направих и смяната на дебитомера.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ох не ми се спори тд100 и тд75 са механични помпи .електронно управляеми са на други мотори но не и на тези .защо да не може да се изцеди повече тд 100-то.как jtd-то може.как 2.5тд на мерцедес може да стане от 150 на 200кс.че имал един авансаторен клапан не значи че е електронно управляема помпа.не се сърди ама специалиста го е дал най-точно обяснението.на тд100-то не можеш софтуерно да променяш горивната порция за разлика от други мотори.затова и те могат да се чипосват.освен това аз специалиста го подкрепям , освен това наистина толкова помпи са минали през него че не ми се вярва да дава некомпетентно мнение.ако греша поправете ме.
Коментар
-
Не казвам че дава некомпетентно мнение ! Просто има пропуски относно управлението, които е само в негов интерес да запълни. Очаквам да оборите твърдението ми, щом разсъждавам грешно по въпроса. "Не ми се спори" не е отговор на въпросите ми. По-скоро е "не знам, ама не е така". Аз нямам абсолютно никакъе интерес да подвеждам, да лъжа или да заблуждавам когото и дa е, още по-малко пък аз имам някакъв проблем. Докажете че греша, нека колегите да знаят истината ! За мен е тази, и какво се опитвате да ме убеждавате с думите "не ти е ясно" изобщо не ме вълнува. Искам факти, които да оборят твърдението ми, за да получите официално извинвние за това че съм Ви упрекнал за пропуски по този въпрос.Успех !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ivel написа:ами хайде де какво повече да те оборим-защо тд100 не може да се чипосва.отговора е че просто не е с помпа с електронно управление на която да променяш порцията гориво.и пак те питам конкретно защо тд100 не може да се ремапва.какво повече да доказвам не знамОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:То няма и на къде повече да се чипосва ТД100 :D От тоя мотор, с тази горивна система е изцедвно максималното. Направи елементарно сравнение с ТД75, при който мотор помпата си е изцяло механична. 25 к.с. не се докарват с един интеркулер, и малко бъзикане на аванса Въпроси към колегата Георгиев : Да приемем, че не съм разбрал правилно какво точно прави ЕКУ с тоя авансаторен калпан. Едното нещо което много ме вълнува, е защо този клапан, сед като той работи с високото налягане в помпата, за да определи момента на впръскване, връща "излишна" нафта ? От къде авансаторния клапан взем тази нафта, за да върне към излишната, и защо изобщо я връща ? Каво се получава, за да има положителен ефект от смяната на дбитомера, дори когато ЕГР-а е затпен ? Как ЕКУ коригира оборите на празен ход, след като променям порцията от обогатитела - от лостовата системна с вакуумната мембрана ? Ефекта който се получи - оборотите според оборотомера, който при мен конкретно малко задържа механично в облста около 1000 об/мин. (като почукна леко по таблото стрелкато си отива на мястото ) , на студен ДВГ са около 1100 об/мин. Исках малко да ги смъкна, и намалих порциона от този обогатител, като се надявах това да ми смъкне малко и разхода на гориво. За мое учудване се наложи доста да развия ограничителния болт, за да получа желания ефект. Изобщо за да започнат да падат оборотите. В последствие се оказа, че като потеглям, и изобщо когато мъча колата на някоя предавка на ниски обороти - до около 1800 -2000 об/мин , ДВГ започва да тресе - не му стига горивото за да поддържа мощност - тресе, трака аванса и придърпва. Въпреки това, на следващото палене, без да съм променял отново настройката на обогатитела, оборотите пак се качиха на студен ДВГ до около 1100, при положение че ги бях смъкнал под 1000. Наложи се да увелича пак порциона от обогатитела, и оборотите започнаха моментално да се повишават. Оставих ги на 1250, с идеята, в последствие да ги смъквам по малко, ако се наложи. След като известно време покарах така, оборотите на студен ДВГ пак станаха 1100 На ниски обороти при натоварване ДВГ продължаваше да претриса, но много слабо. Пак подадох малко и в момента няма проблем в движение и при потегляне, но като паднат температурите под -10*, се налага при палене да подам съсвсем малко газ от педала, което преди и при -25* не ми се беше случвало. Каквото и да правя, оборотите всеки път се възстановяват на 1100 на студен и около 950 на топъл ДВГ. На извънградско в момента разхода ( на сух път, не заснежен) е около 4 - 4,5/100 . Преди да сменя дебитомера не съм падал под 5,5 - 6/100 , както и да я карам. Искам да знам, защо се получват тези ефекти, ако твърдението ми относно корекцията на порциона от ЕКУ е грешно. Пак подчертавам, моето твърдение е , че когато трябва да се подава гориво към дюзите, авансаторния клапан затваря. През другото време стои отворен. Времето за което авансаторния клапан е затворен и механично зададената доза гориво определят порцията която постъпва към дюзите. Може ли да получа друго обяснение, защо се получиха тези ефекти при описаните корекции които направих и смяната на дебитомера.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар