Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.9 TD 100 При запалване пуши сиво-синкав пушек и трака

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.9 TD 100 При запалване пуши сиво-синкав пушек и трака

    Здравейте.Имам Брава и един ден запалих колата малко по трудно от обичайното и тръгнах след няма и 500-600 метра излезе сиво-синкав пушек от аспуха и започна да трака.Изгасих я.Антифриза беше наред но маслото беше почти изчезнало.След около половин час и долях около 2 литра масло,запалих я припуши отново сиво-синкав пушек след което се успокои и заработи нормално.Така в продалжение на 2-3 минути след което отново притрака.Загасих я и чакам вашите отзиви по случая.
    https://f-a.d-cd.net/dd502eu-960.jpg

    #2
    Масло в цилиндрите.Започни от турбото.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      клапан авансатор,маслото е съвпадение.добре че е потекъл та да се сетиш да отвориш капака.

      Коментар


        #4
        колегата в тая тема също губи много масло, но от турбината.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
        Marea TD100

        Коментар


          #5
          marinavtom написа:
          клапан авансатор,маслото е съвпадение.добре че е потекъл та да се сетиш да отвориш капака.
          Аз съм зад това мнение също.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Откъде ще дойде това масло в цилиндрите?Обясни по точно защото не сам навътре в нещата.Благодаря
            https://f-a.d-cd.net/dd502eu-960.jpg

            Коментар


              #7
              dadata написа:
              Откъде ще дойде това масло в цилиндрите?Обясни по точно защото не сам навътре в нещата.Благодаря
              Колегата иска да каже че влиза с въздуха през смукателните клапани, което е много вероятно ако се е повредила турбината. Тя се маже с масло под налягане и когато се износят някои компоненти, пуска масло към смукателния колектор или към ауспуха. За да ти помогнем, трябва да направиш няколко неща, и да кажеш резултатите. 1. След като доля масло и поработи, при повторната поява на проблема, изгуби ли се отново двигателно масло. 2. Тракането в такт с работата на цилиндрите ли се чува, или е нещо като тракане перката на разбит вентилатор ? Не се сещам как по-точно да го обясня ... лумбурка ли из ДВГ, или си трака равномерно ? 3. Провери за въздих в горивната система. Ако има обезвъздуши, понякога предизвика и траане от бедната смес в цилиндрите, а винаги увеличава дименето.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Аз бих задал друг въпрос-на какво мирише пушека? Това би сложило край на всякави предположения . Тракането трябва да се разбере дали е от накакъв механичен проблем на мотора(това би обяснило и изчезването на масло) или е не правилно работеща горивна уредба.Една пикаеща дюза може да направи много поразии!!!Трябва ти доктор човече!!!Успех!!!

                Коментар


                  #9
                  Повторно когато я запалих притрак но след 1 мин. спря да трака и заработи равномерно.Едно и също тракане.След като се управи и заработи равномерно продалжение на 2-3 мин. след което отново започна да притраква и пуши и не сам я пипал. маслото е наред.
                  https://f-a.d-cd.net/dd502eu-960.jpg

                  Коментар


                    #10
                    Ти си ми подчти градски!! Опитай да разбереш на какво мирише пушека! Ако е на нафта според мен някоя дюза ти прави номера.И за да не съм голословен и да изпреваря коментарите ако е повредена умнта дюза,авансатора или датчик колянов вал колата почва да трака,но пушека е черен!!!Успех!

                    Коментар


                      #11
                      Пушека мирише на масло.Това лошо ли е?
                      https://f-a.d-cd.net/dd502eu-960.jpg

                      Коментар


                        #12
                        Много. Май турбина капут.
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          #13
                          Сега ще откачиш маркуча който влиза във смукателния колектор.Ако се оправи да спре да пуши и т.н. значи маслото е идвало през турбото,ако продължи обаче да пуши и да трака да знаеш че нещо е станало на салата вътре в мотора!!!Не ми е приятно да го съобщавам но и в двата случай няма да ти е ефтин ремонта.Успех!

                          Коментар


                            #14
                            Здравейте, и аз имам Браво 1.9 ТДКато запаля сутрин и излиза черен пушек после си става безцветен а като е студено се вижда сивкав.Исках да попитам дали е нормално защото от скоро имам колата и карам дизел.Служебната ми е Форд Торнео не съм забелязал да пуши така и затова исках да разбера дали е нормално за този двигател.Даже сега на снега като запаля или изфорсирам и остава черно петно от сажди. Когато карам и я срачкам на 3 та например пак припушва отзад.

                            Коментар


                              #15
                              Черния пушек при палене и изфорсиране си е нормално-неизгоряла нафта.
                              Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                              ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                              Коментар

                              Working...
                              X