Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбото прехвърля масло в кулера. Защо?
Collapse
X
-
-
Маслото в смукателния колектор няма общо с ЕГР-а. Маслените пари се отлагат в смукателния колектор, защото там кондензират при смесване със студения въздух. Сепаратора ще търсиш, по един маркуч който се включва в маркуча преди турбото и е след дебитомера. В другия край на този маркуч, трябва да е сепаратора. Може да е в самия блок, както на старите коли. Не е задължително да е изнесен в кутия навън, дори този вариант с куията ми изглежда малко тъпо. Ако сложиш филтър, той ще се задръства адски бързо. И въпреки филтъра, пак ще ти вкарва масло в купето и ще се видиш в чудо. Остави маслените пари да си изгарят в цилиндрите, по абсолютно никакъв наачин не пречат на дизелов ДВГ. На бензинов, ако са много заради издухан ДВГ, там е друга работа. И наистина доста омасляват смукатела, но пак ти казвам, не са вредни за мотора, на всичко отгоре те са си гориво, колкото и малко количество да са.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Маслото в смукателния колектор няма общо с ЕГР-а. Маслените пари се отлагат в смукателния колектор, защото там кондензират при смесване със студения въздух. Сепаратора ще търсиш, по един маркуч който се включва в маркуча преди турбото и е след дебитомера. В другия край на този маркуч, трябва да е сепаратора. Може да е в самия блок, както на старите коли. Не е задължително да е изнесен в кутия навън, дори този вариант с куията ми изглежда малко тъпо. Ако сложиш филтър, той ще се задръства адски бързо. И въпреки филтъра, пак ще ти вкарва масло в купето и ще се видиш в чудо. Остави маслените пари да си изгарят в цилиндрите, по абсолютно никакъв наачин не пречат на дизелов ДВГ. На бензинов, ако са много заради издухан ДВГ, там е друга работа. И наистина доста омасляват смукатела, но пак ти казвам, не са вредни за мотора, на всичко отгоре те са си гориво, колкото и малко количество да са.
Коментар
-
jimi69 написа:Dido_Lyubenov написа:Маслото в смукателния колектор няма общо с ЕГР-а. Маслените пари се отлагат в смукателния колектор, защото там кондензират при смесване със студения въздух. Сепаратора ще търсиш, по един маркуч който се включва в маркуча преди турбото и е след дебитомера. В другия край на този маркуч, трябва да е сепаратора. Може да е в самия блок, както на старите коли. Не е задължително да е изнесен в кутия навън, дори този вариант с куията ми изглежда малко тъпо. Ако сложиш филтър, той ще се задръства адски бързо. И въпреки филтъра, пак ще ти вкарва масло в купето и ще се видиш в чудо. Остави маслените пари да си изгарят в цилиндрите, по абсолютно никакъв наачин не пречат на дизелов ДВГ. На бензинов, ако са много заради издухан ДВГ, там е друга работа. И наистина доста омасляват смукатела, но пак ти казвам, не са вредни за мотора, на всичко отгоре те са си гориво, колкото и малко количество да са.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз пък съм на мнение, че не смазват турбината.Като погледнете малко повече схеми на завихрянето на въздуха ще видите, че въздуха в студената част контактува с компресорното колело и много малка част от оста на турбината. В най-добрия случай да "смаже" част от гайката, която държи компресора за оста :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Аз пък съм на мнение, че не смазват турбината.Като погледнете малко повече схеми на завихрянето на въздуха ще видите, че въздуха в студената част контактува с компресорното колело и много малка част от оста на турбината. В най-добрия случай да "смаже" част от гайката, която държи компресора за оста :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар