Той ви пише,че са източили 3л. масло от кулера и въздуховода преди него.Няма начин как да стане това изведнъж.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбото прехвърля масло в кулера. Защо?
Collapse
X
-
viruses79 написа:Когато се случи случката на щеката въобще нямаше масло.Аз си помислих че е изтекло от някъде покрай картера и налях още масло за да проверя да не е останал двигателя без масло и затова да не работи нормално. И като налях новото масло побра точно 3л. Значи толкова са влезли в кулера и маркучите.
Коментар
-
Та това не е ли същото.Той пита как 3л. са се озовали в кулера.От едно запалване не може да напълни кулера така.Ако го е проверявал редовно може би е щял да разбере,че губи масло.Просто маслото е дошло вече множко и колата е направила проблем.Първата му реакция е била да дръпне пръчката за маслото и чак тогава е разбрал,че няма масло.Разбира се може и да не съм прав но това ми се струва най-логично.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Мистерията е възможна от моя гледна точка. Не знам къде му е маркуча за картерните газове..... но ако е на капака за клапаните се получава следният момент. Маслото е гъсто, двигателя пали и помпата го качва горе на клапаните. Понеже е като мед при тези температури...... си остава горе. Пълни се всичко с масло и през маркуча за картерните газове... го прехвърля към смукателният колектор.В нета има доста клипове за тестове на масло и само 0 и 5W текът, всичко останало е по гъсто от мед.П.С. М16 онзи ден когато беше около -15*С напълваше капака на клапаните и не се стичаше, вярно, че капака не е много голям на реното, но все пак.
Коментар
-
До сега не съм виждал ДВГ, на който маркуча за картерните газова да е на капака за клапаните. Там има друг маркуш, който свързва обема под капака на клапаните с картера, а от картера, през сепаратор газовете се отвеждат в случая преди турбината. Ако няма турбина - възможно най-близо до смукателния колектор.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
На Стилото маркуча от капака на клапаните отива пред турбината във всмукателната тръба.Отделно друг маркуч свързва капака на клапаните с картера.Има много автомобили,които се вентилират само чрез капака на клапаните и смукателния колектор.То е едно и също.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:На Стилото маркуча от капака на клапаните отива пред турбината във всмукателната тръба.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
При мен също е така. Между картера и капака на клапаните има маркуч. Друг маркуч от капака на клапаните отива точно преди турбината. Сепаратора е в самият капак на клапаните.П.С. На фиестата ми има маркуч само на капака на клапаните, като маркуча е на самата капачка през която се налива масло.П.С2 При 1.6.16 клапана май беше подобно изпълнението.
Коментар
-
Какво резонира.Горе в капака на клапаните има клапан и когато турбината засмуче той не допуска маслените пари и маслото да слезнат преди турбината.Евентуално ако заяде тогава маслото се събира в този резонатор както го наричаш за да предпази MAF сензора от замърсяване.Маркуча е свързан така,че маслото да се стече в него.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Тази кутия си е точно сепаратор :D Не е задължително да има разни прегради и т.н.т. , достатъчно е да има по-голям обем обем по трасето, в който газовете се блускат в стена преди да продължат пътя си. В стната полепват капките, ако има такава и се стичат, а само газовете продължават след кутията.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар