То значи си го карал с 1 л масло в него останало. Дано не си очистил и мотора.Обаче не мога да си обясня как изведнъж ще отиде всичко там без да е харчела масло и пушела преди това.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбото прехвърля масло в кулера. Защо?
Collapse
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
Защо пишете глупости за турбината.Няма начин да я напълниш догоре с нафта и да не протече при перките.Също така няма начин маслото което влиза в турбината да няма как да слезе надолу към картера. За да се създаде налягане на маслото.... нали се сещате, че отвора през който изтича маслото е много малък. А "червеният" маркуч е МНОГО голям
Коментар
-
Проблема е комплексен ако е от турбината. Имам турбина която има големи луфтове във всички посоки, на всичкото отгоре и няма баланс....... Защото и липсват части от перките и за 10к км колата гореше по 500мл. масло пълна синтетика. Всичко това при положение, че като стъпех на околовръстното в продължение на 10-15км оборотите всеки ден бяха на 3к. П.С. Веднага големи майстори на турбини като чуят това и казват.Проблема е в мотора, щом се е счупила турбината значи мотора е пътник.Не можеш да ме убедиш, че тази турбина не гори масло, ако от тази турбина не се гори масло, то значи, че нямаш налягане в маслената система..................................
Коментар
-
има ли износване и то голямо във втулките го изхвърля-маслото така или иначе минава от другите страни на втулките и се връща обратно в картера през червения маркуч,но когато са големи луфтовете си нямаш на идея колко бързо се изхвърля маслото.един път от налягането от маслената помпа и друг път налягането от турбото.може и за 5мин да го изхвърли всичкото в големия маркуч и генерацията.не го пожелавам на никой
Коментар
-
Нещо се бъркат понятията.Ако има проблем във втулките, тогава ще се усеща най-често радиален луфт в турбината.Обаче маслото, за да не излиза от оста си в корпуса няма нищо общо с тези втулки. Самото масло се задържа да не навлиза в топлата или студената част от сегменти.Или дефакто може турбината да има луфтове, но сегментите да устискат на тези луфтове и да не гори масло. Може и обратното - да няма никакви луфтове, но сегментите да са износени и да си гори масло, и да ти пълни кулера като стой та гледай.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Може и пстепенно маслото да е преминавало през турбината ако не го е проверявал от както го е сменил преди време и просто да е дошъл момента когато турбината го е набила в колектора.При 3л. нали се сещаш,че кулера е бил задръстен.Стува ми се,че нещо пропуска да каже.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
BO написа:Или дефакто може турбината да има луфтове, но сегментите да устискат на тези луфтове и да не гори масло. Може и обратното - да няма никакви луфтове, но сегментите да са износени и да си гори масло, и да ти пълни кулера като стой та гледай.chaveto написа:Няма 3л. масло в кулера.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар