Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбото прехвърля масло в кулера. Защо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    То значи си го карал с 1 л масло в него останало. Дано не си очистил и мотора.Обаче не мога да си обясня как изведнъж ще отиде всичко там без да е харчела масло и пушела преди това.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #17
      Като разглоби турбото, се надявам да пише какъв е резултата. Не е задължително да е от износване и да започне постепенно да се проявява проблема.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Защо пишете глупости за турбината.Няма начин да я напълниш догоре с нафта и да не протече при перките.Също така няма начин маслото което влиза в турбината да няма как да слезе надолу към картера. За да се създаде налягане на маслото.... нали се сещате, че отвора през който изтича маслото е много малък. А "червеният" маркуч е МНОГО голям

        Коментар


          #19
          До тук написаното разбирам че трябва да търся проблема във втулките. Само да се оправи времето малко и го разглабям. А за резултата ще пиша.
          Fiat Marea HLX TD100 98г.

          Коментар


            #20
            точно това и писах че когато големия червен маркуч не може да смогне да връща масло към картера тогава и избива през маркуча.просто е.колегата от горния пост ви го е написал

            Коментар


              #21
              Проблема е комплексен ако е от турбината. Имам турбина която има големи луфтове във всички посоки, на всичкото отгоре и няма баланс....... Защото и липсват части от перките и за 10к км колата гореше по 500мл. масло пълна синтетика. Всичко това при положение, че като стъпех на околовръстното в продължение на 10-15км оборотите всеки ден бяха на 3к. П.С. Веднага големи майстори на турбини като чуят това и казват.
              Проблема е в мотора, щом се е счупила турбината значи мотора е пътник.Не можеш да ме убедиш, че тази турбина не гори масло, ако от тази турбина не се гори масло, то значи, че нямаш налягане в маслената система..................................
              Хайде върви се разбери с майстор на турбини

              Коментар


                #22
                зависи колко са ти луфтовете,защото като станат около 1мм и стой и гледай няма ли изведнъж да го изхвърли маслото

                Коментар


                  #23
                  Е как ще го изхвърли като сегментите са здрави и държат Я ми кажи как семеринга на помпата за високо налягане успява да задържи налягания от 1000+ бара

                  Коментар


                    #24
                    има ли износване и то голямо във втулките го изхвърля-маслото така или иначе минава от другите страни на втулките и се връща обратно в картера през червения маркуч,но когато са големи луфтовете си нямаш на идея колко бързо се изхвърля маслото.един път от налягането от маслената помпа и друг път налягането от турбото.може и за 5мин да го изхвърли всичкото в големия маркуч и генерацията.не го пожелавам на никой

                    Коментар


                      #25
                      Колеги, ще припомня ,че нямам никакви луфтове. Това е казуса.
                      Fiat Marea HLX TD100 98г.

                      Коментар


                        #26
                        Нещо се бъркат понятията.Ако има проблем във втулките, тогава ще се усеща най-често радиален луфт в турбината.Обаче маслото, за да не излиза от оста си в корпуса няма нищо общо с тези втулки. Самото масло се задържа да не навлиза в топлата или студената част от сегменти.Или дефакто може турбината да има луфтове, но сегментите да устискат на тези луфтове и да не гори масло. Може и обратното - да няма никакви луфтове, но сегментите да са износени и да си гори масло, и да ти пълни кулера като стой та гледай.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          Може и пстепенно маслото да е преминавало през турбината ако не го е проверявал от както го е сменил преди време и просто да е дошъл момента когато турбината го е набила в колектора.При 3л. нали се сещаш,че кулера е бил задръстен.Стува ми се,че нещо пропуска да каже.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #28
                            Няма 3л. масло в кулера. Колегата си вади такива заключения...... защото толкова е налял в двигателя.

                            Коментар


                              #29
                              Прочети му внимателно началния коментар.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар


                                #30
                                BO написа:
                                Или дефакто може турбината да има луфтове, но сегментите да устискат на тези луфтове и да не гори масло. Може и обратното - да няма никакви луфтове, но сегментите да са износени и да си гори масло, и да ти пълни кулера като стой та гледай.
                                Така си е
                                chaveto написа:
                                Няма 3л. масло в кулера.
                                И аз съм на това мнение.То обемът на кулера е 3.6 литра,ако има 3 л масло в него не ми се мисли като надуе турбината какво ще стане

                                Коментар

                                Working...
                                X