Здравейте на всички !От скоро съм регистриран в този форум и ми е много приятно да чета какви ли не теми , свързани с нашите автомобили.Познанията ми са почти никакви в тази област и сега имам нужда от малко помощ.Колата ми е Fiat Brava 1.9 JTD 99’ 1-вото нещо за което ще Ви помоля да си кажете мнението е следното : когато си взех колата (лятото) бях много доволен.Набираше бързо , разхода бе нисък (4.7 - извънградско) и като цяло нямаше никакви проблеми.От септември месец я карам предимно в града и разхода е значително по - голям и когато започне да набира след 3000 оборота сякаш заглъхва и става някак тромава.Сменил съм възд. филтър и няма промяна в ускорението , пак е така... 2-рото е от преди няколко дена.Принципно стрелката на температурата ми стои точно посредата на скалата.Онзи ден взе да се покачва значително.Термостата е сменен преди 2 месеца , като пипна тръбите са наред - едната топла , другата по - хладна , като ги стисна са си ок - не са някви издути да не мога да ги стисна.парното си ок. П.С. Стрелката както си стои горе , пада рязко и пак се качва , така няколко пъти и след 5-6 мин. пак така прави.иначе стои горе до последната бяла точка , която е преди червената , но по-нагоре не се качва.Ако я закарам в "Би Ауто - Ямбол" и я закачат на диагностика дали ще покаже какъв е проблема ? Поздрави !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висока температура - Fiat Brava 1.9 JTD
Collapse
X
-
Вадиш куплунга на датчика за температурата,който се намира на термостата,пръскаш с контактен спрей и го поставяш обратно на мястото му.Много е възможно и когато са ти сменяли термостата да не са го наместили добре или да са счупили щипката за закопчаването му.Възможно е и датчика да не работи коректно.Започни с почистването на конектора.А за мощноста-най добре диагностика.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
По т.1 се сещам за ватата на предния капак - провери я да не е увиснала и да закрива въздуховода към въздушния филтър.По т.2 след проверката както каза колегата iakvvu, можеш да провериш и уреда на таблото и почистване на куплонга.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Колега, моята страда от същата болест /става въпрос за стрелката на температурата/. Лекувам я с удар по таблото - веднага се връща в необходимата позиция. След много кратко време пак го прави и пак я лекувам с удар. Не се шегувам. Знам, че не е нито хуманно, нито технически издържано, но за сега действа...Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
Я преди да млатиш таблото, смени кабелните обувки на вентилатора на парното / и двете/ да видим ще се оправи ли.Пък за Ямбол при Хитко също не е лош вариант за диагностика и сервиз.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
iakvvu благодаря ти за обърнатото внимание , но аз направо го смених - струваше ми 30 лева дадения датчик.Още щом прочетох мнението ти , погледнах буксата , размърдах я и нямаше нищо счупено.Но не се оправи.Между другото пробвах това с удара върху таблото и тогава всичко се оправи.След като мина през някоя по - голяма дупка пак така - започва да се качва нагоре.Дали ако сменя датчика (или каквото и да е) който е зад таблото работата ще се оправи ? Защото не мисля че е правилно да удрям така по таблото - след време може и друго да откаже да бачка пълноценно
Коментар
-
В тази тема се намира отговора на въпроса ти. Прочети я внимателно, има PDF файл и т.н. Общо взето трите пина на уреда не правят хубав контакт. Трябва съвсем леко да се огънат, колкото да не влизат лесно в отсрещната букса.
Коментар
-
Еми не. Трябва да свалиш пластмасата около таблото, за по-лесно и двете пластмаси около волана. Развинтваш самият километраж, дърпаш леко напред, откачаш двете букси отзад, и го вземаш със себе си вкъщи на топло, да го разглобиш. На щипки е, лесно се разглобява. Вътре пиновете съвсем леко да се огънат, не ги насилвай, да не вземат да се счупят.Иначе в това време аз не бих се хванал, да правя горното. Шанса да счупиш нещо от студа е голям. И не давай на контакт, след като си разкачил двата кабела отзад.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар