Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.9 ЖТД изгасна в движение - моля за съвет

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.9 ЖТД изгасна в движение - моля за съвет

    В мразовитите дни едно от жилата на скоростите на Бравата замръзваше, за това я бях зазимил и карах другата си кола. Бравата я препалвах през 2-3 дни и я оставях да поработи по 10-тина минути. От два дни времето в Ямбол е чудесно, стопи се всичкия сняг, размрази ми се и жилото на скорстите. Днес на обяд реших да изляза за малко с нея. Завъртях стартера и колата си запали съвсем нормално. Тръгнах по пътя, изминах около 100 м. и... колата изгасна в движение. Помъчих се да запаля, но уви. След 10-тина мин. завъртях отново и след около 7-8 сек. въртене колата запали. Радостта ми беше кратка. Работи така около 30 сек. и пак умря. След около час пак опитах и отново след продължително въртене запали и пак след 30-тина сек. изгасна.Моля за предположения, мнения, догадки и пр. на какво може да се дължи това!!!
    Peugeot 301
    Punto 1.9 JTD - на жената

    #2
    най-вероятно регулатора на налягането ,който се намира на помпата.първо го извади и виж ако е с цедка да не е запушена.ако не е симптомите са на регулатор или на износена помпа за високо налягане

    Коментар


      #3
      Според мен ти е кофти нафтата,ако е малко сипи повечко пресна нафта и пробвай пак какво става,иначе е хубаво една диагностика да се направи
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        #4
        смени си горивния филтър и си продухай горивопровода

        Коментар


          #5
          Ре: Брава 1.9 ЖТД изгасна в движение - моля за съвет

          venco67 написа:
          В мразовитите дни едно от жилата на скоростите на Бравата замръзваше, за това я бях зазимил и карах другата си кола. Бравата я препалвах през 2-3 дни и я оставях да поработи по 10-тина минути. От два дни времето в Ямбол е чудесно, стопи се всичкия сняг, размрази ми се и жилото на скорстите. Днес на обяд реших да изляза за малко с нея. Завъртях стартера и колата си запали съвсем нормално. Тръгнах по пътя, изминах около 100 м. и... колата изгасна в движение. Помъчих се да запаля, но уви. След 10-тина мин. завъртях отново и след около 7-8 сек. въртене колата запали. Радостта ми беше кратка. Работи така около 30 сек. и пак умря. След около час пак опитах и отново след продължително въртене запали и пак след 30-тина сек. изгасна.Моля за предположения, мнения, догадки и пр. на какво може да се дължи това!!!
          датчик колянов вал виж на диагностика

          Коментар


            #6
            Възможно е да е датчик за налягане на горивото.JTD не съм карал,но карах едно Пежо HDI,правеше такива чалъми,казаха че бил такъв датчик виновника и по-скоро бил прекъсан кабела.Но това са само предположение.Диагностика му е майката.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #7
              Почвай от най-лесното и евтиното - отвиваш пробката на горивния филтър, източваш 200-300 мл и гледаш какво си източил, ако преобладава вода - правиш нов опит за палене. Ако преобладава нафта, почти сигурно не е в това проблема, но опитай пак да запалиш. Къде си заредил последно? От последното зареждане карана ли е много колата?

              Коментар


                #8
                Подгрей филтъра и горипроводите към помпата.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  Карам колата близо 4 години и основно зареждам от Лукойл или ОМВ. Последните 2-3 пъти съм зареждал от ОМВ. Имам някакви съмнения за мизерии във филтъра, въпреки че е сменян преди 3-400 000 км. Не съм правил опити да го източвам през пробката, тъй като просто не знам че има такава. Предполагам, че е някъде отдолу под филтъра. Необходим ли е някакъв инструмент за развиване или се развива на ръка?П.П. Видях в АХМ-AUTO, врътката. Значи се развива на ръка.
                  Peugeot 301
                  Punto 1.9 JTD - на жената

                  Коментар


                    #10
                    FES + лаптоп и проверка за DTC 1320, но ако откак е в теб таз кола , не си сменял датчик запалване - направо отивай и го сменяй.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      venco67Имам някакви съмнения за мизерии във филтъра, въпреки че е сменян преди 3-400 000 км.
                      Венци, извинявай за оффтопика, но от горното правилно ли разбирам, че не си сменял горивен филтър 300 000-400 000 км?
                      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                      Коментар


                        #12
                        Еййййй че съм шемет! Много нули съм написал! Сменян е преди около 4 000 км.
                        Peugeot 301
                        Punto 1.9 JTD - на жената

                        Коментар


                          #13
                          Не смея много да се хваля, но ето какво направих току що: Напъхах една кофичка от кисело мляко под филтъра, развих му пробката и го изпразних нацяло - т.е. докато спре да тече. От него изтече около 0,300 л. нафта, която не мога да кажа че беше замърсена - бистра и с цвят на лимон. Като че ли нямаше едри примеси, но след като я изсипах на дъното на кофичката останаха дребни бели кристалчета. Подадох два-три пъти контакт и чувах помпата в резервоара да работи, но като че ли звукът и беше малко по-шумен и клокочещ от друг път. След това завъртях веднъж за около 4-5 сек., но колата не запали. След това още веднъж за 4-5 сек. и двигателят заработи. Известно време 2-3мин. от ауспуха излизаше на кълбета бял пушек, след което всичко се оправи. Изминал съм около 2 км. /на такова разстояние от нас работя/ и нямаше никакви проблеми. Дано успея да се прибера довечера. И все пак не разбрах от къде дойде проблема. Дали пък в резервоара има още неразмразена нафта /съдя по клокочещата помпа/ или беше друга причината - не знам.Благодаря на всички за съветите!!!
                          Peugeot 301
                          Punto 1.9 JTD - на жената

                          Коментар


                            #14
                            Здравей, Дава ли ти грешка компа ?Виж тези теми. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...158&highlight=http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=67204
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              #15
                              Отговорът е твърдо НЕ! Компютърът не записа никаква грешка. Е поне не даде индикация за това...А за темите - благодаря!
                              Peugeot 301
                              Punto 1.9 JTD - на жената

                              Коментар

                              Working...
                              X