Един въпрос към тези които разбират от химия.Колко е разширението на нафтата като обем при различните температури примерно 1л.при 20 градуса ако се загрее до 40 гр.колко ще се разшири.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разширение на нафтата
Collapse
X
-
Малко търсене и си готов. Според това тук: http://www.chevron.com/products/prod.../L2_4_6_rf.htm коефициентът на топлинно разширение на нафтата е 0.00046 на градус Фаренхайт, което трябва да прави 0.000828 на градус Целзий, тоест при покачване на температурата с 20 градуса 1 литър става 1.01656 л или се увеличава с малко повече от процент и половина.
Коментар
-
Мерси и ето горе долу какво се получава в крайна сметка.Например зареждаме сутринта преди тръгване на път 80 литра дизел който примерно излиза от цистерната на 15 гр.целзии.тръгваме на път и при условие че температурата на сянка сега през лятото е около 35гр.В резервоара приемаме че достига до 45 при условие че е на открито и го греят слънчевите лъчи.резултата е 2 литра разширение на 80 литра гориво.Ами ако е през зимата какво ще се получи ако имаме топлинен източник в резервоара който да поддържа горивото ни на 40-45 градуса.Какво мислите по въпроса или пак ще се намери някой който да започне да се заяжда.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Мерси и ето горе долу какво се получава в крайна сметка.Например зареждаме сутринта преди тръгване на път 80 литра дизел който примерно излиза от цистерната на 15 гр.целзии.тръгваме на път и при условие че температурата на сянка сега през лятото е около 35гр.В резервоара приемаме че достига до 45 при условие че е на открито и го греят слънчевите лъчи.резултата е 2 литра разширение на 80 литра гориво.Ами ако е през зимата какво ще се получи ако имаме топлинен източник в резервоара който да поддържа горивото ни на 40-45 градуса.Какво мислите по въпроса или пак ще се намери някой който да започне да се заяжда.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
От икономична гледна точка съм пуснал темата.Примерно ако си закупиш нафтата зимата на -15 градуса 1000 литра лятото ще имаш да гориш повече или ако имаш нагревателче в резервоара пак си на далавера.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:От икономична гледна точка съм пуснал темата.Примерно ако си закупиш нафтата зимата на -15 градуса 1000 литра лятото ще имаш да гориш повече или ако имаш нагревателче в резервоара пак си на далавера.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Работата при изгаряне на горивото зависи от масата му, не от обема. Отделно от това съществува оптимална температура при подаване на горивото. Така че, ако успееш да го загрееш предварително влошаваш КПД двойно - първо изразходваш енергия за загряването и второ - излизаш извън оптимума.Иначе, няма лошо да мисли и да търси човек. Не всичките ни идеи обаче са реалистични за съжаление
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар