абе на мен ми изгоря поне една подгревна тези дни и като сравня как запали на -20 и как паля сега на -14-15, но с изгоряла свещ, определено сега е с една идея по-късно, но разликата е, че тресе доста повече след запалване. Е, все от първия път е, но друго си е с работещи свещи...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте съвет за палене на дизел
Collapse
X
-
На -18 въртях 3 пъти и просто нямаше смисъл. Включих да заредя батерията и на втория час се изключи зарядното тоест се е заредила батерията. Нафтата ми беше замръзнала а вътре в нея бях сложил добавка на БОШ за вдигане на цитана и добавка TDA на кастрол против мръзнене. Като умекна времето отворих капака подгрях 3 пъти и запалих и веднага я закарах да сменя маслото. Бях с 10в40 с елф. Сега налях 5в40 и виждам каква е разликата във въртенето. налях и половин литър газ за горене, остава ми и бензин да налея.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
avent написа:На -18 въртях 3 пъти и просто нямаше смисъл. Включих да заредя батерията и на втория час се изключи зарядното тоест се е заредила батерията. Нафтата ми беше замръзнала а вътре в нея бях сложил добавка на БОШ за вдигане на цитана и добавка TDA на кастрол против мръзнене. Като умекна времето отворих капака подгрях 3 пъти и запалих и веднага я закарах да сменя маслото. Бях с 10в40 с елф. Сега налях 5в40 и виждам каква е разликата във въртенето. налях и половин литър газ за горене, остава ми и бензин да налея.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар