Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте съвет за палене на дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    danzel-jtd написа:
    а колко време чакате след като изгасне "реолтанчето" преди да завъртите ключа и да запалите?
    На Стилото вкарвам ключа и веднага паля.Никакво подгряване .Пали от раз.На КИАта вече чакам да угасне реотанчето ,чува се един шум все едно някакво реле щтракне и тогава въртя. С новия акумулатор само един оборот да направи коляновия вал веднага пали колата , докато със стария правеше по два ,три пъти завъртване.
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      #17
      коцев написа:
      danzel-jtd написа:
      а колко време чакате след като изгасне "реолтанчето" преди да завъртите ключа и да запалите?
      На Стилото вкарвам ключа и веднага паля.Никакво подгряване .Пали от раз.На КИАта вече чакам да угасне реотанчето ,чува се един шум все едно някакво реле щтракне и тогава въртя. С новия акумулатор само един оборот да направи коляновия вал веднага пали колата , докато със стария правеше по два ,три пъти завъртване.
      Това, което разказваш за Стилото го направи на клип сега в този студ и го сложи в тази тема Застуди се, как палите сутрин ? (клипове) защото на мен не ми се вярва.
      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

      Коментар


        #18
        Малко съм скаран с клиповете и едва ли ще мога да го направя го направя ,но истината е че и без свещи пали стига да ти е добър акумулатора .Откачи кабела дето отива към свещите и завърти да видиш че и без свещи пали, стига имаш добър акумулатор. :D
        Фиат Панда 1.2 2006година
        Синджира си идва ,а козата я няма...

        Коментар


          #19
          Зависи колко градуса е вънка. До -2 някъде наистина подгряването гасне веднага, но на по ниски температури при мен си свети 3-4-5 секунди като на обикновен дизел.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #20
            vgeorgiev написа:
            коцев написа:
            danzel-jtd написа:
            а колко време чакате след като изгасне "реолтанчето" преди да завъртите ключа и да запалите?
            На Стилото вкарвам ключа и веднага паля.Никакво подгряване .Пали от раз.На КИАта вече чакам да угасне реотанчето ,чува се един шум все едно някакво реле щтракне и тогава въртя. С новия акумулатор само един оборот да направи коляновия вал веднага пали колата , докато със стария правеше по два ,три пъти завъртване.
            Това, което разказваш за Стилото го направи на клип сега в този студ и го сложи в тази тема Застуди се, как палите сутрин ? (клипове) защото на мен не ми се вярва.
            Подкрепям за паленето без подгрев - изгоряха ми свещите преди месец и си паля без тях - никаква разлика няма в паленето.

            Коментар


              #21
              xaerial написа:
              vgeorgiev написа:
              коцев написа:
              danzel-jtd написа:
              а колко време чакате след като изгасне "реолтанчето" преди да завъртите ключа и да запалите?
              На Стилото вкарвам ключа и веднага паля.Никакво подгряване .Пали от раз.На КИАта вече чакам да угасне реотанчето ,чува се един шум все едно някакво реле щтракне и тогава въртя. С новия акумулатор само един оборот да направи коляновия вал веднага пали колата , докато със стария правеше по два ,три пъти завъртване.
              Това, което разказваш за Стилото го направи на клип сега в този студ и го сложи в тази тема Застуди се, как палите сутрин ? (клипове) защото на мен не ми се вярва.
              Подкрепям за паленето без подгрев - изгоряха ми свещите преди месец и си паля без тях - никаква разлика няма в паленето.
              Ти също направи един клип да видим.Аз на -16*C с три изгорели подгревни свещи, изправна горивна система и здрав акумулатор успях да запаля след 10 мин въртене.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #22
                Нали правите разлика от това какъв модел е двигателя и че без подгряване палят лесно дизели с JTD мотор.
                Фиат Панда 1.2 2006година
                Синджира си идва ,а козата я няма...

                Коментар


                  #23
                  Едно време го правехме с вестник, сега има спрей с етер И двете не са добра идея ама туи е положението
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    S_BANKOV написа:
                    Едно време го правехме с вестник, сега има спрей с етер И двете не са добра идея ама туи е положението
                    Moже ли малко разяснения за тоя спрей с етер ... за сефте чувам. Как се ползва?

                    Коментар


                      #25
                      xaerial написа:
                      S_BANKOV написа:
                      Едно време го правехме с вестник, сега има спрей с етер И двете не са добра идея ама туи е положението
                      Moже ли малко разяснения за тоя спрей с етер ... за сефте чувам. Как се ползва?
                      Това е лесно възпламеним газ. Пръскаш в филтъра да го засмуче, и се молиш да не прекалиш защото двигателя има риск да завърти наобратно, или да счупиш някоя биела.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #26
                        infineon написа:
                        Това е лесно възпламеним газ. Пръскаш в филтъра да го засмуче, и се молиш да не прекалиш защото двигателя има риск да завърти наобратно, или да счупиш някоя биела.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #27
                          С паленето съм си решил проблема а преди час си реших проблема и с антифриза. :D Оказа се че съм с разреден антифриз и замръзвал при 14 градуса . Източихме литър и половина и наляхме концентрат някакъв немски и вече отчете че е за минус 30 градуса. :D
                          Фиат Панда 1.2 2006година
                          Синджира си идва ,а козата я няма...

                          Коментар


                            #28
                            коцев написа:
                            danzel-jtd написа:
                            а колко време чакате след като изгасне "реолтанчето" преди да завъртите ключа и да запалите?
                            На Стилото вкарвам ключа и веднага паля.Никакво подгряване .Пали от раз.На КИАта вече чакам да угасне реотанчето ,чува се един шум все едно някакво реле щтракне и тогава въртя. С новия акумулатор само един оборот да направи коляновия вал веднага пали колата , докато със стария правеше по два ,три пъти завъртване.
                            с една дума:изгасне ли подгрева вартите?
                            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                            Коментар


                              #29
                              Да . Въртим. :D
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар


                                #30
                                коцев написа:
                                Нали правите разлика от това какъв модел е двигателя и че без подгряване палят лесно дизели с JTD мотор.
                                В подписа ми пише, че карам Brava 1.9 JTD април 2000г.
                                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                                Коментар

                                Working...
                                X