При тия студове още при първото -20 естествено не можах да запаля бравото( тд100).Реших да не я мъча колата като разбрах че цяла седмица ще е така.Сега се чудя как най лесно да я запаля.Чувал съм че не е хубаво да се бута или дърпа.Но като върти много стартера се опасявам да не го прецакам.Има ли трик за по лесно подпалване.Имам пистолет за горещ въздух подгрявах филтера и маркучите, но пак не става.Ако знаете някой трик споделете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте съвет за палене на дизел
Collapse
X
-
muns61 написа:Ако са ти наред свещите и горивото, загрей картера да омекне маслото. Може и с горелка, не се плаши да го стоплиш повечко. Така стартера ще върти по-бързо и гаранция ще запалиш.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
tuzara написа:Успях Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 .Последвах съвета на дъртия и взе че стана . :D Извадих тръбата дето дърпа въздух и там вкарах пистолета да духа докато въртя.На третото врътване взе че запали.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Дизелите искат здрав акумулатор.Имам КИА Спортич дизел 2000 кубика.Вече близо две години го имам . Когато двигателя е студен палеше на второто или третото завъртване на двигателя.Когато двигателя беше топъл палеше на петото или шестото завъртване на двигателя.Казваха ми да си проверя нафтата,помпата ,филтрите.Сега в големия студ миналата неделя успях да запаля с големи мъки и прибирайки се в Ловеч директно отидох та си купих нов акумулатор 100 амперчаса някакъв вносен за 240лв.Сега при тия температури двигателя пали от първото завъртване няма значение топъл или студен е двигателя.Та мисълта ми е че е много важно въртящия момент да бъде рязък ,бърз. Почне ли вие и няма ли сила завъртването то си иска акумулатор или стартер. :D Стилото се оказа че пали и без подгревателни свещи стига да имаш стабилен акумулатор. :D
Коментар
-
коцев написа:Дизелите искат здрав акумулатор.Имам КИА Спортич дизел 2000 кубика.Вече близо две години го имам . Когато двигателя е студен палеше на второто или третото завъртване на двигателя.Когато двигателя беше топъл палеше на петото или шестото завъртване на двигателя.Казваха ми да си проверя нафтата,помпата ,филтрите.Сега в големия студ миналата неделя успях да запаля с големи мъки и прибирайки се в Ловеч директно отидох та си купих нов акумулатор 100 амперчаса някакъв вносен за 240лв.Сега при тия температури двигателя пали от първото завъртване няма значение топъл или студен е двигателя.Та мисълта ми е че е много важно въртящия момент да бъде рязък ,бърз. Почне ли вие и няма ли сила завъртването то си иска акумулатор или стартер. :D Стилото се оказа че пали и без подгревателни свещи стига да имаш стабилен акумулатор. :Dhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар