Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дайте съвет за палене на дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дайте съвет за палене на дизел

    При тия студове още при първото -20 естествено не можах да запаля бравото( тд100).Реших да не я мъча колата като разбрах че цяла седмица ще е така.Сега се чудя как най лесно да я запаля.Чувал съм че не е хубаво да се бута или дърпа.Но като върти много стартера се опасявам да не го прецакам.Има ли трик за по лесно подпалване.Имам пистолет за горещ въздух подгрявах филтера и маркучите, но пак не става.Ако знаете някой трик споделете.

    #2
    Подгревните свещи как са,горивото хубаво ли е,да не е замръзнало някъде,горивния филтър в какво състояние е.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #3
      Ако са ти наред свещите и горивото, загрей картера да омекне маслото. Може и с горелка, не се плаши да го стоплиш повечко. Така стартера ще върти по-бързо и гаранция ще запалиш.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #4
        muns61 написа:
        Ако са ти наред свещите и горивото, загрей картера да омекне маслото. Може и с горелка, не се плаши да го стоплиш повечко. Така стартера ще върти по-бързо и гаранция ще запалиш.
        Виж,за това не се сетих,може да е време за смяна или да не е подходящо маслото.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #5
          Успях Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 .Последвах съвета на дъртия и взе че стана . :D Извадих тръбата дето дърпа въздух и там вкарах пистолета да духа докато въртя.На третото врътване взе че запали.

          Коментар


            #6
            Дошло му е време да запали,след толкова мъки.И/Или трябва да си провериш/подмениш свещите.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #7
              tuzara написа:
              Успях Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 .Последвах съвета на дъртия и взе че стана . :D Извадих тръбата дето дърпа въздух и там вкарах пистолета да духа докато въртя.На третото врътване взе че запали.
              ...което ме навежда на мисълта, че и въздушния филтър може да огледаш. Оня ден смених моя. Имах проблеми с паленето на - 11 гр., имах и парафин в повече де, но купувайки си нов акумулатор смених и въздушния филтър ( на 8 000 км. е). Изненадах се, колко гняз имаше по него. Тази гняз съпроводена с влагата и ниската температура беше хванала здрава кора. Явно без "дробче" е била колата ми. :D
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #8
                Ако имаш възможност да подгрееш всмукателните колектори,ще запали много по лесно.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  Дизелите искат здрав акумулатор.Имам КИА Спортич дизел 2000 кубика.Вече близо две години го имам . Когато двигателя е студен палеше на второто или третото завъртване на двигателя.Когато двигателя беше топъл палеше на петото или шестото завъртване на двигателя.Казваха ми да си проверя нафтата,помпата ,филтрите.Сега в големия студ миналата неделя успях да запаля с големи мъки и прибирайки се в Ловеч директно отидох та си купих нов акумулатор 100 амперчаса някакъв вносен за 240лв.Сега при тия температури двигателя пали от първото завъртване няма значение топъл или студен е двигателя.Та мисълта ми е че е много важно въртящия момент да бъде рязък ,бърз. Почне ли вие и няма ли сила завъртването то си иска акумулатор или стартер. :D Стилото се оказа че пали и без подгревателни свещи стига да имаш стабилен акумулатор. :D
                  Фиат Панда 1.2 2006година
                  Синджира си идва ,а козата я няма...

                  Коментар


                    #10
                    Това е условие номер 1.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      коцев написа:
                      Стилото се оказа че пали и без подгревателни свещи стига да имаш стабилен акумулатор. :D
                      Същото важи и за Бравата, тествано при -15С.
                      Brava 1.9 JTD 100, 2001

                      Коментар


                        #12
                        Два - три пъти в годината ще ви се наложи да използвате спрея не се чудете ами действайте.Не правя реклама може и да не е този от линка.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          коцев написа:
                          Дизелите искат здрав акумулатор.Имам КИА Спортич дизел 2000 кубика.Вече близо две години го имам . Когато двигателя е студен палеше на второто или третото завъртване на двигателя.Когато двигателя беше топъл палеше на петото или шестото завъртване на двигателя.Казваха ми да си проверя нафтата,помпата ,филтрите.Сега в големия студ миналата неделя успях да запаля с големи мъки и прибирайки се в Ловеч директно отидох та си купих нов акумулатор 100 амперчаса някакъв вносен за 240лв.Сега при тия температури двигателя пали от първото завъртване няма значение топъл или студен е двигателя.Та мисълта ми е че е много важно въртящия момент да бъде рязък ,бърз. Почне ли вие и няма ли сила завъртването то си иска акумулатор или стартер. :D Стилото се оказа че пали и без подгревателни свещи стига да имаш стабилен акумулатор. :D
                          Така е ама щом напрежението не пада под минимума не го бърка дали е 100 или 60 aH.Аз миналата зима карах един ситроен ХМ 2.1 ТД с акумулатор 55 амперчаса който беше на 2 години и не съм имал ядове.
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #14
                            а колко време чакате след като изгасне "реолтанчето" преди да завъртите ключа и да запалите?
                            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                            Коментар


                              #15
                              danzel-jtd написа:
                              а колко време чакате след като изгасне "реолтанчето" преди да завъртите ключа и да запалите?
                              Аз дори не го чакам да изгасне.Незнам защо,но така пали по-добре.
                              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                              Коментар

                              Working...
                              X