Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с EGR !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Защо търсите проблема във въздуха?А горивото?Няма да има налягане от турбото,ако няма гориво.Колегата никъде не е описал има ли колата дим или няма.А този мотор не е от бездимните(личен опит с Мареа).Когато ускорява си предимява,а предполагам че когато му забие колата на колегата едва ли дими...
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #17
      извинявай не видях горния ти пост че турбо пътищата са добре,но дай инфо какво е налягането и на какви обороти,ако е 6 остава дебитомера

      Коментар


        #18
        Така ето резултаитте до момента откачих букста от ЕЦУ-то и с мултицета проверих всичко що има връзка с ЕЦУ-то и се оказва че всичко е наред , всички датчици са в нормите , няма прекъснати кабели или хлабави връзки ! Температурните даччици ,тези в ГНП-то и дебитомера също са ОК ! Параметрите са както ги пише в "дебелите книги" Когато "захапе" грешката и не иска да набира ,тогава колкото и газ да подам не пуши въобще - значи няма гориво, затова казвам че комютъра ограничава горивото - няма гориво, не пуши и не върви ! Когато за момент успея да изчистя грешката при подаване на газ изпушва ( колкото е нормално да пуши )и почва да набира ! Единствения проблем е че компютъра ограничава горивото - но защо
        LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

        Коментар


          #19
          не писа колко ти надува турбото и явно не си го мерил а си го огледал на око-така не става.това е единия вариант,а другия е дебитомер,но и аз понякога забравям че не е jtd но все едно просто няма от какво да не върви и да вкарва мотора в сервизен режим-или ниско-високо налягане на турбото или дебитомер

          Коментар


            #20
            ivel написа:
            не писа колко ти надува турбото и явно не си го мерил а си го огледал на око-така не става.това е единия вариант,а другия е дебитомер,но и аз понякога забравям че не е jtd но все едно просто няма от какво да не върви и да вкарва мотора в сервизен режим-или ниско-високо налягане на турбото или дебитомер
            Чакай малко бре,та нали ако има пробел с налягането,ЕКУ-то ще запише грешка.Момчето каза че е пробвало с друг дебитомер без никаква разлика.
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #21
              maxuel82 написа:
              ... Единствения проблем е че компютъра ограничава горивото - но защо
              За да не предизвикам излишни полемики в темата,защото виждам че има много противоречиви идеи за проблема ти няма да бъда категоричен за развръзката му.Причината не е във въздуха,респективно в ЕГР-а,особенно и след като си го затапил,както ти е писал и emzo.Както вече писах по горе имам опит с този мотор,но на Мареа => с проблемите също,а те са еднакви(все едно че са правени в един завод :D ) Ориентирай се към устройствата,които командват дозировката на горивото.И имай предвид,че този контролер не записва всички грешки.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #22
                Турбото не съм го мерил колко надува поради факта че нямам с какво да го премеря (за сега ) Огледа го на око за течове ,бръкнах и врътнах перката на ръка, огледах клапана за налягането , свалих и проверих маркучлето на клапана да не е запушено но всичко е ОК ! Нямам МАП сензор и немога да видя налягането чрез ФЕС ! Причината не е във въздуха,респективно в ЕГР-а,особенно и след като си го затапил, Какво като съм го затапил , а клапана който го управлява
                Прикачени файлове
                LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                Коментар


                  #23
                  Клапана само се вози.Той ще си работи под контрола на ЕКУ-то,но резултат върху мотора няма да има.След като магистралата на газовете е запушена,реално ЕГР вече няма.Затова колегите ти казват да забравиш вече за него.Ел.клапана(за който говорим) е част от ЕГР-а,както и тръбният път,както и вакуумният клапан.Проблема,ако ЕГР-а остане или е останал отворен е че налягането създадено от турбината в един момент заминава в изпускателната система и работата на турбината става неефективна за мотора.Казах ти провери си устройствата за дозировката на горивото.Вариантите ти са два.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #24
                    абсолютно правилно- нищо общо няма, ще си записва грешка и това е

                    Коментар


                      #25
                      ivel написа:
                      абсолютно правилно- нищо общо няма, ще си записва грешка и това е
                      Записва ,ама като запише и колата спира да върви !Айде пак отначало от кои датчици взима информация ЕЦУ-то и "разбира" колко и кога да отваря и затваря ЕГР-ра !
                      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                      Коментар


                        #26
                        Aко е като при ТД100 - от дебитомера
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          emzo написа:
                          Aко е като при ТД100 - от дебитомера
                          Ясно - дебитомера е проблема !
                          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                          Коментар


                            #28
                            Само, че при ТД100 дебитомера служи само за ЕГР-а, не участва в корекцията на горивото.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Дебитомера е защото като му откача буската нищо не се променя ! Даже и грешка не записва ! Забелязах че на самия дебитомер буксата е с 5 пина а тази дето идва от ЕЦУ-то е с 4 ? Дали не е там причината !
                              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                              Коментар


                                #30
                                Следващият път като направи проблема откачи дебитомера и веднага ще разбереш дали проблема е от него. По напред си казах моето мнение, щом "заспиват" числата..... най вероятно "заспива" дебитомера. Макар, че не съм сигурен дали дебитомера участва в определянето на горивото. Иначе ЖТД с замръзнал дебитомер на някакво двуцифрено число, става мудно и не може да се форсира и на място.

                                Коментар

                                Working...
                                X