Защо търсите проблема във въздуха?А горивото?Няма да има налягане от турбото,ако няма гориво.Колегата никъде не е описал има ли колата дим или няма.А този мотор не е от бездимните(личен опит с Мареа).Когато ускорява си предимява,а предполагам че когато му забие колата на колегата едва ли дими...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с EGR !
Collapse
X
-
Така ето резултаитте до момента откачих букста от ЕЦУ-то и с мултицета проверих всичко що има връзка с ЕЦУ-то и се оказва че всичко е наред , всички датчици са в нормите , няма прекъснати кабели или хлабави връзки ! Температурните даччици ,тези в ГНП-то и дебитомера също са ОК ! Параметрите са както ги пише в "дебелите книги" Когато "захапе" грешката и не иска да набира ,тогава колкото и газ да подам не пуши въобще - значи няма гориво, затова казвам че комютъра ограничава горивото - няма гориво, не пуши и не върви ! Когато за момент успея да изчистя грешката при подаване на газ изпушва ( колкото е нормално да пуши )и почва да набира ! Единствения проблем е че компютъра ограничава горивото - но защоLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
не писа колко ти надува турбото и явно не си го мерил а си го огледал на око-така не става.това е единия вариант,а другия е дебитомер,но и аз понякога забравям че не е jtd но все едно просто няма от какво да не върви и да вкарва мотора в сервизен режим-или ниско-високо налягане на турбото или дебитомер
Коментар
-
ivel написа:не писа колко ти надува турбото и явно не си го мерил а си го огледал на око-така не става.това е единия вариант,а другия е дебитомер,но и аз понякога забравям че не е jtd но все едно просто няма от какво да не върви и да вкарва мотора в сервизен режим-или ниско-високо налягане на турбото или дебитомерFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
maxuel82 написа:... Единствения проблем е че компютъра ограничава горивото - но защоAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Турбото не съм го мерил колко надува поради факта че нямам с какво да го премеря (за сега ) Огледа го на око за течове ,бръкнах и врътнах перката на ръка, огледах клапана за налягането , свалих и проверих маркучлето на клапана да не е запушено но всичко е ОК ! Нямам МАП сензор и немога да видя налягането чрез ФЕС ! Причината не е във въздуха,респективно в ЕГР-а,особенно и след като си го затапил, Какво като съм го затапил , а клапана който го управляваLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Клапана само се вози.Той ще си работи под контрола на ЕКУ-то,но резултат върху мотора няма да има.След като магистралата на газовете е запушена,реално ЕГР вече няма.Затова колегите ти казват да забравиш вече за него.Ел.клапана(за който говорим) е част от ЕГР-а,както и тръбният път,както и вакуумният клапан.Проблема,ако ЕГР-а остане или е останал отворен е че налягането създадено от турбината в един момент заминава в изпускателната система и работата на турбината става неефективна за мотора.Казах ти провери си устройствата за дозировката на горивото.Вариантите ти са два.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Следващият път като направи проблема откачи дебитомера и веднага ще разбереш дали проблема е от него. По напред си казах моето мнение, щом "заспиват" числата..... най вероятно "заспива" дебитомера. Макар, че не съм сигурен дали дебитомера участва в определянето на горивото. Иначе ЖТД с замръзнал дебитомер на някакво двуцифрено число, става мудно и не може да се форсира и на място.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар