Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с горивна помпа - Doblo 1.9D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    То на това добло електрониката същата като при мен на пунтото.Като включи имобилайзера ключа пропада и нищо не се случва. Едва ли да е от него, а и той се активира/деактивира с заключване и отключване от дистанционното.
    Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

    Коментар


      #17
      Марто написа:
      То на това добло електрониката същата като при мен на пунтото.Като включи имобилайзера ключа пропада и нищо не се случва. Едва ли да е от него, а и той се активира/деактивира с заключване и отключване от дистанционното.
      Не бъди сигурен за имобилайзера, че аз един ден се чудих с едно Рено дизелак, що не пали, а имобилайзера показва че е изключен. Наложи се да му пуснем един кабел +12 В до стоп клапана за да го приберем :D
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Аз имам иам същата кола Фиат Добло 1.9Д и от седмица го зглабят и разглабят със същите симптоми(пали гасне) И вече съм учаян. Проверени са:-тръбопроводите и филтрите на горивото.- датчик колянов вал.Чакам с нетарпение да видя с твоя какво ще стане че да правят същото и по моя
        AlfaRomeo 156 1.9
        Doblo 1.9D Lukas Epic
        Brava 1.9D
        Punto MK2 1.2 16V

        Коментар


          #19
          Марто написа:
          То на това добло електрониката същата като при мен на пунтото.Като включи имобилайзера ключа пропада и нищо не се случва. Едва ли да е от него, а и той се активира/деактивира с заключване и отключване от дистанционното.
          Няма дистанционно Doblo-то. Само с ключ е.

          Коментар


            #20
            Kris Dimitrov написа:
            Марто написа:
            То на това добло електрониката същата като при мен на пунтото.Като включи имобилайзера ключа пропада и нищо не се случва. Едва ли да е от него, а и той се активира/деактивира с заключване и отключване от дистанционното.
            Няма дистанционно Doblo-то. Само с ключ е.
            Е да де, ама в ключа няма ли чип ? Като дадеш на контакт, светва ли ти на таблото индикатор с ключ или да пише "code" , който после угасва и чак тогава да можеш да запалиш ? Ако ма такова животно, то това е имобилайзера. Не е задължително да има дистанционно, за да има имобилайзер.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #21
              Dido_Lyubenov написа:
              Kris Dimitrov написа:
              Марто написа:
              То на това добло електрониката същата като при мен на пунтото.Като включи имобилайзера ключа пропада и нищо не се случва. Едва ли да е от него, а и той се активира/деактивира с заключване и отключване от дистанционното.
              Няма дистанционно Doblo-то. Само с ключ е.
              Е да де, ама в ключа няма ли чип ? Като дадеш на контакт, светва ли ти на таблото индикатор с ключ или да пише "code" , който после угасва и чак тогава да можеш да запалиш ? Ако ма такова животно, то това е имобилайзера. Не е задължително да има дистанционно, за да има имобилайзер.
              Колеги проблема е разрешен - оказа се, че от конденза който се е образувал в ауспуха се е заледил и е повредил ватата и е запушил гърнето съответно. При откачане на гърнето колата запали от раз. Благодаря на всички отзовали се и дано темата помогне и на други колеги !п.п. Може някой модератор да преименува темата, тъй като проблема нямаше нищо общо с помпата.

              Коментар


                #22
                Еееее, това ме разби :D И къв е тоя майстор дето искаше да смени помпата, че да се отпуши ауспуха Очаквах че поне на това е обърнал внимание
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  Dido_Lyubenov написа:
                  Еееее, това ме разби :D И къв е тоя майстор дето искаше да смени помпата, че да се отпуши ауспуха Очаквах че поне на това е обърнал внимание
                  Колата беше завлачена дотам. Когато ти стоварят нещо неработещо трябва да почнеш от някъде. Пробва се с друга помпа и се видя, че проблема не е от там. При положение, че и преди е правена помпа има логика натам да се насочи първо. В интерес на истината много неща провериха докато стигнем до гърнето. Важното е, че сега колата работи

                  Коментар


                    #24
                    Kris Dimitrov написа:
                    При положение, че и преди е правена помпа има логика натам да се насочи първо. В интерес на истината много неща провериха докато стигнем до гърнето.
                    Няма логика да се насочи към помпата, логично е първо да даде смислена диагноза и чак тогава да почне с ремонтите. Този майстор е като нашата поддръжка в бачкането. Онзи ден бяха разкостили един мотокар на съставните му части, че се форсирал сам. Е оказа се счупена пружина на механизма за подаване на газ А те бяха почнали да вадят хидравлики и електроники

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      Kris Dimitrov написа:
                      При положение, че и преди е правена помпа има логика натам да се насочи първо. В интерес на истината много неща провериха докато стигнем до гърнето.
                      Няма логика да се насочи към помпата, логично е първо да даде смислена диагноза и чак тогава да почне с ремонтите. Този майстор е като нашата поддръжка в бачкането. Онзи ден бяха разкостили един мотокар на съставните му части, че се форсирал сам. Е оказа се счупена пружина на механизма за подаване на газ А те бяха почнали да вадят хидравлики и електроники
                      Смислена диагноза се дава когато знаеш къде е проблема . Нищо не е ремонтирано - просто се изключваха възможности . Важното е, че сега колата работи. Мненията за майстора си ги пазете за вас. Някой ден като си отворите сервиз си прилагайте описаните техники

                      Коментар


                        #26
                        Kris Dimitrov написа:
                        Смислена диагноза се дава когато знаеш къде е проблема . Нищо не е ремонтирано - просто се изключваха възможности . Важното е, че сега колата работи. Мненията за майстора си ги пазете за вас. Някой ден като си отворите сервиз си прилагайте описаните техники
                        Вие диагноза не сте поставили, започнали сте на проба грешка.Не се засягай толкова за "майсторите"

                        Коментар


                          #27
                          Kris Dimitrov написа:
                          ...Смислена диагноза се дава когато знаеш къде е проблема . Нищо не е ремонтирано - просто се изключваха възможности . Важното е, че сега колата работи. Мненията за майстора си ги пазете за вас. Някой ден като си отворите сервиз си прилагайте описаните техники
                          Е, аз си нося мойта на сервиз за неща, които нямам условия да свърша сам, после като си взема колата от сервиза си я оправям и чак тогава карам спокойно Не се шегувам, за момента само едни подгревни свещи ми смениха, без да се налага пипам след "майстора"
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            Dido_Lyubenov написа:
                            Kris Dimitrov написа:
                            ...Смислена диагноза се дава когато знаеш къде е проблема . Нищо не е ремонтирано - просто се изключваха възможности . Важното е, че сега колата работи. Мненията за майстора си ги пазете за вас. Някой ден като си отворите сервиз си прилагайте описаните техники
                            Е, аз си нося мойта на сервиз за неща, които нямам условия да свърша сам, после като си взема колата от сервиза си я оправям и чак тогава карам спокойно Не се шегувам, за момента само едни подгревни свещи ми смениха, без да се налага пипам след "майстора"
                            Абе читави майстори трудно се намират. Много си прав за това

                            Коментар

                            Working...
                            X