Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с горивна помпа - Doblo 1.9D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с горивна помпа - Doblo 1.9D

    Здравейте колеги. Нафтовата помпа на Doblo-то(1,9D 2001год) изпуши. Преди това е била ремонтирана един път, но сега пак се наложи ремонт и се оказа че или помпата е заминала или управляващата електроника. И в двата случая става въпрос за над 1000лв, което не е много окуражаващо. Сегашната помпа е Lucas, възможно ли е замяна с такава на Bosch например и изобщо намират ли се някакви компромисни решения на проблема ?

    #2
    Re: Проблем с горивна помпа - Doblo 1.9D

    Kris Dimitrov написа:
    Здравейте колеги. Нафтовата помпа на Doblo-то(1,9D 2001год) изпуши. Преди това е била ремонтирана един път, но сега пак се наложи ремонт и се оказа че или помпата е заминала или управляващата електроника. И в двата случая става въпрос за над 1000лв, което не е много окуражаващо. Сегашната помпа е Lucas, възможно ли е замяна с такава на Bosch например и изобщо намират ли се някакви компромисни решения на проблема ?
    Бъди по конкретен бе човек,какво значи изпуши???? Кое??Говорите ей така!!!Някой знае ли точно кое е повредено да ми каже,аз има някой резревни части за такава помпа,по скоро е цяла помпа която съм я разглобил и стои разглобена,а е изправна принципно.Успех!

    Коментар


      #3
      Предлагаш му помощ,а той мълчи.Точно за тези недовършени теми говорех преди известно време.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        и то специалиста се мъчи да му помогне .поне да драсне докъде е стигнал,ама нали знаеш-така сме ние българите

        Коментар


          #5
          Като чета поста на колегата пуснал темата, си мисля че някой пишман майстор му е гледал колата. Щом не му е ясно къде е проблема, може и бушон да се окаже ... за 1000 лв - супер оферта Или оня има помпа БОШ за продаване :D
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Извинявам се, че не можах да пиша тия дни. Отлично знам колко е гадно да остане темата недовършена, но не всеки има много свободно време и когато се разреши проблема ще споделя и решението да знаят колегите.По проблема - никой не се наема да разглоби помпата и компютърната диагностика не показва грешки абсолютно никъде. Отделно пробвахме с друга Lucas пак електронна, но проблема остава - пали и угасва веднага. Малко преди да умре тотално се давеше от време на време и губеше обороти и накрая спря и да пали. Помпата я пробвахме и качва гориво, но изглежда има проблем някъде другаде.specialista - спокойно бе човек. Аз ако знаех какво и има на колата нямаше да пиша тук. Ти пределно знаеш, че тези помпи малко хора се наемат да ги правят и не иска никой да я разглоби. Описах симптомите, но не знам защо с другата помпа прави същия проблем. Отделно за БОША няма нищо общо с майстори или далавери, просто беше споменато вариант ако не се намери заместник на сегашната.

            Коментар


              #7
              Kris Dimitrov написа:
              Извинявам се, че не можах да пиша тия дни. Отлично знам колко е гадно да остане темата недовършена, но не всеки има много свободно време и когато се разреши проблема ще споделя и решението да знаят колегите.По проблема - никой не се наема да разглоби помпата и компютърната диагностика не показва грешки абсолютно никъде. Отделно пробвахме с друга Lucas пак електронна, но проблема остава - пали и угасва веднага. Малко преди да умре тотално се давеше от време на време и губеше обороти и накрая спря и да пали. Помпата я пробвахме и качва гориво, но изглежда има проблем някъде другаде.specialista - спокойно бе човек. Аз ако знаех какво и има на колата нямаше да пиша тук. Ти пределно знаеш, че тези помпи малко хора се наемат да ги правят и не иска никой да я разглоби. Описах симптомите, но не знам защо с другата помпа прави същия проблем. Отделно за БОША няма нищо общо с майстори или далавери, просто беше споменато вариант ако не се намери заместник на сегашната.
              Приятелю,аз съм спокоен,опитвах се да помогна.Що се отнася до разглобяването на тези помпи аз го правя постоянно.Имам чувството че напразно обвинявате помпата.Това ми прилича на електрически проблем.Може и да не съм прав.Успех!

              Коментар


                #8
                specialista написа:
                Kris Dimitrov написа:
                Извинявам се, че не можах да пиша тия дни. Отлично знам колко е гадно да остане темата недовършена, но не всеки има много свободно време и когато се разреши проблема ще споделя и решението да знаят колегите.По проблема - никой не се наема да разглоби помпата и компютърната диагностика не показва грешки абсолютно никъде. Отделно пробвахме с друга Lucas пак електронна, но проблема остава - пали и угасва веднага. Малко преди да умре тотално се давеше от време на време и губеше обороти и накрая спря и да пали. Помпата я пробвахме и качва гориво, но изглежда има проблем някъде другаде.specialista - спокойно бе човек. Аз ако знаех какво и има на колата нямаше да пиша тук. Ти пределно знаеш, че тези помпи малко хора се наемат да ги правят и не иска никой да я разглоби. Описах симптомите, но не знам защо с другата помпа прави същия проблем. Отделно за БОША няма нищо общо с майстори или далавери, просто беше споменато вариант ако не се намери заместник на сегашната.
                Приятелю,аз съм спокоен,опитвах се да помогна.Що се отнася до разглобяването на тези помпи аз го правя постоянно.Имам чувството че напразно обвинявате помпата.Това ми прилича на електрически проблем.Може и да не съм прав.Успех!
                Ами ще се проверят и разни други системи - питам ако някой е имал подобен проблем да сподели или да даде насоки защото вдигаме ръцете вече. Няма симптоми да смуче въздух отнякъде и да се дави, пък по ел.системата има ли някой конкретен възел на който да се обърне внимание ? Отделно мислим да проверим всмукателната система и катализатора (колата е с затапен EGR клапан ако има значение).

                Коментар


                  #9
                  Ами те са много нещата на които трябва да се обърне внимание,но в повечето случай записва грешка а ти казваш че няма такива.Някой правил ли е опит да отвие тръбичката от някоя дюза и като се върти да се прецени има ли впръскване изобщо?Тази кола дори и със проблеми трябва да запали а как ще работи е друга работа.Имам чувството че не отваря клапана пуск/стоп!!!Ако той отвори колата пали дори и със анумалии!!!Причините са много ,като се почне от липса на напрежение към него и се стигне до изгоряла бобина или механически блокиране на котвата.И ако не почерпиш мисли му!!!

                  Коментар


                    #10
                    specialista написа:
                    Ами те са много нещата на които трябва да се обърне внимание,но в повечето случай записва грешка а ти казваш че няма такива.Някой правил ли е опит да отвие тръбичката от някоя дюза и като се върти да се прецени има ли впръскване изобщо?Тази кола дори и със проблеми трябва да запали а как ще работи е друга работа.Имам чувството че не отваря клапана пуск/стоп!!!Ако той отвори колата пали дори и със анумалии!!!Причините са много ,като се почне от липса на напрежение към него и се стигне до изгоряла бобина или механически блокиране на котвата.И ако не почерпиш мисли му!!!
                    А клапана пуск/стоп можеш ли да ми кажеш къде точно се намира ?

                    Коментар


                      #11
                      Защо какво ще го правиш?

                      Коментар


                        #12
                        specialista написа:
                        Защо какво ще го правиш?
                        Да го проверим както казваш отваря ли или не

                        Коментар


                          #13
                          На помпата има отгоре гумен капак.Под него има дава клапана в общ корпус,същите такива два клапана има и в задната част на помпата само че не се виждат .Там този който е в посока към радиатора е клапана пуск/стоп.Като изключиш буксата на помпата двата дебели пина са за клапана.В момента не се сещам за номерата но май бяха 4/11,но кой е + и кой - не мога да кажа в момента без схемата.Внимание напрежението не е 12 волта.Малко трудно се обяснява тук,но спрямо маса на акумолатора напрежението към клапана е 12 в. но спрямо масата която го управлява от компютъра напрежението мисля че на този модел беш 8 в. Пак казвам тук където пиша нямам никава справочна литература и всичко го казвам наизуст.Лесно ще разбереш кое е + на буксата .Не правете нещо за което не сте сигурни.Успех!

                          Коментар


                            #14
                            specialista написа:
                            На помпата има отгоре гумен капак.Под него има дава клапана в общ корпус,същите такива два клапана има и в задната част на помпата само че не се виждат .Там този който е в посока към радиатора е клапана пуск/стоп.Като изключиш буксата на помпата двата дебели пина са за клапана.В момента не се сещам за номерата но май бяха 4/11,но кой е + и кой - не мога да кажа в момента без схемата.Внимание напрежението не е 12 волта.Малко трудно се обяснява тук,но спрямо маса на акумолатора напрежението към клапана е 12 в. но спрямо масата която го управлява от компютъра напрежението мисля че на този модел беш 8 в. Пак казвам тук където пиша нямам никава справочна литература и всичко го казвам наизуст.Лесно ще разбереш кое е + на буксата .Не правете нещо за което не сте сигурни.Успех!
                            Благодаря за подробните обяснения колега ! Ще споделя резултата и решението на проблема ако го намерим.

                            Коментар


                              #15
                              В тоя ред на мисли, провери имобилайзера, ако има такъв. Може той да прекъсва тока към пуск/стоп клапана. Провери има ли дебит горивопровода от резервоара до помпата, може да е запушен и да пуска по съвсем мало нафта, колкото да припали. Провери сондата в резервоара и горивния филтър. И аз както колегата, мисля че имаш проблем с доставката на гориво към помпата, или неправилно управление на споменатия клапан.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X