Здравейте колеги. Нафтовата помпа на Doblo-то(1,9D 2001год) изпуши. Преди това е била ремонтирана един път, но сега пак се наложи ремонт и се оказа че или помпата е заминала или управляващата електроника. И в двата случая става въпрос за над 1000лв, което не е много окуражаващо. Сегашната помпа е Lucas, възможно ли е замяна с такава на Bosch например и изобщо намират ли се някакви компромисни решения на проблема ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с горивна помпа - Doblo 1.9D
Collapse
X
-
Re: Проблем с горивна помпа - Doblo 1.9D
Kris Dimitrov написа:Здравейте колеги. Нафтовата помпа на Doblo-то(1,9D 2001год) изпуши. Преди това е била ремонтирана един път, но сега пак се наложи ремонт и се оказа че или помпата е заминала или управляващата електроника. И в двата случая става въпрос за над 1000лв, което не е много окуражаващо. Сегашната помпа е Lucas, възможно ли е замяна с такава на Bosch например и изобщо намират ли се някакви компромисни решения на проблема ?
-
Като чета поста на колегата пуснал темата, си мисля че някой пишман майстор му е гледал колата. Щом не му е ясно къде е проблема, може и бушон да се окаже ... за 1000 лв - супер оферта Или оня има помпа БОШ за продаване :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Извинявам се, че не можах да пиша тия дни. Отлично знам колко е гадно да остане темата недовършена, но не всеки има много свободно време и когато се разреши проблема ще споделя и решението да знаят колегите.По проблема - никой не се наема да разглоби помпата и компютърната диагностика не показва грешки абсолютно никъде. Отделно пробвахме с друга Lucas пак електронна, но проблема остава - пали и угасва веднага. Малко преди да умре тотално се давеше от време на време и губеше обороти и накрая спря и да пали. Помпата я пробвахме и качва гориво, но изглежда има проблем някъде другаде.specialista - спокойно бе човек. Аз ако знаех какво и има на колата нямаше да пиша тук. Ти пределно знаеш, че тези помпи малко хора се наемат да ги правят и не иска никой да я разглоби. Описах симптомите, но не знам защо с другата помпа прави същия проблем. Отделно за БОША няма нищо общо с майстори или далавери, просто беше споменато вариант ако не се намери заместник на сегашната.
Коментар
-
Kris Dimitrov написа:Извинявам се, че не можах да пиша тия дни. Отлично знам колко е гадно да остане темата недовършена, но не всеки има много свободно време и когато се разреши проблема ще споделя и решението да знаят колегите.По проблема - никой не се наема да разглоби помпата и компютърната диагностика не показва грешки абсолютно никъде. Отделно пробвахме с друга Lucas пак електронна, но проблема остава - пали и угасва веднага. Малко преди да умре тотално се давеше от време на време и губеше обороти и накрая спря и да пали. Помпата я пробвахме и качва гориво, но изглежда има проблем някъде другаде.specialista - спокойно бе човек. Аз ако знаех какво и има на колата нямаше да пиша тук. Ти пределно знаеш, че тези помпи малко хора се наемат да ги правят и не иска никой да я разглоби. Описах симптомите, но не знам защо с другата помпа прави същия проблем. Отделно за БОША няма нищо общо с майстори или далавери, просто беше споменато вариант ако не се намери заместник на сегашната.
Коментар
-
specialista написа:Kris Dimitrov написа:Извинявам се, че не можах да пиша тия дни. Отлично знам колко е гадно да остане темата недовършена, но не всеки има много свободно време и когато се разреши проблема ще споделя и решението да знаят колегите.По проблема - никой не се наема да разглоби помпата и компютърната диагностика не показва грешки абсолютно никъде. Отделно пробвахме с друга Lucas пак електронна, но проблема остава - пали и угасва веднага. Малко преди да умре тотално се давеше от време на време и губеше обороти и накрая спря и да пали. Помпата я пробвахме и качва гориво, но изглежда има проблем някъде другаде.specialista - спокойно бе човек. Аз ако знаех какво и има на колата нямаше да пиша тук. Ти пределно знаеш, че тези помпи малко хора се наемат да ги правят и не иска никой да я разглоби. Описах симптомите, но не знам защо с другата помпа прави същия проблем. Отделно за БОША няма нищо общо с майстори или далавери, просто беше споменато вариант ако не се намери заместник на сегашната.
Коментар
-
Ами те са много нещата на които трябва да се обърне внимание,но в повечето случай записва грешка а ти казваш че няма такива.Някой правил ли е опит да отвие тръбичката от някоя дюза и като се върти да се прецени има ли впръскване изобщо?Тази кола дори и със проблеми трябва да запали а как ще работи е друга работа.Имам чувството че не отваря клапана пуск/стоп!!!Ако той отвори колата пали дори и със анумалии!!!Причините са много ,като се почне от липса на напрежение към него и се стигне до изгоряла бобина или механически блокиране на котвата.И ако не почерпиш мисли му!!!
Коментар
-
specialista написа:Ами те са много нещата на които трябва да се обърне внимание,но в повечето случай записва грешка а ти казваш че няма такива.Някой правил ли е опит да отвие тръбичката от някоя дюза и като се върти да се прецени има ли впръскване изобщо?Тази кола дори и със проблеми трябва да запали а как ще работи е друга работа.Имам чувството че не отваря клапана пуск/стоп!!!Ако той отвори колата пали дори и със анумалии!!!Причините са много ,като се почне от липса на напрежение към него и се стигне до изгоряла бобина или механически блокиране на котвата.И ако не почерпиш мисли му!!!
Коментар
-
На помпата има отгоре гумен капак.Под него има дава клапана в общ корпус,същите такива два клапана има и в задната част на помпата само че не се виждат .Там този който е в посока към радиатора е клапана пуск/стоп.Като изключиш буксата на помпата двата дебели пина са за клапана.В момента не се сещам за номерата но май бяха 4/11,но кой е + и кой - не мога да кажа в момента без схемата.Внимание напрежението не е 12 волта.Малко трудно се обяснява тук,но спрямо маса на акумолатора напрежението към клапана е 12 в. но спрямо масата която го управлява от компютъра напрежението мисля че на този модел беш 8 в. Пак казвам тук където пиша нямам никава справочна литература и всичко го казвам наизуст.Лесно ще разбереш кое е + на буксата .Не правете нещо за което не сте сигурни.Успех!
Коментар
-
specialista написа:На помпата има отгоре гумен капак.Под него има дава клапана в общ корпус,същите такива два клапана има и в задната част на помпата само че не се виждат .Там този който е в посока към радиатора е клапана пуск/стоп.Като изключиш буксата на помпата двата дебели пина са за клапана.В момента не се сещам за номерата но май бяха 4/11,но кой е + и кой - не мога да кажа в момента без схемата.Внимание напрежението не е 12 волта.Малко трудно се обяснява тук,но спрямо маса на акумолатора напрежението към клапана е 12 в. но спрямо масата която го управлява от компютъра напрежението мисля че на този модел беш 8 в. Пак казвам тук където пиша нямам никава справочна литература и всичко го казвам наизуст.Лесно ще разбереш кое е + на буксата .Не правете нещо за което не сте сигурни.Успех!
Коментар
-
В тоя ред на мисли, провери имобилайзера, ако има такъв. Може той да прекъсва тока към пуск/стоп клапана. Провери има ли дебит горивопровода от резервоара до помпата, може да е запушен и да пуска по съвсем мало нафта, колкото да припали. Провери сондата в резервоара и горивния филтър. И аз както колегата, мисля че имаш проблем с доставката на гориво към помпата, или неправилно управление на споменатия клапан.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар