Обръщам се към всички колеги, които имат информация за този модел с надеждата да получа съдействие. Започвам отначало. По принцип нямам достатъчно парички да взема JTD мотора и трябва да се оглеждам за по-старички. Видях една Marea седан,97г. 2.4 TDI. Внос е август 2005 и момчето, което я кара е от София. Значи в Четвъртък идвах да София / аз съм от Благоевград /, да я огледам и я откарахме в DKV сервиза, който се намира на края на Искърско шосе. Очаквах по-добро отношения, но не съм доволен. Дори не ни пуснаха да гледаме докато правят огледа. Както и да е. Колата се оказа на 105 000 реални километра, което и си личеше по стандартните неща, които свидетелстват за това, волан, педали и колани. Много ми хареса динамиката на този мотор 125 коня! Аз по принцип искам 1.9 по-слабия мотор, който всъщност е и по-евтин за подръжка, но 2.4 много е пъргав и определено ми хареса! Колата е обявена 6400лв. От сервиза казаха, че няма удар и само ляв преден амортесьор е леко омаслен, всичко останало е наред по ходовата част. Няма никакви течове от долу. За диагностиката на двигателя казаха, че всичко е в нормите, и че повдигачите леко чукат, но понеже в момента колата се кара с някакво неизвестно и явно по рядко масло, като се промие и се налее Selenia ще утихне двигателя. Сега за останалите дребни забележки. Те са само външни. Понеже една година колата е карана в София има няколко дръскотини по боята, която е сив металик оригинална. Отделно предната дръжка / дръжките са пластмасови / на вратата на шофьора когато се дръпне, не се връща самостоятелно. Точно под стъклото на задна лява врата има една черна пластмасова лаистна, която в единия край е отчупена 4-5 см. Единия от задните стопове е с по-тъмно и мътно стъкло, и прави кофти впечатление, но така си е внесена. Собственика каза, че е правил опит да го почисти отвътре, но се оказало, че само стъклото не се сваля. И последно, кожата, с която е обвит скоростния лост, забелязах, че е скъсана, защото видях, че има някаква метална лаистна, от която се е прокъсала кожата. Общо взето това е което аз успях да забележа външно. За сега имам възможност да обмисля и за това се опитвам да посъбера повечко мнения, за това колко може да се свали от цената, заради тези забележки и дали биха могли да се отстранят всички и на каква цена съответно. Предварително благодаря на всички, които ще прочетат въпросите и ще се включат!Всякаква информация ще ми бъде полезна. Много и различни са мненията по отношение на ценатана колите втора ръка след влизането ни в ЕС така че ако някой има яснота ще бъде хубаво да напише какво знае или да даде линк на сайт, на който е поместена такава информация.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Marea 2.4 TD Седан - Въпроси?
Collapse
X
-
Re: Fiat Marea 2.4 TD Седан - Въпроси?
manot24 написа:Обръщам се към всички колеги, които имат информация за този модел с надеждата да получа съдействие. Започвам отначало. По принцип нямам достатъчно парички да взема JTD мотора и трябва да се оглеждам за по-старички. Видях една Marea седан,97г. 2.4 TDI. Внос е август 2005 и момчето, което я кара е от София. Значи в Четвъртък идвах да София / аз съм от Благоевград /, да я огледам и я откарахме в DKV сервиза, който се намира на края на Искърско шосе. Очаквах по-добро отношения, но не съм доволен. Дори не ни пуснаха да гледаме докато правят огледа. Както и да е. Колата се оказа на 105 000 реални километра, което и си личеше по стандартните неща, които свидетелстват за това, волан, педали и колани. Много ми хареса динамиката на този мотор 125 коня! Аз по принцип искам 1.9 по-слабия мотор, който всъщност е и по-евтин за подръжка, но 2.4 много е пъргав и определено ми хареса! Колата е обявена 6400лв. От сервиза казаха, че няма удар и само ляв преден амортесьор е леко омаслен, всичко останало е наред по ходовата част. Няма никакви течове от долу. За диагностиката на двигателя казаха, че всичко е в нормите, и че повдигачите леко чукат, но понеже в момента колата се кара с някакво неизвестно и явно по рядко масло, като се промие и се налее Selenia ще утихне двигателя. Сега за останалите дребни забележки. Те са само външни. Понеже една година колата е карана в София има няколко дръскотини по боята, която е сив металик оригинална. Отделно предната дръжка / дръжките са пластмасови / на вратата на шофьора когато се дръпне, не се връща самостоятелно. Точно под стъклото на задна лява врата има една черна пластмасова лаистна, която в единия край е отчупена 4-5 см. Единия от задните стопове е с по-тъмно и мътно стъкло, и прави кофти впечатление, но така си е внесена. Собственика каза, че е правил опит да го почисти отвътре, но се оказало, че само стъклото не се сваля. И последно, кожата, с която е обвит скоростния лост, забелязах, че е скъсана, защото видях, че има някаква метална лаистна, от която се е прокъсала кожата. Общо взето това е което аз успях да забележа външно. За сега имам възможност да обмисля и за това се опитвам да посъбера повечко мнения, за това колко може да се свали от цената, заради тези забележки и дали биха могли да се отстранят всички и на каква цена съответно. Предварително благодаря на всички, които ще прочетат въпросите и ще се включат!Всякаква информация ще ми бъде полезна. Много и различни са мненията по отношение на ценатана колите втора ръка след влизането ни в ЕС така че ако някой има яснота ще бъде хубаво да напише какво знае или да даде линк на сайт, на който е поместена такава информация.
Реклама
Collapse
Коментар