Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да разбера,че ми е замръзнала нафтата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    FGRC написа:
    Стига с тоя гаражен фолк.

    Коментар


      #17
      Загледайте се добавките на каква основа са ....
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Ти пък сега ще им отваряш очите ...
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #19
          emzo написа:
          Загледайте се добавките на каква основа са ....
          Точно,загледайте се Аз лично не ползвам и никога не бих ползвал добавки.Камо ли двутактово масло,газ за горене,бензин и други в нафтата. Колата си е пушка така,защо да я развалям Всеки може да си прави с колата каквото си иска.Даже най-добре да сложи 20 литра бензин и 40 литра нафта та да е сигурен че няма да му замръзне нафтата и при -40 Мойта що ли си пали на -22 от раз и не й замръзва нафтата

          Коментар


            #20
            на колегата за гаражния фолклор мога да кажа че го използвам редовно и не вярвам че ще ти навреди повече от хубавите ти добавки.казвам го от опит за разлика от теб.а за нафтата на предния колега мога да кажа че не е случил на лоша нафта.онзи ден палих ппежо 206 хди на -10 и не запали.след половин час топлене запали-това с две духалки.изводите-за вас.но мога да кажа че добавките против замръзване вредят повече,особенно на гумените уплътнения

            Коментар


              #21
              Всички добавки за горива са на основата на керосина- пише го и на етикета. А друга тема на разговор е какво се слага в керосина, за да не замръзва.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #22
                Колега Ivel няма в света нито една автомобилна фирма,която да препоръчва в дизеловото гориво да се слага бензин под каквато и да е форма.Просто ти казвам да не даваш съвети,които могат да доведат до сериозни повреди в двигателя.Ти ако искаш слагай и тротил.35 годишен стаж мисля,че е напълно достатъчен за да защитавам тази теза.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #23
                  а сега де,доколкото знам киросина си е бензин,с октаново число 100

                  Коментар


                    #24
                    martinidan написа:
                    а сега де,доколкото знам киросина си е бензин,с октаново число 100
                    А каква доза се налива в нафтата от тези добавки на керосинова основа ? - 50 мл на 60 л ??? Да има нещо общао с 10 л бензин в 40 л нафта ?
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      FGRC написа:
                      Колега Ivel няма в света нито една автомобилна фирма,която да препоръчва в дизеловото гориво да се слага бензин под каквато и да е форма.Просто ти казвам да не даваш съвети,които могат да доведат до сериозни повреди в двигателя.Ти ако искаш слагай и тротил.35 годишен стаж мисля,че е напълно достатъчен за да защитавам тази теза.
                      Колега не си запознат във много от книшките на автомобилите пише чи при много ниски температури може да се слага бензин даже пише във какво съотношение спрямо температурите.

                      Коментар


                        #26
                        Май доста се отдалечихте от моя проблем,въпроса ми беше дали ми е замръзнала нафтата в моя случай.Предпочитам някой да ми обясни какво прави колата точно при замръзнала нафта,дали върти и нищо не се случва или нещо от сорта.Ясно ми е как да не ми замръзне нафтата,това ми е трета зима с Пунтото и винаги като видя че ще става кучи студ слагам Алпин Дизел,и на -25 съм палил без проблем.Имал съм проблем със свещи и тогава въртях по 30 секунди докато успея да запаля и после двигателя работеше сякаш на 3 цилиндъра.Но такъв проблем досега да завърти 3 пъти и после да се чува само един звук от сорта на ууууууууу не съм имал.
                        Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                        Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                        No one ever really dies

                        Коментар


                          #27
                          хората ти го казаха,а също имаше една книжка която излезе около 98год и в нея беше описано и устройството на помпа -дюзата на ваг(току що излязъл),та и там си имаше таблица в зависимост от температурата колко бензин се добавя.и да те попитам пък с твоя стаж какво има в добавките,че толкова ги предпочиташ.книжката си спомням, че беше зелена на цвят и мисля че се казваше-да опознаем дизела.та в нея е описано-на минус35гр 50пр бензин и 50пр нафта,това разбира се за по-старите поколения дизелови мотори

                          Коментар


                            #28
                            на колегата автор на темата-при първия стадий на замръзнала нафта т.е леко разкашена,при завъртане на стартер мотора припалва и угасва и не ще и не ще да запали,а при по-замръзнала нафта даже и не се обажда

                            Коментар


                              #29
                              ivel написа:
                              хората ти го казаха,а също имаше една книжка която излезе около 98год и в нея беше описано и устройството на помпа -дюзата на ваг(току що излязъл),та и там си имаше таблица в зависимост от температурата колко бензин се добавя.и да те попитам пък с твоя стаж какво има в добавките,че толкова ги предпочиташ.книжката си спомням, че беше зелена на цвят и мисля че се казваше-да опознаем дизела.та в нея е описано-на минус35гр 50пр бензин и 50пр нафта,това разбира се за по-старите поколения дизелови мотори
                              Във фирмата имахме четири броя Mercedes-Atego ,първоначално зареждахме на Шел,след това на ОМВ с карти и за пет години сме нощували къде ли не по България ,нито веднъж не сме имали проблем с паленето без да слагаме никакви добавки.
                              Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                              Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                              Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                              Коментар


                                #30
                                виене може да се получи от стартра,когато бендикса продължава да върти при върнато положение или от горивната помпа,ако е електрическа.Аз съм с ензинова кола и в големия студ много грозно виеше помпата като се пробвах да паля.Ако нафтата е замръзнала няма как да запали,трябва да разглабяш филтри и ще разбереш.

                                Коментар

                                Working...
                                X