В понеделник се опитах да запаля Пунтото и стартера завъртя три пъти после се чу звук какъвто издават чистачките като пръскаш а нямаш течност.Пробвах втори път и пак същото.последно заредих на ОМВ от евтиния дизел,в неделя си запали без проблем.След обяд като я паркирах светна лампата че трябва да заредя.Във вторник пробвах пак да запаля но акумулатора ми направо отказа.Пробвах с друг и пак същото.Мисля да си го заредя сега и в събота по обед да пробвам да запаля.Чудя се дали ми е замръзнала нафтата или има друг проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да разбера,че ми е замръзнала нафтата
Collapse
X
-
iliyan написа:Зависи колко е паднал акумулатора и с колко ампера ти зарежда зарядното.Най-доброто зареждане става на минимален ампераж/2А/ за 24 часа.За бързо зареждане 1/10 от ампеража на АБ за 8 часа.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Както казаха колегите разкачи някой маркуч и виж дали отива нафта до двигателя,вчера го ядох същия на служебното Пунто,не мога да го запаля цял ден,горивния филтър ми е на няма 300км. и го свалих размразих го поливах с гореща вода помпата и маркучите по мотора и пак нищо,накрая свалих маркуча който идва от резервоара и се оказа,че въобще не ходи нафта до двигателя и днес ще я топля с едни печки,че ми трябва служебна кола,а не можах да намеря топъл гараж да я вкарам за една нощ.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
За какво го караш да слага бензин в нафтата.Това е НЕДОПУСТИМО.Стига с тоя гаражен фолк.По добре да зарежда хубава нафта+някоя добавка за по лесен старт.Те ги дават за грамове на резервоар а ти 4 литра и то бензин.А какъв да сложи А-95 или 100 октана.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар