Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помпата за високо налягане се скапа :)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    помпата за високо налягане се скапа :)

    свалих регулатора и по него има финни метални стружки заслужава ли си да я правя или да слагам втора употреба?

    #2
    Сега трябва да хвърляме боб дали колата случайно не е Браво JTD 105 .
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      забравих да напиша браво jtd 105 е да

      Коментар


        #4
        То и на 115 е същата, в продава някой продаваше помпа
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Лошото е, че стружките са тръгнали натам и сега отиват в дюзите. На едно рено в бачкането имаше подобен случай, нещо счупено в помпата и след това отидоха и 4-те дюзи.П.С. Имам помпа от петак с регулатор, ако искаш ще се разберем.

          Коментар


            #6
            намерил съм помпа

            Коментар


              #7
              А счупената помпа, преди да "грохне" имаше ли някакви характерни сигнали, че се поврежда или изведнъж отказа да работи?
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #8
                докато е чист регулатора всичко е наред.като се запуши цедката и почва да гасне.

                Коментар


                  #9
                  Е ти май сменя регулатор скоро, явно не е бил в него проблема.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    смених го с нов сега взех помпата

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      Лошото е, че стружките са тръгнали натам и сега отиват в дюзите. На едно рено в бачкането имаше подобен случай, нещо счупено в помпата и след това отидоха и 4-те дюзи.П.С. Имам помпа от петак с регулатор, ако искаш ще се разберем.
                      Нали има цедка на този регулатор?

                      Коментар


                        #12
                        проблем е че не всички регулатори имат цедкавзимай помпа от петак че имат по-голям дебит следователно след по-дълъг пробек ще здаде багажа
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          Airfan написа:
                          chaveto написа:
                          Лошото е, че стружките са тръгнали натам и сега отиват в дюзите. На едно рено в бачкането имаше подобен случай, нещо счупено в помпата и след това отидоха и 4-те дюзи.П.С. Имам помпа от петак с регулатор, ако искаш ще се разберем.
                          Нали има цедка на този регулатор?
                          До колкото знам горивото което отива към рейла не минава през регулатора. Регулатора прави байпас и закарва всичко което е отгоре/ненужно към резервоара. Цедката е да пази само регулатора.

                          Коментар


                            #14
                            chaveto написа:
                            Airfan написа:
                            chaveto написа:
                            Лошото е, че стружките са тръгнали натам и сега отиват в дюзите. На едно рено в бачкането имаше подобен случай, нещо счупено в помпата и след това отидоха и 4-те дюзи.П.С. Имам помпа от петак с регулатор, ако искаш ще се разберем.
                            Нали има цедка на този регулатор?
                            До колкото знам горивото което отива към рейла не минава през регулатора. Регулатора прави байпас и закарва всичко което е отгоре/ненужно към резервоара. Цедката е да пази само регулатора.
                            Ако е така, ще има поражения по дюзите, но то ще си проличи. Въпреки чи би ми било странно да няма цедка от ГНП към дюзите, точно ако тя самата пусне стружки да не унищожи цялата горивна система нататък.

                            Коментар


                              #15
                              като се задръсти цедката и регулатора мери грешно налягане и мотора гасне.след почистване всичко е наред до след 500 км.

                              Коментар

                              Working...
                              X