Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ЗАПОЗНАТИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: отговор

    dianpelovski написа:
    Моята идея, беше не да се зарежда умрял акумулатор а да се подържа нивото на акумолатора за през ноща и на сутринта самия акумолатор да е запазен в заредено състояние или пък ако е малко повече зареден ще е супер според мен ако амперите на устройството на преубразуватела на ток е по малко от подаваните ампери на зарядното към акомулатора то ще има добри резултати
    Точно това няма как да се случи :D Има друго нещо, което се заемам да пробвам. В най-лошия случай, ще го направя да зарежда от акумулатор за UPS , за 5 минути да му бичи голям ток, колкото да го възбуди за едно запалване. А като ми трябва спешно кола, то и с мойта да тръгна, поне стъклата ще трябва да поразмразя или остържа, така че е все тая. Някой да не си помисли, че ще ги вържа паралелно Явка, аз UPS имам, другото сам ще си направя, щото с тока сме приятели Ти само стой и гледай
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Re: отговор

      dianpelovski написа:
      Моята идея, беше не да се зарежда умрял акумулатор а да се подържа нивото на акумолатора за през ноща и на сутринта самия акумолатор да е запазен в заредено състояние или пък ако е малко повече зареден ще е супер според мен ако амперите на устройството на преубразуватела на ток е по малко от подаваните ампери на зарядното към акомулатора то ще има добри резултати
      Това преви КПД над 100%,чакам с нетърпение идеята за такова устройство да се реализира.Ще се почуствам истински щастлив тогава. Лично аз още не съм видял устройство,което да работи без енергийни загуби.Да не говорим с по-малко количество енергия на входа да произведе повече енергия на изхода.Освен да обърнем входа и изхода,тогава би могло да се получи Допускаш една основна грешка-бъркаш понятията напрежение и ток.
      Fiat 1.4 12V
      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

      Коментар


        #18
        Не съм много запознад с токовете за това и споделих идеята си ,някой колеги се базикат с това НО ОТ ТЯХ никой не обясни технически защо не става.

        Коментар


          #19
          dianpelovski написа:
          Не съм много запознад с токовете за това и споделих идеята си ,някой колеги се базикат с това НО ОТ ТЯХ никой не обясни технически защо не става.
          Ами елементарно е.Имаш загуби. Демек ще вземеш от акумулатора 10 единици, за да му върнеш 8 единици в него след това. Или всеки час ще губиш по 2 единици. Ако акумулатора е 20 единици след 10 часа ще имаш умрял напълно акумулатор от самозареждане
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #20
            Има литий - полимер батерии, които при капацитет 5 Ач дават разряден ток над 200А ток, с напрежение при пълен заряд 12,6 V. Такава батерия, включена в паралел на акумулатора само при старт, прави чудеса - изпробвано. При интерес, ще дам линк на он-лайн магазин.
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #21
              Давай го направо
              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

              Коментар


                #22
                http://www.hobbyking.com/hobbycity/s...ck.htmТази спокойно ще даде над 150 А. За зареждането, обаче, трябва специално зарядно. Ползват ги авио, корабо и автомоделисти.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #23
                  muns61 написа:
                  http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/__11953__Turnigy_nano_tech_3300mah_3S_45_90C_Lipo_ Pack.htmТази спокойно ще даде над 150 А. За зареждането, обаче, трябва специално зарядно. Ползват ги авио, корабо и автомоделисти.
                  Значи може да се направи супер много по- евтино :D За инфо - със 150 А няма да подгрееш и завъртиш дизелак при - 20*. Моя го замерих оня ден като не искаше да завърти, щото беше паднал от студа - 240 А с товарна вилка, ама като превърти стартера и се шашка ЕКУ-то и имобилайзера. Идеята ми е една UPS-ка батерия 12В 7 Ач да захранва ивертор който да работи с мин напрежение 8 -9 В и да подава 14,5 - 15 В с голям ток поне за кратко. Примерно около минута две да го тъпча с 10 - 20 А и ще му стигне да завърти. То ако е тотално скапан акумулатор, и на врачка да го нодиш все е тая. Но моя има още живот, ама на студа не издържа. Вчера го натъпках малко, покарах малко градско и днес запали при -13 по термометър на слънце :D , ама се чувства загубата на ток.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    Идеята на тази батерия е да ти помогне на умрялата, дето няма да се сменя. Ето ти и по-яка:http://www.hobbyking.com/hobbycity/s..._.htmlДава ток пиково 80 пъти от капацитета - демек, 6.4 Ач х 80 = 512 А. Трябват по-дебели кабели.Инак най-лесно е свестен акумулатор.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #25
                      Re: отговор

                      dianpelovski написа:
                      Моята идея, беше не да се зарежда умрял акумулатор а да се подържа нивото на акумолатора за през ноща и на сутринта самия акумолатор да е запазен в заредено състояние или пък ако е малко повече зареден ще е супер според мен ако амперите на устройството на преубразуватела на ток е по малко от подаваните ампери на зарядното към акомулатора то ще има добри резултати
                      Не е ли по-добра идея един DC-DC конвертор захранван от 12V акумулатор например 4Ah.С този кит http://hobby.neomontana-bg.com/kit175.htm може да се направи конвертор от 12 на 13.6. Един резистор да ограничи тока и акумулатора на колата да се зарежда със 50-100 mA през нощта...Има опасност да се запали колата.EDIT: Дадената схема е за step down конвертор, тоест входното напрежение е по-високо от изходното. Има и обратния вариант разбира се.
                      04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                      Коментар


                        #26
                        muns61 написа:
                        Идеята на тази батерия е да ти помогне на умрялата, дето няма да се сменя. Ето ти и по-яка:http://www.hobbyking.com/hobbycity/s..._.htmlДава ток пиково 80 пъти от капацитета - демек, 6.4 Ач х 80 = 512 А. Трябват по-дебели кабели.Инак най-лесно е свестен акумулатор.
                        Колега, добре се ориентираш, но това заедно със зарядното което сам ще си направя, е почти колкото нов акумулатор :D Сега НЯМАМ ПАРИ ЗА ТАКИВА НЕЩА Имам един UPS който почти не ползвам и искам да използвам това което имам под ръка, и евентуално да си купя чаркове за 2 -3 лв. Ако ставя въпрос за 70 - 80 лв. да изръся, и ги имам тея пари, ще добавя още 50 и си вземам нов акумулатор без да се замисля. Сега съм без работа, вземам 150 лв месечно от борсата и се налага да използвам натрупани ресурси. Искам да изкарам с тоя акумулатор докато се позатопли времето и намалвят разходите, а до тогава се надявам да имам свястна работа и ... В момента ситуацията е в стил Макгайвър
                        vgeorgiev написа:
                        dianpelovski написа:
                        Моята идея, беше не да се зарежда умрял акумулатор а да се подържа нивото на акумолатора за през ноща и на сутринта самия акумолатор да е запазен в заредено състояние или пък ако е малко повече зареден ще е супер според мен ако амперите на устройството на преубразуватела на ток е по малко от подаваните ампери на зарядното към акомулатора то ще има добри резултати
                        Не е ли по-добра идея един DC-DC конвертор захранван от 12V акумулатор например 4Ah.С този кит http://hobby.neomontana-bg.com/kit175.htm може да се направи конвертор от 12 на 13.6. Един резистор да ограничи тока и акумулатора на колата да се зарежда със 50-100 mA през нощта...Има опасност да се запали колата.EDIT: Дадената схема е за step down конвертор, тоест входното напрежение е по-високо от изходното. Има и обратния вариант разбира се.
                        Тези схеми с товарен дросел, в този вариант не ми вдъхват доверие. Със 50 - 100 mA тоя акумулатор няма и да го погъделичкаш за една нощ. Мисля си за противотактов преобразувател ( импулсно ), който да се захранва с напрежение м/у 8 и 12 В. на входа, а на изхода да има 14,4 В. ще избегна загубите от двойно преобразуване 12 -> 220 -> 12 ... Иначе за момнета имам някакво решение, но не ме удовлетворява. Започнах да правя една схемичка - тестов вариант, да видим каво ще се получи :D
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #27
                          Dido_Lyubenov написа:
                          .....Тези схеми с товарен дросел, в този вариант не ми вдъхват доверие. Със 50 - 100 mA тоя акумулатор няма и да го погъделичкаш за една нощ. Мисля си за противотактов преобразувател ( импулсно ), който да се захранва с напрежение м/у 8 и 12 В. на входа, а на изхода да има 14,4 В. ще избегна загубите от двойно преобразуване 12 -> 220 -> 12 ... Иначе за момнета имам някакво решение, но не ме удовлетворява. Започнах да правя една схемичка - тестов вариант, да видим каво ще се получи :D
                          Сподели я.П.С. Темата не е ли за раздел Автоелектроника ?
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            #28
                            vgeorgiev написа:
                            Dido_Lyubenov написа:
                            .....Тези схеми с товарен дросел, в този вариант не ми вдъхват доверие. Със 50 - 100 mA тоя акумулатор няма и да го погъделичкаш за една нощ. Мисля си за противотактов преобразувател ( импулсно ), който да се захранва с напрежение м/у 8 и 12 В. на входа, а на изхода да има 14,4 В. ще избегна загубите от двойно преобразуване 12 -> 220 -> 12 ... Иначе за момнета имам някакво решение, но не ме удовлетворява. Започнах да правя една схемичка - тестов вариант, да видим каво ще се получи :D
                            Сподели я.П.С. Темата не е ли за раздел Автоелектроника ?
                            Прекъснах за малко, че ми дойдоха чарковете за ТВ-тата. Тъкмо малко да отлежи, че и те идеите са като ракията - като отлежат, стават по-добри
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              Гледам и не вярвам...ама вие сериозно ли.Някои колеги по-добре да спрат,за да не се излагат повече с коментарите си...Е....има и вариант да се открие перпетум-мобиле.Все още не е късно,току виж в нашият форум точно се пръкне откривателят му.

                              Коментар


                                #30
                                roko_ok написа:
                                Гледам и не вярвам...ама вие сериозно ли.Някои колеги по-добре да спрат,за да не се излагат повече с коментарите си...Е....има и вариант да се открие перпетум-мобиле.Все още не е късно,току виж в нашият форум точно се пръкне откривателят му.
                                Чети бе колега ! За инвертор не си ли чувал ? UPS-а как ти дава 220 В за компа ? За това иде реч на първо време, само че като ползвам UPS и след него зарядно за акумулатор, има два пъти по-големи загуби, отколкото ако от акумулатора на UPS-а повиша напрежението до 14,2 В. По-малко загуби, повече ефект от малкия акумулатор. А и на всичко отгоре за сега идеята е да се възбуди акумулатора на колата, не да се зареди напълно.За перпетум-мобиле ще обяснявам друг път
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X