Здравейте колеги днес времето е малко хладно в плевен само -20 и за моя гордост дукатото ми запали без проблем и докато чакам да работи малко на място се замислих върху нещо.По магазините продавават устройствата дето от 12в преобразуват на 220в с товар от 350 вата и се включват в запалката Ако в тях се включи зарядно за акумолатор с консумация примерно 250в и той се върже от купето към акомулатора с по дълги кабели от този кръг какво ли ще стане??.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ЗАПОЗНАТИ
Collapse
X
-
ако идеята ти е да заредиш АБ, ще е същото като да преливаш от една празна чаша в друга.тоест нищо, Ако се опитваш да повишиш стартовия ток на АБ също няма да стане нищо, ефекта ще като да палиш с изтощен аБ и включени фарове, Отделно че при палене повечето от конусматорите изключват за да има достатъчно стартов ток.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Re: ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ЗАПОЗНАТИ
dianpelovski написа:Здравейте колеги днес времето е малко хладно в плевен само -20 и за моя гордост дукатото ми запали без проблем и докато чакам да работи малко на място се замислих върху нещо.По магазините продавават устройствата дето от 12в преобразуват на 220в с товар от 350 вата и се включват в запалката Ако в тях се включи зарядно за акумолатор с консумация примерно 250в и той се върже от купето към акомулатора с по дълги кабели от този кръг какво ли ще стане??.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Re: ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ЗАПОЗНАТИ
dianpelovski написа:Здравейте колеги днес времето е малко хладно в плевен само -20 и за моя гордост дукатото ми запали без проблем и докато чакам да работи малко на място се замислих върху нещо.По магазините продавават устройствата дето от 12в преобразуват на 220в с товар от 350 вата и се включват в запалката Ако в тях се включи зарядно за акумолатор с консумация примерно 250в и той се върже от купето към акомулатора с по дълги кабели от този кръг какво ли ще стане??.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Има подобни неща за палене бичета им микатама те държат по висок зряден ток и помагат на акумулатора -двигателя да запали но те са предварително заредени .http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Re: ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ЗАПОЗНАТИ
dianpelovski написа:Здравейте колеги днес времето е малко хладно в плевен само -20 и за моя гордост дукатото ми запали без проблем и докато чакам да работи малко на място се замислих върху нещо.По магазините продавават устройствата дето от 12в преобразуват на 220в с товар от 350 вата и се включват в запалката Ако в тях се включи зарядно за акумолатор с консумация примерно 250в и той се върже от купето към акомулатора с по дълги кабели от този кръг какво ли ще стане??.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Аз си направих един друг експеримент - имам едно самоделно зарядно. За около 10 - 15 минути е в състояние да възбуди акумулатора на колата - 72 Ah 580 А , колкото да запали. Вчера пробвах, това зарядно захранено през UPS 500 W, UPS-а остиска 25 минути :D Сега ме е обсебила една друга идея, да видим какво ще се получи. Но ще пиша за резултата като я реализирам, че е нещо подобно на идеята на колегата, но по друг начин. Не е перпетум-мобиле нито неговата, нито моята идея, не пропускайте факта че използва "гориво" което се изчерпва.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Добре де, каква е целта на подобно занятие?Ако ще зарежда акумулатора на колата не е ли по добре да оставим тази работа на алтернатора, така или иначе така си е направено....Или ако ще зарежда друг акумулатор - ми вържете го упоредно с основния акучмулатор с дебели кабели, при всички положения е по добре...С инвертор е добре да се захранват устройства с различно захранващо напрежение от това на колата, иначе защо да трупаме загуби???Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Добре де, каква е целта на подобно занятие?Ако ще зарежда акумулатора на колата не е ли по добре да оставим тази работа на алтернатора, така или иначе така си е направено....Или ако ще зарежда друг акумулатор - ми вържете го упоредно с основния акучмулатор с дебели кабели, при всички положения е по добре...С инвертор е добре да се захранват устройства с различно захранващо напрежение от това на колата, иначе защо да трупаме загуби???Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Добре де, така като гледам искате да ги възбуждате със собствения им ток май... Умряла работа... Все едно берящ душа човек сам да си прави изкуствено дишане...Ако па ще им се прави реанимация от външен източник то мъкненето пак си го има... Било то на "биче" (дето е ебати шитнята) или па на юпс (дето най много два пъти да го носиш назад напред). Като е скапан акумулатора и ше правиш гимнастики - бичето струва колкото половин акумулатор, а юпс-а колкото цял... Капиш?Беден или не, дявол или не, като умре аку-то къфто и дявол да си, се набождаш качествено...Да не говорим за изхабените нерви... И недай си боже да ти потрябва колата спешно през нощта... Тогаз - на, възбуждай се колкот искаш, аз си викам такси...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Сетих се за едно много по-просто и елегантно решение.Взимат се два кабела,поне 6 мм ,за да протича по-голям ток.Препоръчително е да са червен и син,за да не се обърка поляритета.От единият им край се запояват към накрайник,който да влиза в запалката(може да се използва зарядно за GSM например).От другият им край се подава ток на акумулатора.Така загуби няма да има и КПД-то е 100%. Принципа може да го кръстим напълнокръгово директ-перпетум токозареждащо реджектоплякване.П.П.Сега някой да не вземе наистина да го направиFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Сетих се за едно много по-просто и елегантно решение.Взимат се два кабела,поне 6 мм ,за да протича по-голям ток.Препоръчително е да са червен и син,за да не се обърка поляритета.От единият им край се запояват към накрайник,който да влиза в запалката(може да се използва зарядно за GSM например).От другият им край се подава ток на акумулатора.Така загуби няма да има и КПД-то е 100%. Принципа може да го кръстим напълнокръгово директ-перпетум токозареждащо реджектоплякване.П.П.Сега някой да не вземе наистина да го направиAlfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
отговор
Моята идея, беше не да се зарежда умрял акумулатор а да се подържа нивото на акумолатора за през ноща и на сутринта самия акумолатор да е запазен в заредено състояние или пък ако е малко повече зареден ще е супер според мен ако амперите на устройството на преубразуватела на ток е по малко от подаваните ампери на зарядното към акомулатора то ще има добри резултати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар