Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ЗАПОЗНАТИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ЗАПОЗНАТИ

    Здравейте колеги днес времето е малко хладно в плевен само -20 и за моя гордост дукатото ми запали без проблем и докато чакам да работи малко на място се замислих върху нещо.По магазините продавават устройствата дето от 12в преобразуват на 220в с товар от 350 вата и се включват в запалката Ако в тях се включи зарядно за акумолатор с консумация примерно 250в и той се върже от купето към акомулатора с по дълги кабели от този кръг какво ли ще стане??.

    #2
    ако идеята ти е да заредиш АБ, ще е същото като да преливаш от една празна чаша в друга.тоест нищо, Ако се опитваш да повишиш стартовия ток на АБ също няма да стане нищо, ефекта ще като да палиш с изтощен аБ и включени фарове, Отделно че при палене повечето от конусматорите изключват за да има достатъчно стартов ток.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Re: ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ЗАПОЗНАТИ

      dianpelovski написа:
      Здравейте колеги днес времето е малко хладно в плевен само -20 и за моя гордост дукатото ми запали без проблем и докато чакам да работи малко на място се замислих върху нещо.По магазините продавават устройствата дето от 12в преобразуват на 220в с товар от 350 вата и се включват в запалката Ако в тях се включи зарядно за акумолатор с консумация примерно 250в и той се върже от купето към акомулатора с по дълги кабели от този кръг какво ли ще стане??.
      Няма да стане перпетуум мобиле колега, със сигурност По скоро с това устройство ще товариш алтернатора и той няма да зарежда добре акумулатора - при преобразуването се губи много - ще генерираш топлина на устройството и почти няма да зареждаш акумулатора.В общи линии абсолютно безпредметна гимнастика
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #4
        кола

        Има подобни неща за палене бичета им микатама те държат по висок зряден ток и помагат на акумулатора -двигателя да запали но те са предварително заредени .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ЗАПОЗНАТИ

          dianpelovski написа:
          Здравейте колеги днес времето е малко хладно в плевен само -20 и за моя гордост дукатото ми запали без проблем и докато чакам да работи малко на място се замислих върху нещо.По магазините продавават устройствата дето от 12в преобразуват на 220в с товар от 350 вата и се включват в запалката Ако в тях се включи зарядно за акумолатор с консумация примерно 250в и той се върже от купето към акомулатора с по дълги кабели от този кръг какво ли ще стане??.
          Чувал ли си за барон Мюнхаузен? :D
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            Има подобни неща за палене бичета им микатама те държат по висок зряден ток и помагат на акумулатора -двигателя да запали но те са предварително заредени .
            Е каква е връзката на инвертор с зарядно с "бичето"? То в него си има собствен акумулатор.По скоро може като работи на място тока да го дърпаш и с това зарядно да зареждаш втори акумулатор.
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Re: ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ЗАПОЗНАТИ

              dianpelovski написа:
              Здравейте колеги днес времето е малко хладно в плевен само -20 и за моя гордост дукатото ми запали без проблем и докато чакам да работи малко на място се замислих върху нещо.По магазините продавават устройствата дето от 12в преобразуват на 220в с товар от 350 вата и се включват в запалката Ако в тях се включи зарядно за акумолатор с консумация примерно 250в и той се върже от купето към акомулатора с по дълги кабели от този кръг какво ли ще стане??.
              Я по-добре поработи върху енергията получена чрез браунов газ някак си ми изглежда по-перспективно
              Fiat 1.4 12V
              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

              Коментар


                #8
                Аз си направих един друг експеримент - имам едно самоделно зарядно. За около 10 - 15 минути е в състояние да възбуди акумулатора на колата - 72 Ah 580 А , колкото да запали. Вчера пробвах, това зарядно захранено през UPS 500 W, UPS-а остиска 25 минути :D Сега ме е обсебила една друга идея, да видим какво ще се получи. Но ще пиша за резултата като я реализирам, че е нещо подобно на идеята на колегата, но по друг начин. Не е перпетум-мобиле нито неговата, нито моята идея, не пропускайте факта че използва "гориво" което се изчерпва.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Добре де, каква е целта на подобно занятие?Ако ще зарежда акумулатора на колата не е ли по добре да оставим тази работа на алтернатора, така или иначе така си е направено....Или ако ще зарежда друг акумулатор - ми вържете го упоредно с основния акучмулатор с дебели кабели, при всички положения е по добре...С инвертор е добре да се захранват устройства с различно захранващо напрежение от това на колата, иначе защо да трупаме загуби???
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #10
                    Yavor написа:
                    Добре де, каква е целта на подобно занятие?Ако ще зарежда акумулатора на колата не е ли по добре да оставим тази работа на алтернатора, така или иначе така си е направено....Или ако ще зарежда друг акумулатор - ми вържете го упоредно с основния акучмулатор с дебели кабели, при всички положения е по добре...С инвертор е добре да се захранват устройства с различно захранващо напрежение от това на колата, иначе защо да трупаме загуби???
                    Мисли малко бе, браточка Кога излиза тази тема на бял свят ? Като започнаха да замръзват акумулаторите :D И ква е целта ? - да ги караме да завъртят стартера, беза да ги мъкнем по етажите и прочие, може и без прочие, а да ги повъзбуждаме както да си на колата ... с нещо максимално евтино, ако има как и да е с налични средства Като не ще да завърти сабахлям от студеното, понеже 5-та зима му иде нанадолно нанагорнище, докато дръпна един фас, ще го посъбудя тоя акумулатор колкото за едно палене. После алтернатора си знае работата И т’ва е щото сме бедни и нямаме пари за нови акумулатори. Ще тънтуркаме старите, докато се предадат окончателно.П.П. : Нали знайш - Беден човек - жив дявол, да го е
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Добре де, така като гледам искате да ги възбуждате със собствения им ток май... Умряла работа... Все едно берящ душа човек сам да си прави изкуствено дишане...Ако па ще им се прави реанимация от външен източник то мъкненето пак си го има... Било то на "биче" (дето е ебати шитнята) или па на юпс (дето най много два пъти да го носиш назад напред). Като е скапан акумулатора и ше правиш гимнастики - бичето струва колкото половин акумулатор, а юпс-а колкото цял... Капиш?Беден или не, дявол или не, като умре аку-то къфто и дявол да си, се набождаш качествено...Да не говорим за изхабените нерви... И недай си боже да ти потрябва колата спешно през нощта... Тогаз - на, възбуждай се колкот искаш, аз си викам такси...
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #12
                        Сетих се за едно много по-просто и елегантно решение.Взимат се два кабела,поне 6 мм ,за да протича по-голям ток.Препоръчително е да са червен и син,за да не се обърка поляритета.От единият им край се запояват към накрайник,който да влиза в запалката(може да се използва зарядно за GSM например).От другият им край се подава ток на акумулатора.Така загуби няма да има и КПД-то е 100%. Принципа може да го кръстим напълнокръгово директ-перпетум токозареждащо реджектоплякване.П.П.Сега някой да не вземе наистина да го направи
                        Fiat 1.4 12V
                        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                        Коментар


                          #13
                          valentino321 написа:
                          Сетих се за едно много по-просто и елегантно решение.Взимат се два кабела,поне 6 мм ,за да протича по-голям ток.Препоръчително е да са червен и син,за да не се обърка поляритета.От единият им край се запояват към накрайник,който да влиза в запалката(може да се използва зарядно за GSM например).От другият им край се подава ток на акумулатора.Така загуби няма да има и КПД-то е 100%. Принципа може да го кръстим напълнокръгово директ-перпетум токозареждащо реджектоплякване.П.П.Сега някой да не вземе наистина да го направи
                          Като едното нищо, колега. Стой та гледай
                          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                          Коментар


                            #14
                            отговор

                            Моята идея, беше не да се зарежда умрял акумулатор а да се подържа нивото на акумолатора за през ноща и на сутринта самия акумолатор да е запазен в заредено състояние или пък ако е малко повече зареден ще е супер според мен ако амперите на устройството на преубразуватела на ток е по малко от подаваните ампери на зарядното към акомулатора то ще има добри резултати

                            Коментар


                              #15
                              Така освен да запалиш инсталацията на колата друго не можеш да сътвориш особенно ако си с китайски предпазители за 1 лв/20 бр.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X