Отвориха я и се видя че един клапан има ударен.После като я дадоха главата на шлайф ми казаха че има още шест клапана за смяна- както и да е смених всички клапани.Вчера я взех от ремонта, който ми излезе 690лв, като за труд 150лв а другото за части(сменях ангренажа с ролките-200лв, всички клапани и гарнитури, за шлайф 90лв и др. там в списъка който не ми се гледа).Обаче като я покарах малко забелязах че работи по-твърдо от преди, малко е по-шумна има като че ли паразитен шум като авансово тракане, иначе като вървеж не усещам разлика.Майстора каза че може да е от фината настройка на центровката(чрез завъртане на ГНП) иначе той бил нагласил белезите на ангренажа по "заводски".Препоръча ми да я закарам на дизелова диагностика, напсувах го наум около 99 пъти, ама вече му бях платил....И ми направи впечетление че гори малко повече от преди около с 1литър на 100км(преди гореше около 4,5 извън града ,а сега отиде на 5,5).Кажете какво да правя? Да дам още пари на псевдо майстори ми омръзна.От какво може да е този шум?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна ангренажен ремък пунто 1,7 тд 96г
Collapse
X
-
задължително провери белезите дали са на мястото.На този двигател белега на помпата се пада точно в компресия на ГНП-то и ако не го застопориш както си трябва почти не може да му нацелиш зъба на белега.Или ти казвам, че почти сигурно помпата е зацепена с 1 зъб напред или назад.Проверката не е много трудна така, че няма да ти е кой знае колко скъпо ако не си го правиш ти.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
jeniro написа:Отвориха я и се видя че един клапан има ударен.После като я дадоха главата на шлайф ми казаха че има още шест клапана за смяна- както и да е смених всички клапани.Вчера я взех от ремонта, който ми излезе 690лв, като за труд 150лв а другото за части(сменях ангренажа с ролките-200лв, всички клапани и гарнитури, за шлайф 90лв и др. там в списъка който не ми се гледа).Обаче като я покарах малко забелязах че работи по-твърдо от преди, малко е по-шумна има като че ли паразитен шум като авансово тракане, иначе като вървеж не усещам разлика.Майстора каза че може да е от фината настройка на центровката(чрез завъртане на ГНП) иначе той бил нагласил белезите на ангренажа по "заводски".Препоръча ми да я закарам на дизелова диагностика, напсувах го наум около 99 пъти, ама вече му бях платил....И ми направи впечетление че гори малко повече от преди около с 1литър на 100км(преди гореше около 4,5 извън града ,а сега отиде на 5,5).Кажете какво да правя? Да дам още пари на псевдо майстори ми омръзна.От какво може да е този шум?Palio Weekend 1.7 TD
Коментар
-
А може ли да карам така докато събера пари за диагностика, имам в предвид може ли да доведе до усложнения, щото ми се очертават едни 200км в събота?Не е кой знае какъв по-голям шум но си го има, и като позагрее малко намалява, особено като дам газ почти изчезва, какво мислите?Като дадох тия пари за ремонта съм на чарвено!Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар