При опита за палене е прескочил зъб, работи така малко и заради недобрата центровка загря, после явно е бил хлабав и се скъса ремъка, това е май май,Ще видим пораженията, ама ако ми искат повече от 500лв ще я дам за скраб.....и повече няма да взема италианки разни....
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Смяна ангренажен ремък пунто 1,7 тд 96г
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не са ти виновни "италианките разни"... Може да се случи на всяка кола... На едното ми Мондео преди години прескочи два зъба, защото ремъка беше менте/зъбчетата бяха заоблени,вместо трапецовидни/, но въпреки това нямаше криви клапани и се разминах само с нов ремък.jeniro написа:При опита за палене е прескочил зъб, работи така малко и заради недобрата центровка загря, после явно е бил хлабав и се скъса ремъка, това е май май,Ще видим пораженията, ама ако ми искат повече от 500лв ще я дам за скраб.....и повече няма да взема италианки разни....M-Benz E 250 TD 150hp
 M-Benz 200d 75 hp
 Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили 
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И Майбах да си вземеш резултата от това ще е същия. Казвам го като човек, който до вчера мразеше италианските коли. Прекарали са те с ремък.jeniro написа:При опита за палене е прескочил зъб, работи така малко и заради недобрата центровка загря, после явно е бил хлабав и се скъса ремъка, това е май май,Ще видим пораженията, ама ако ми искат повече от 500лв ще я дам за скраб.....и повече няма да взема италианки разни....Palio Weekend 1.7 TD
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Абсолютно нищо гърчово няма. Има място да си поставиш и подноса с обяда в сравнение да сменяш примерно на 2.4жтд в Мареа да речем :DTa4kata написа:Ангренажа на това пунто е повече от мъка, по-сложно неса могли да го измислят италянците.Едно че е голям мотора и друго мястото е супер ограничено, колега ако се пробваш да го сменяваш смени и всички пистови ремъци че да несе мъчиш после наново!A20DTH ЖТД ама не баш ЖТД ама не баш
 1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава ; 182A8.000 Брава
 Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Някой колега в форума също беше късал ремък и очакванията бяха за сериозни поражения, но се беше разминал само с нов ремък А за сложното не ми изглежда толкова трудно по схемата, изглежда подобно както е при мен. Веднъж само наблюдавах смяната при Volvo 440..... е няма такъв филм, 100 пъти по-тясно с незнам си колко ролки и обиколки, че и двигателя трябваше да се повдигне малко иначе невъзможно.... А бе италиянките са си много хубави , ама някой път калпави майстори.... то по добре да ти откажат отколкото да ти направят само поразии.
							
						Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г. А за сложното не ми изглежда толкова трудно по схемата, изглежда подобно както е при мен. Веднъж само наблюдавах смяната при Volvo 440..... е няма такъв филм, 100 пъти по-тясно с незнам си колко ролки и обиколки, че и двигателя трябваше да се повдигне малко иначе невъзможно.... А бе италиянките са си много хубави , ама някой път калпави майстори.... то по добре да ти откажат отколкото да ти направят само поразии.
							
						Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
 ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Я го намери колегата, дето само е сменил ремък на дизел! :D :D :DTihomir78 написа:Някой колега в форума също беше късал ремък и очакванията бяха за сериозни поражения, но се беше разминал само с нов ремък А за сложното не ми изглежда толкова трудно по схемата, изглежда подобно както е при мен. Веднъж само наблюдавах смяната при Volvo 440..... е няма такъв филм, 100 пъти по-тясно с незнам си колко ролки и обиколки, че и двигателя трябваше да се повдигне малко иначе невъзможно.... А бе италиянките са си много хубави , ама някой път калпави майстори.... то по добре да ти откажат отколкото да ти направят само поразии.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак. А за сложното не ми изглежда толкова трудно по схемата, изглежда подобно както е при мен. Веднъж само наблюдавах смяната при Volvo 440..... е няма такъв филм, 100 пъти по-тясно с незнам си колко ролки и обиколки, че и двигателя трябваше да се повдигне малко иначе невъзможно.... А бе италиянките са си много хубави , ама някой път калпави майстори.... то по добре да ти откажат отколкото да ти направят само поразии.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 
							
						
Коментар