Здравейте колеги.Колата е пунто 1,7тд 96г 71 к.с.Дойде студа във Варна и с него дойдоха и проблемите.Оня ден когато беше - 13 градуса, трябваше да закарам жената на работа.Опитах да запаля, но неможах, друг път съм палил и при по-ниски температури.Оставих я така (той и акумулатора падна де след 4 завъртания) и днес пробвах да я запаля при - 3 градуса вече.Едвам запалих, и като запалих забелязох следното;1.Много трудно запалих, и като запалих колата беше с коренно различен звук, нямаше тяга, прекъсваше и не държеше обороти.Работата е почти ясна- явно назъбения ремък е прескочил някой друг зъб. За всеки случай отвих гайките една по една на всяка дюза при работещ двигател, да видя да не би някоя да не работи добре, но нямаше такава.Всичко клони към загуба на центровка.2.Обаче колата за 10 минути работа загря, чак се включи перката!!!Погледнах маслото и антифриза всичко беше ОК, няма смесвания.Чудя се от какво може да е.Ако имате някакви идеи по двата въпроса, моля ви казвайте!Антифриза не беше желирал, водната помпа и термостата би трябвало да работят.....П.П. Кажете и как да си проверя центровката и как да я оправя, не ми се дават пари на майстори.Дали може да се направи от средно технически грамотен човек като мен, дали трябват специални инструменти?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Необеснимо загряване пунто 1,7 тд
Collapse
X
-
Като за начало налей нафта подходяща за зимата от друга бензиностнция, н от тая дето си налял последно. Може да налееш и добвака против замръзване на нафтата, ако от тая нафта имаш много в резервоара. Дренирай горивния филтър, да не би да има вода в него. Това с "центровката" може да се провери без специални инструменти, ама ако ще пипаш там, трябва да знаеш какво правиш, иначе и с инструменти може а си докараш бела на главата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Запалих преди малко, и огасна изведнъж.Отворих ангренажа и видях, че се е скъсал назъбения ремък-работата е ясна.Ама сега се притеснявам да не са ударили буталата в клапаните.Това става ли при пунто 1,7 тд незнам, кажете моля ви при този двг при загуба на центровка какво става?Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Тоест се срещат клапани и бутала. Дано да няма поражения, на празен ход угасна на обороти на място, дано, дано разпределителния вал да е спрял в такова положение, че да не са се срещнали, щом казваш че става мармалад,а ти сигурен ли си?Този ДВГ не е ли FIRE?Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Искам да споделя нещо-става въпрос за жтд 105кс!Идва при мен клиент в сервиза,с фиат браво-оплакванията двигателя е заработил остро,като преди да заработи така е изтракал аха да изгасне!Слушам аз работи като голф двойка с пети шлайф на главата и две гарнитури да не ударят клапаните!Закачам феса, излиза грешка синхронизация колянов разпределителен вал!Проверявам белезите и а познайте,шест зъба разлика-но логически така не може даже и да запали-оказа се скъсана шпонка на ангренажното колело на разпределителния вал!Казах на клиента че е невъзможно да няма поражения по клапани повдигачи и тн!Решихме да пробваме сложих здраво ангренажно колело зацепих ремъка и заработи супер!Клиента излезе за проба върна се и каза върви по-добре и от преди да се разтрака!Незнам и аз какво да кажа минаха няколко месеца а той си кара!ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар