Здравейте, от 3 дена съм собственик на Фиат Браво 1997 1.9 TD. Стрелката за температурата не отлепя седи си в най-ниско положение ако работи дълго на празен ход или карам бавно из града се вдига малко парното като работи на място или из града топли но като тръгна извънградско започва да духа доста по - слабо.Дали не е термостат и да седи отворен непрекъснато големия кръг и от там да идва проблема. За първи път карам дизел и Фиат нямам база за сравнение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат Фиат БРАВО 1.9 TD
Collapse
X
-
Точно на термостат отиват нещата за съжаление. Не се връзвай да слагаш от Рено или да правиш някакви други маии, малко са скъпички оригиналните, но те са на 75 - 80 градуса, и са направени за тоя мотор. Около 100 - 120 лв струва нов теростат, не се скъпи да ги дадеш, да не ти излезе по-скъпо после. За най-сигурно, проверо дали радиатора под капака затопля заедно с ДВГ, или когато ДВГ загрее, изведнъж затопля тоя радиатор. Ако затопля още от самото начало, сменяй термостат.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Благодаря колега.Утре ще пробвам това с загряването как е от самото начало или постепенно.Ако е термостат може ли малко да карам така,че се охарчих покрай покупката или му пречи. Днеска и масло смених беше минал 5 000 км обаче не го беше сменял от 2010 година старото масло беше 15в 40 Тексако сега сложих Селена 10В40 полусинтетика пише Турбо дизел едни железни кутии.Дали е хубаво аз преди Рено карах и само елф и кастрал съм ползвал
Коментар
-
кроко61 написа:Ако изкаш се обади да ти покажа как можем да решим нещата с термостата.
Коментар
-
KPSS написа:Благодаря колега.Утре ще пробвам това с загряването как е от самото начало или постепенно.Ако е термостат може ли малко да карам така,че се охарчих покрай покупката или му пречи. Днеска и масло смених беше минал 5 000 км обаче не го беше сменял от 2010 година старото масло беше 15в 40 Тексако сега сложих Селена 10В40 полусинтетика пише Турбо дизел едни железни кутии.Дали е хубаво аз преди Рено карах и само елф и кастрал съм ползвалОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
KPSS написа:Ами не просто се бях примирил, че ще се сменя с нов.Ще е чудесно да е погледне човек който му разбира и да си каже мнението стига да не те притеснявам.Ако желаеш пусни си номера на лично и ще ти звънна да се разберем.
Коментар
-
togo написа:KPSS написа:Ами не просто се бях примирил, че ще се сменя с нов.Ще е чудесно да е погледне човек който му разбира и да си каже мнението стига да не те притеснявам.Ако желаеш пусни си номера на лично и ще ти звънна да се разберем.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Направи теста с маркучите на радиатора, и ще разбереш в какво състояние ти е термостата.Рокамбол е написал еедна много хубава тема с много добро описание на теста. http://forum.italauto-bg.net/viewtopic.php?f=57&t=20ето я темата, надявам се да не съм в разрез с правилата. Ако съм моля, да я модерирате.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар