Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат Фиат БРАВО 1.9 TD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат Фиат БРАВО 1.9 TD

    Здравейте, от 3 дена съм собственик на Фиат Браво 1997 1.9 TD. Стрелката за температурата не отлепя седи си в най-ниско положение ако работи дълго на празен ход или карам бавно из града се вдига малко парното като работи на място или из града топли но като тръгна извънградско започва да духа доста по - слабо.Дали не е термостат и да седи отворен непрекъснато големия кръг и от там да идва проблема. За първи път карам дизел и Фиат нямам база за сравнение.

    #2
    Точно на термостат отиват нещата за съжаление. Не се връзвай да слагаш от Рено или да правиш някакви други маии, малко са скъпички оригиналните, но те са на 75 - 80 градуса, и са направени за тоя мотор. Около 100 - 120 лв струва нов теростат, не се скъпи да ги дадеш, да не ти излезе по-скъпо после. За най-сигурно, проверо дали радиатора под капака затопля заедно с ДВГ, или когато ДВГ загрее, изведнъж затопля тоя радиатор. Ако затопля още от самото начало, сменяй термостат.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Благодаря колега.Утре ще пробвам това с загряването как е от самото начало или постепенно.Ако е термостат може ли малко да карам така,че се охарчих покрай покупката или му пречи. Днеска и масло смених беше минал 5 000 км обаче не го беше сменял от 2010 година старото масло беше 15в 40 Тексако сега сложих Селена 10В40 полусинтетика пише Турбо дизел едни железни кутии.Дали е хубаво аз преди Рено карах и само елф и кастрал съм ползвал

      Коментар


        #4
        Ако изкаш се обади да ти покажа как можем да решим нещата с термостата.
        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

        Коментар


          #5
          кроко61 написа:
          Ако изкаш се обади да ти покажа как можем да решим нещата с термостата.
          Благодаря колега ще изчакам малко събера някой лев и ще го правя.То ако дам още 100 лв. тая седмица за колата и жената ще ме прати да си спа в нея..... Днеска пробвах това за кръговете за 15 мин. градско и започна да топли и радиатора.

          Коментар


            #6
            Нещо грешно ли се изразих или ми куца българския? :D
            Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

            Коментар


              #7
              кроко61 написа:
              Нещо грешно ли се изразих или ми куца българския? :D
              Ами не просто се бях примирил, че ще се сменя с нов.Ще е чудесно да е погледне човек който му разбира и да си каже мнението стига да не те притеснявам.Ако желаеш пусни си номера на лично и ще ти звънна да се разберем.

              Коментар


                #8
                KPSS написа:
                Благодаря колега.Утре ще пробвам това с загряването как е от самото начало или постепенно.Ако е термостат може ли малко да карам така,че се охарчих покрай покупката или му пречи. Днеска и масло смених беше минал 5 000 км обаче не го беше сменял от 2010 година старото масло беше 15в 40 Тексако сега сложих Селена 10В40 полусинтетика пише Турбо дизел едни железни кутии.Дали е хубаво аз преди Рено карах и само елф и кастрал съм ползвал
                Сложил си правилното масло, и няма да е зле да го смениш малко по-рано следващия път, че тея специалисти дето наливат каквото им падне ... Сигурно има доста клей и утайки ако е карал дълго време с минерално масло. За термостата ... колегата явно е решил да ти помогне с термостат от рено за 5 лв, но горещо не ти препоръчвам този вариант. Ако си толкова на зор, може да изкараш зимата с една такава рацоинализация, но ти гарантирам, че лятото ако зориш машинката, ще опечеш главата с този термостат. При всички положения ти препоръчвам оригинален, а дали ще се съобразиш с препоръките ми зависи изцяло от теб. Ако не си сменял ремъци и ролки, побързай да го направиш, че не се знае в какво състояние са. Най =малкото направи една ревизия на ангренажния ремък, да не се скъса, че тогава става сложно.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  KPSS написа:
                  Ами не просто се бях примирил, че ще се сменя с нов.Ще е чудесно да е погледне човек който му разбира и да си каже мнението стига да не те притеснявам.Ако желаеш пусни си номера на лично и ще ти звънна да се разберем.
                  колега не се подвеждай да правиш компромис с термостата, купувай си оригинален. Миналалта зима се пробваха да ми "помогнат" с няква джаджа за 12лв, както и при теб моята кола не загряваше(фиат тд100 1,9) след като ми направиха интервенцията в града беше перфектна на пробата, но на другия ден ми се наложи да пътувам до София от Хасково и няма да ти казвам колко пъти ми прегря колата на магистралата, чак на тунела почна да хвърля и масло, добре че имаше някаква пътна помощ та харата ми помогнаха и ми казаха в софия веднага да махам тази джаджа, иначе ще блокирам двигателя не го махнах там но се прибрах на тръни и мах. 90 км/ч.На другия ден си сложих оригинален термостат и вече няма мърдане стрелката на едно ниво под средата е и зимата и лятото,Та това ми е съвета, за да не патиш и ти -карай си я така както е и събирай пари и сменяй с оригинален,Успех!

                  Коментар


                    #10
                    togo написа:
                    KPSS написа:
                    Ами не просто се бях примирил, че ще се сменя с нов.Ще е чудесно да е погледне човек който му разбира и да си каже мнението стига да не те притеснявам.Ако желаеш пусни си номера на лично и ще ти звънна да се разберем.
                    колега не се подвеждай да правиш компромис с термостата, купувай си оригинален. Миналалта зима се пробваха да ми "помогнат" с няква джаджа за 12лв, както и при теб моята кола не загряваше(фиат тд100 1,9) след като ми направиха интервенцията в града беше перфектна на пробата, но на другия ден ми се наложи да пътувам до София от Хасково и няма да ти казвам колко пъти ми прегря колата на магистралата, чак на тунела почна да хвърля и масло, добре че имаше някаква пътна помощ та харата ми помогнаха и ми казаха в софия веднага да махам тази джаджа, иначе ще блокирам двигателя не го махнах там но се прибрах на тръни и мах. 90 км/ч.На другия ден си сложих оригинален термостат и вече няма мърдане стрелката на едно ниво под средата е и зимата и лятото,Та това ми е съвета, за да не патиш и ти -карай си я така както е и събирай пари и сменяй с оригинален,Успех!
                    Колега, къде беше, когато се опитвах да обясня това на една камара народ ? Ще постна това ти изказване в една тема за загряване и работа на термостата на ТД100, надявам се да нямаш нищо против !
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря ви на всички за помоща.Аз съм привърженик на оригиналните части.Ще карам до заплата така и после ще го сменя,че сега сигорно с 1 литър съм качил разхода

                      Коментар


                        #12
                        Направи теста с маркучите на радиатора, и ще разбереш в какво състояние ти е термостата.Рокамбол е написал еедна много хубава тема с много добро описание на теста. http://forum.italauto-bg.net/viewtopic.php?f=57&t=20ето я темата, надявам се да не съм в разрез с правилата. Ако съм моля, да я модерирате.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар

                        Working...
                        X